Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:Ik wil het nuttelozeweetjestopic niet vervuilen, dus ik stel hem maar hier: eten veganisten (en wellicht sommige vegetariërs) ook liever geen plantaardig voedsel dat met dierlijke mest is bemest? Of maakt dat minder uit, omdat het geen stukje van het dier zelf is?
Schemerdier schreef:Hoelang het ongeveer duurt voor je je weer een beetje op je gemak voelt in je eigen huis nadat er is ingebroken?
Gelukkig niets gestolen, goed om te weten dat ik dus niets interessant van waarde bezit
Sas_Mon schreef:culaccino schreef:Ik wil het nuttelozeweetjestopic niet vervuilen, dus ik stel hem maar hier: eten veganisten (en wellicht sommige vegetariërs) ook liever geen plantaardig voedsel dat met dierlijke mest is bemest? Of maakt dat minder uit, omdat het geen stukje van het dier zelf is?
Wat is het alternatief? Bemesting met meststof gemaakt van ruwe olie vind ik schadelijker voor het millieu dan het afval van dieren die er toch al zijn gebruiken waar het voor bedoeld is... maar ik ben geen vegan en heb ook een grote hekel aan "vegan leer" en "vegan bont" omdat het gewoon een ander woord voor plastic is. En dat is misschien beter voor de dieren maar niet voor het millieu.
Nikass schreef:Nikass schreef:Bedankt voor jullie info over Zoo&zo!
Ik keek naar Iris Enthoven bij "de gevaarlijkste wegen". Zij droeg hele leuke zomerse setjes van broek/rok met blouse. Hoe heet zo'n setje, en vooral waar koop je ze?
Hier nog geen reacties op gehad. Heeft iemand ideeën?