Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Holy oliebol, hoe lang kan een pakket bij de douane liggen.
oomens schreef:_San87_ schreef:Holy oliebol, hoe lang kan een pakket bij de douane liggen.
Geen idee. Best lang vermoed ik.
Een simpele ansichtkaart zonder envelop vonden ze al te ingewikkeld om binnen een maand vanuit het VK in Nederland bezorgd te krijgen, dus een pakketje met inhoud zal dan helemaal drie keer langs alle douanemedewerkers moeten voordat het door mag.
[***] schreef:Nou mijn minor is eindelijk goedgekeurd, mijn vader reageert niet en mijn moeder alleen bot. Ze wilt dat ik mijn studie zo snel mogelijk afmaak want die €100 per maand die ze nu bijdraagt kan ze niet missen. Ondertussen spaart ze wel €600 per maand en ze rookt zeker €150 per maand weg. Daarnaast zit ze regelmatig op een terrasje of gaat uit eten.
Ze wilt ook geen verklaring tekenen zodat ik bij DUO aan kan geven dat ze niet bij kan dragen waardoor ik een aanvullende beurs zou kunnen krijgen.
Ik wil ook heel graag zo snel mogelijk afstuderen maar een minor en 2 stages kunnen niet in minder tijd dan 1.5 jaar. Ik ben inmiddels wel klaar met financieel afhankelijk zijn van mijn ouders en steeds gemanipuleerd worden.
(Mijn aanvraag voor de studietoelage van de gemeente is afgewezen dus ik ben nog steeds financieel afhankelijk)
rien10 schreef:[***] schreef:Nou mijn minor is eindelijk goedgekeurd, mijn vader reageert niet en mijn moeder alleen bot. Ze wilt dat ik mijn studie zo snel mogelijk afmaak want die €100 per maand die ze nu bijdraagt kan ze niet missen. Ondertussen spaart ze wel €600 per maand en ze rookt zeker €150 per maand weg. Daarnaast zit ze regelmatig op een terrasje of gaat uit eten.
Ze wilt ook geen verklaring tekenen zodat ik bij DUO aan kan geven dat ze niet bij kan dragen waardoor ik een aanvullende beurs zou kunnen krijgen.
Ik wil ook heel graag zo snel mogelijk afstuderen maar een minor en 2 stages kunnen niet in minder tijd dan 1.5 jaar. Ik ben inmiddels wel klaar met financieel afhankelijk zijn van mijn ouders en steeds gemanipuleerd worden.
(Mijn aanvraag voor de studietoelage van de gemeente is afgewezen dus ik ben nog steeds financieel afhankelijk)
Gefeliciteerd!!![]()
Rawr schreef:Dat ik letterlijk elke keer als ik bij Ikea ben vergeet dat die grote pakketten mee moeten in m'n f*cking kleine koekblik.
Drie kwartier rijden met een stuur in de buik en het hoofd bijna tegen de voorruit...
maralyn schreef:Rawr schreef:Dat ik letterlijk elke keer als ik bij Ikea ben vergeet dat die grote pakketten mee moeten in m'n f*cking kleine koekblik.
Drie kwartier rijden met een stuur in de buik en het hoofd bijna tegen de voorruit...
Whahaahah you are screwed.![]()
Ik heb honger. En dat heb ik momenteel veel... En als ik voor het slapen gaan niet iets wat zwaar is op de maag eet, zoals kwark ofzo, lig ik de hele nacht wakker.