Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabbientje schreef:Tancreda4 schreef:Oké.... Dit is best raar wakker worden. Even bijgelezen
sterkte alvast.![]()
Tancreda4 schreef:Haha ik had dus al met mn slaaphoofd op die link geklikt en dingen gezien die ik niet wilde zien... Ik vind het al lelijke dingen, maar zo zijn ze gewoon angstaanjagend. En dan denk ik, de pijn die erachter moet hebben gezeten, welke idioot doet dat??
Varekaj schreef:Ik werk op urologie en zou echt wel het hoofd van de artsen willen zien als zo iemand bij hen op gesprek komt
oomens schreef:Varekaj schreef:Ik werk op urologie en zou echt wel het hoofd van de artsen willen zien als zo iemand bij hen op gesprek komt
In de categorie urologie en beschadigde geslachtsdelen:
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 2021002849
Man wordt in zijn zaakje gebeten door een cobra als hij op vakantie op de wc gaat zitten. Gevolg: gedeeltelijke necrose, delen moeten worden weggesneden en e.e.a. moet achteraf weer worden opgelapt.
Varekaj schreef:Ik werk op urologie en zou echt wel het hoofd van de artsen willen zien als zo iemand bij hen op gesprek komt
Boompje1985 schreef:Staande plassen gaat niet meer lukken dan toch? Echt ik heb zoveel vragen nu...