Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 09:00

Same, ik houd van lang en breed zodat ik in een man kan verdwijnen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 09:13

Dat klinkt wel als een match Rawr, maar die afstand he? :+
Ik ben maar 1.58 dus juist veel mensen vallen af als ze echt te lang zijn.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 09:23

Ik vind t wel makkelijk als mensen niet te lang zijn, op hakken lopen kan ik toch niet _O-

Maar goed ook bezet en voorzien van een exemplaar van 184 (ben zelf 168) als ie me een knuffel geeft zit m’n hoofd altijd klem :')

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 09:48

Mijn 1.90 wordt wel gewaardeerd idd :D

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:02

Wat is dat toch voor een obsessie met lengte? Ik heb een heerlijke date gehad en ik weet nog steeds niet hoe lang hij precies is. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:04

present schreef:
Wat is dat toch voor een obsessie met lengte? Ik heb een heerlijke date gehad en ik weet nog steeds niet hoe lang hij precies is. :')

Maar je weet of hij langer of korter dan jou is toch?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:04

MarjanB schreef:
Ik vind t wel makkelijk als mensen niet te lang zijn, op hakken lopen kan ik toch niet _O-

Maar goed ook bezet en voorzien van een exemplaar van 184 (ben zelf 168) als ie me een knuffel geeft zit m’n hoofd altijd klem :')

Jij hebt stiekem ook gewoon een knuffelbeer :))

Mijn type is tegenwoordig 'lange-donkerharige-bonenstaak-met-krullen'. Tja :+ Misschien een tik gehad door mijn ex-geval. Die was 175, blond, stijl haar... :+

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:07

Urbanus schreef:
Maar je weet of hij langer of korter dan jou is toch?

Ik weet wel dat hij een dikke Volvo heeft. <<)

Hij is iets langer, dat weet ik nu inderdaad wel. Maar het was niet in me opgekomen om dat vooraf te vragen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:17

Wat is een dikke volvo? Kun je dat eten?

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:18

Alleen als je haar op je tanden hebt. :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:19

Ik vraag tegenwoordig vooral of ze een strafblad hebben :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:20

capopjekop schreef:

:+

Een vriendin van mij vraagt gewoon bij elke match (zij is zelf in de 40) 'En, heb jij al therapie gehad of moet je nog iets doen met jouw rugzak?' :+

Urbanus

Deze grap ontgaat mij totaal ;(

Ik val wel op harig. Baard, lang haar, zwart. Niet blond, vind blond vreselijk.

Heb nu arische kinderen want God heeft humor.

capopjekop schreef:

:')

present

capopjekop schreef:

:oo Dat ben ik dus vergeten.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:22

Oooh lengte. Ik was met mijn 1,79 op zoek naar een man van minimaal 1,90. Ging helemaal goed. Heb er nu 1 van 1,78 _O- _O- _O-
Bye bye hoge hakken

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:23

capopjekop schreef:

Ik werk in de forensische psychiatrie (dus de mensen met tbs). Als ik tinder aanslinger zit er om de 10 wel 1 vanuit me werk bij :=
Dus een gekke vraag is het niet

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:25

Been there done that :') gelukkig leer ik van m'n fouten. Ik ben niet geschikt als gangsterchick :Y)

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:25

Jester_ schreef:
Ik werk in de forensische psychiatrie (dus de mensen met tbs). Als ik tinder aanslinger zit er om de 10 wel 1 vanuit me werk bij :=

:oo Als ze dan tenminste maar wel lang genoeg zijn... _O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 11:12

MarjanB schreef:

Herkenbaar, maar dan van de andere kant :')

Winged schreef:
Een vriendin van mij vraagt gewoon bij elke match (zij is zelf in de 40) 'En, heb jij al therapie gehad of moet je nog iets doen met jouw rugzak?' :+

Is there a right or a wrong answer? :')

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 11:57

Ik kreeg op de eerste date als opmerking dat hij dacht dat ik groter was aangezien ik gezegd had dat ik Ijslandse paarden reed en er een foto op mijn profiel stond met mij naast een van de paarden. Met mijn 1m58 ben ik zeker niet de grootste :') , hij ging er vanuit met de foto dat Ijslandse paarden gewoon heel groot zijn aangezien ik het geen pony noemde :p

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 11:57

capopjekop schreef:

Ik kom echt niet meer bij. :')

