daantjuhhh schreef:Je hoeft niet in een appartement te wonen met meer dan 300 vve
Nou.. de VVE is veranderd en heel veel hoger geworden ivm isoleren/groter onderhoud en andere extra kosten.
Dus nee, ze had geen keuze.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:daantjuhhh schreef:Je hoeft niet in een appartement te wonen met meer dan 300 vve
Nou.. de VVE is veranderd en heel veel hoger geworden ivm isoleren/groter onderhoud en andere extra kosten.
Dus nee, ze had geen keuze.
Bienotje schreef:Ik lees mee uit interesse en meeleven voor TS, de voor mij is het goed uitgepakt in een niet vergelijkbare regio of niet vergelijkbaar jaartal vind ik niet zoveel toevoegen eerlijk gezegd.
elmiran schreef:De hypotheek is nu maar 125000. Met intentieverklaring 10.000 meer. De rente is gestegen zei die meneer, en ik heb geen eigen geld om bij te leggen.
Ik zou dan nog niet eens 700 euro per maand aflossen stel dat ik wel zou kunnen kopen, en nu zit ik met huren iets boven de 900. Baal best wel maar het is niet anders.
Gisteren was ik behoorlijk overstuur. We kwamen er niet uit over de kosten van de spullen die we samen gekocht hebben, en ook het geld van de cv ketel wil hij niet terug betalen. Hij blijft herhalen dat ik kostenloos hier gewoond heb.
Urbanus schreef:Heel eerlijk, zodra ik gesetteld zou zijn op m'n nieuwe plek gooi ik letterlijk die deur dicht.
Prairy schreef:Rustig (zitten) blijven tot je weg bent, de spullen meenemen waar je recht op hebt, wat extra voor de kosten voor de cv ketel, de deur dicht trekken en nooit meer omkijken.
capopjekop schreef:Dat is als buitenstaander makkelijker gezegd dan als je er midden in zit.
elmiran schreef:De hypotheek is nu maar 125000. Met intentieverklaring 10.000 meer. De rente is gestegen zei die meneer, en ik heb geen eigen geld om bij te leggen.
Ik zou dan nog niet eens 700 euro per maand aflossen stel dat ik wel zou kunnen kopen, en nu zit ik met huren iets boven de 900. Baal best wel maar het is niet anders.
Gisteren was ik behoorlijk overstuur. We kwamen er niet uit over de kosten van de spullen die we samen gekocht hebben, en ook het geld van de cv ketel wil hij niet terug betalen. Hij blijft herhalen dat ik kostenloos hier gewoond heb.