Dacht dat het morgen pas weer zou zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:marleen_88 schreef:De wind van nu is erger dan die van vrijdag. Ik hoop dat het snel stopt, maar ik weet beter helaas.
Dat is ook voorspeld. Windkracht 11, maar houdt minder lang aan. Ik hoop dat t allemaal meevalt, veel bomen hebben al een klap gehad.
Morgen weer windkracht 11.
marleen_88 schreef:_San87_ schreef:
Dat is ook voorspeld. Windkracht 11, maar houdt minder lang aan. Ik hoop dat t allemaal meevalt, veel bomen hebben al een klap gehad.
Morgen weer windkracht 11.
Ik dacht vrijdag ook al windkracht 11? Maar geen idee, ik hoop maar dat alles heel blijft.
_San87_ schreef:BeFunny schreef:Vandaag worden windstoten tot max120km verwacht. Vrijdag was dat 145.
Ja, dat is windkracht 11. Op sommige plekken was het windkracht 12 (Zeeland, o.a.). Maar dat gold niet voor t hele land.
BeFunny schreef:_San87_ schreef:
Ja, dat is windkracht 11. Op sommige plekken was het windkracht 12 (Zeeland, o.a.). Maar dat gold niet voor t hele land.
Volgens mij ook voor heel ZH en later is het in Groningen ook pittig geweest.
De storm van vandaag is ook niet zo heftig in heel het land. Wel weer de kustprovincies.
_San87_ schreef:BeFunny schreef:
Volgens mij ook voor heel ZH en later is het in Groningen ook pittig geweest.
De storm van vandaag is ook niet zo heftig in heel het land. Wel weer de kustprovincies.
In Rhenen krijgen we ca 22u ook weer met windkracht 11 stoten te maken.
Deze storm is idd minder heftig, de piek duurt ook veel minder lang gelukkig.