Ik heb een match met iemand en het vliegt echt van de hak op de tak. Eerst een kort leuk gesprek gehad, toen ging hij op vakantie zonder wat te zeggen dus hoorde ik niets meer. Vervolgens kreeg ik na een week opeens random weer een bericht dat het waarschijnlijk niets zou worden omdat ik té extrovert was, dacht hij. Dus ik heb gewoon gevraagd waar hij dat vandaan haalde, omdat hij al een week niets meer liet horen... Zou door mijn foto's komen. (Dezelfde waarmee hij zelf een match mee zwiepte) Nu ben ik totaal niet extrovert/apart dus ik heb gewoon gezegd dat ik doodnormaal ben en mijzelf echt niet als extrovert zie, en verder geen hyperactief mens ben & dus niet snapte hoe hij daarbij kwam. :')

Toen ik dat had gezegd kreeg ik als reactie terug dat ik toch wel erg leuk was en er goed uitzag, en dat hij er dan wel voor open stond op date te gaan. Dus de bal was bij mij, of ik wel wilde ja of nee. Dus ja, waarom ook niet dacht ik; dus ik heb ermee ingestemd. Nu wonen we best een stukje uit elkaar dus ik heb aangeboden zijn kant op te komen, dat was prima. Vervolgens zou hij dan kijken wat we gingen doen want ik ken de stad niet, hij wel.

En toen opeens was hij weer op vakantie....géén grapje. :') Inmiddels is hij ook alweer terug van vakantie maar heb ik nog geen bericht terug gehad, en ben ik wel benieuwd of die ooit nog gaat komen. Ik swipe in ieder geval lekker door en zie wel wat ik tegen ga komen. Ergens vind ik het wel jammer dat het zo liep/loopt maar aan de andere kant als iemand geen moeite doet dan verdien ik beter. :j

Ergens denk ik dat hijzelf heel onzeker is en daarom het af wilde kappen vanwege zo een domme reden. En dat iemand onzeker is, vind ik helemaal niet erg. Maar als alles vanuit mij moet komen dan werkt het gewoon niet. : )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 12:02

Nee gewoon next, wat een drol.

Houd niet van introverte mensen.

Jester_ schreef:
capopjekop schreef:

Serieus? Dat is zo creepy :=

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 12:08

OutOfTheWood schreef:
capopjekop schreef:

Ik kom echt niet meer bij. :')

Ik heb een match met iemand en het vliegt echt van de hak op de tak. Eerst een kort leuk gesprek gehad, toen ging hij op vakantie zonder wat te zeggen dus hoorde ik niets meer. Vervolgens kreeg ik na een week opeens random weer een bericht dat het waarschijnlijk niets zou worden omdat ik té extrovert was, dacht hij. Dus ik heb gewoon gevraagd waar hij dat vandaan haalde, omdat hij al een week niets meer liet horen... Zou door mijn foto's komen. (Dezelfde waarmee hij zelf een match mee zwiepte) Nu ben ik totaal niet extrovert/apart dus ik heb gewoon gezegd dat ik doodnormaal ben en mijzelf echt niet als extrovert zie, en verder geen hyperactief mens ben & dus niet snapte hoe hij daarbij kwam. :')

Toen ik dat had gezegd kreeg ik als reactie terug dat ik toch wel erg leuk was en er goed uitzag, en dat hij er dan wel voor open stond op date te gaan. Dus de bal was bij mij, of ik wel wilde ja of nee. Dus ja, waarom ook niet dacht ik; dus ik heb ermee ingestemd. Nu wonen we best een stukje uit elkaar dus ik heb aangeboden zijn kant op te komen, dat was prima. Vervolgens zou hij dan kijken wat we gingen doen want ik ken de stad niet, hij wel.

En toen opeens was hij weer op vakantie....géén grapje. :') Inmiddels is hij ook alweer terug van vakantie maar heb ik nog geen bericht terug gehad, en ben ik wel benieuwd of die ooit nog gaat komen. Ik swipe in ieder geval lekker door en zie wel wat ik tegen ga komen. Ergens vind ik het wel jammer dat het zo liep/loopt maar aan de andere kant als iemand geen moeite doet dan verdien ik beter. :j

Ergens denk ik dat hijzelf heel onzeker is en daarom het af wilde kappen vanwege zo een domme reden. En dat iemand onzeker is, vind ik helemaal niet erg. Maar als alles vanuit mij moet komen dan werkt het gewoon niet. : )

Niet mijn collega toevallig? Die is dit jaar al een paar keer op vakantie geweest, zat vorige week in Berlijn :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 12:09

Niks mis met introverte mensen :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 12:10

Ailill schreef:
Niks mis met introverte mensen :P

Voor jou maak ik een uitzondering, schatje.