Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:Ik vind t wel makkelijk als mensen niet te lang zijn, op hakken lopen kan ik toch niet![]()
Maar goed ook bezet en voorzien van een exemplaar van 184 (ben zelf 168) als ie me een knuffel geeft zit m’n hoofd altijd klem
MarjanB schreef:Maar goed ook bezet en voorzien van een exemplaar van 184 (ben zelf 168) als ie me een knuffel geeft zit m’n hoofd altijd klem
Winged schreef:Een vriendin van mij vraagt gewoon bij elke match (zij is zelf in de 40) 'En, heb jij al therapie gehad of moet je nog iets doen met jouw rugzak?'
capopjekop schreef:Ik vraag tegenwoordig vooral of ze een strafblad hebben
Jester_ schreef:capopjekop schreef:Ik vraag tegenwoordig vooral of ze een strafblad hebben
Ik werk in de forensische psychiatrie (dus de mensen met tbs). Als ik tinder aanslinger zit er om de 10 wel 1 vanuit me werk bij
Dus een gekke vraag is het niet
OutOfTheWood schreef:capopjekop schreef:Ik vraag tegenwoordig vooral of ze een strafblad hebben
Ik kom echt niet meer bij.![]()
Ik heb een match met iemand en het vliegt echt van de hak op de tak. Eerst een kort leuk gesprek gehad, toen ging hij op vakantie zonder wat te zeggen dus hoorde ik niets meer. Vervolgens kreeg ik na een week opeens random weer een bericht dat het waarschijnlijk niets zou worden omdat ik té extrovert was, dacht hij. Dus ik heb gewoon gevraagd waar hij dat vandaan haalde, omdat hij al een week niets meer liet horen... Zou door mijn foto's komen. (Dezelfde waarmee hij zelf een match mee zwiepte) Nu ben ik totaal niet extrovert/apart dus ik heb gewoon gezegd dat ik doodnormaal ben en mijzelf echt niet als extrovert zie, en verder geen hyperactief mens ben & dus niet snapte hoe hij daarbij kwam.![]()
Toen ik dat had gezegd kreeg ik als reactie terug dat ik toch wel erg leuk was en er goed uitzag, en dat hij er dan wel voor open stond op date te gaan. Dus de bal was bij mij, of ik wel wilde ja of nee. Dus ja, waarom ook niet dacht ik; dus ik heb ermee ingestemd. Nu wonen we best een stukje uit elkaar dus ik heb aangeboden zijn kant op te komen, dat was prima. Vervolgens zou hij dan kijken wat we gingen doen want ik ken de stad niet, hij wel.
En toen opeens was hij weer op vakantie....géén grapje.Inmiddels is hij ook alweer terug van vakantie maar heb ik nog geen bericht terug gehad, en ben ik wel benieuwd of die ooit nog gaat komen. Ik swipe in ieder geval lekker door en zie wel wat ik tegen ga komen. Ergens vind ik het wel jammer dat het zo liep/loopt maar aan de andere kant als iemand geen moeite doet dan verdien ik beter.
![]()
Ergens denk ik dat hijzelf heel onzeker is en daarom het af wilde kappen vanwege zo een domme reden. En dat iemand onzeker is, vind ik helemaal niet erg. Maar als alles vanuit mij moet komen dan werkt het gewoon niet. : )