Dingen die je je af vraagt deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 20:08

Waar kan je goede sportleggings kopen die geen fortuin kosten? :')

Anoniem

Re: Dingen die je je af vraagt deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 20:09

Wiggle.nl, en anders hebben veel winkels als H&M tegenwoordig ook sportkleding in hun assortiment.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 20:18

fotolijstje schreef:

Decathlon, voor nog geen 20 euro heb je daar een toplegging aan! En nog in leuke kleurtjes en printjes ook.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 20:21

Amazon heeft superleggings, ook met zakken voor je telefoon op je bovenbeen, superhandig!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 20:32

fotolijstje schreef:

Vinted

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 20:49

Fabletics, eerste bestelling is 2 voor €24. Enige nadeel is dat je bij je bestelling een automatische afschrijving akkoord geeft als maandelijks abonnement. Als je wil opzeggen moet je (in het Engels) bellen naar de opzeg lijn. Maar dat heb ik al 2x gedaan en gaat prima. Is alleen even paar minuten werk. De leggings zijn echt fantastisch.

Sas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:25

culaccino schreef:
Ik wil het nuttelozeweetjestopic niet vervuilen, dus ik stel hem maar hier: eten veganisten (en wellicht sommige vegetariërs) ook liever geen plantaardig voedsel dat met dierlijke mest is bemest? Of maakt dat minder uit, omdat het geen stukje van het dier zelf is?

Wat is het alternatief? Bemesting met meststof gemaakt van ruwe olie vind ik schadelijker voor het millieu dan het afval van dieren die er toch al zijn gebruiken waar het voor bedoeld is... maar ik ben geen vegan en heb ook een grote hekel aan "vegan leer" en "vegan bont" omdat het gewoon een ander woord voor plastic is. En dat is misschien beter voor de dieren maar niet voor het millieu.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:33

fotolijstje schreef:

Ik koop mijn sportleggings altijd bij Decathlon. Kosten rond de €15,-

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:38

Hoelang het ongeveer duurt voor je je weer een beetje op je gemak voelt in je eigen huis nadat er is ingebroken?

Gelukkig niets gestolen, goed om te weten dat ik dus niets interessant van waarde bezit :')

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:46

Schemerdier schreef:
Hoelang het ongeveer duurt voor je je weer een beetje op je gemak voelt in je eigen huis nadat er is ingebroken?

Gelukkig niets gestolen, goed om te weten dat ik dus niets interessant van waarde bezit :')

Jeetje wat naar zeg. Is de boel wel overhoop gehaald of alleen een deur/raam geforceerd? Misschien heb je het ‘geluk’ gehad dat de inbreker tijdens zijn bezigheden verstoord werd en op de vlucht is geslagen. Hier duurde het na een inbraak wel een maandje voor ik me op m’n gemak voelde, en toen waren ze nog niet eens echt in ons woongedeelte van het huis geweest.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:48

Deur geforceerd en alles overhoop gehaald helaas (gelukkig niets kapot gemaakt, en ipad enz gewoon laten liggen. Ze waren blijkbaar op zoek naar cash geld of juwelen van waarde maar dat had ik niet). Bij de bovenbuurman is er ook ingebroken, niemand heeft ze betrapt (ook al waren er nog boven en onderburen thuis... Moet heel snel gegaan zijn dus).

Een maand is best lang! Pff het doet toch wel wat met je, dat er op klaarlichte dag gewoon vreemden aan al je persoonlijke bezittingen komen.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 22:20

Vreselijk schemerdier. Brutaal zeg op klaarlichte dag!

Hoop het nooit mee te maken.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 22:24

Oh bah wat vervelend! Bij mijn familie ingebroken terwijl ze boven lagen te slapen. Niets gemerkt... Veel apparatuur meegenomen, maar dat was op zich geen ramp ivm verzekering, maar ook een kettinkje met foto van overleden zoontje..
Het feit dat er mensen in hun persoonlijke thuis waren geweest, en zo respectloos kunnen zijn, was erger dan het verlies van bezittingen.
Hoe lang zoiets blijft hangen is denk ik per persoon verschillend. Leg je zelf niet op wanneer dat zou moeten zijn, neem de tijd die je nodig hebt. En als je erover wil praten kun je gerust met slachtofferhulp bellen. Sterkte! Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 22:44

Sas_Mon schreef:
culaccino schreef:
Ik wil het nuttelozeweetjestopic niet vervuilen, dus ik stel hem maar hier: eten veganisten (en wellicht sommige vegetariërs) ook liever geen plantaardig voedsel dat met dierlijke mest is bemest? Of maakt dat minder uit, omdat het geen stukje van het dier zelf is?

Wat is het alternatief? Bemesting met meststof gemaakt van ruwe olie vind ik schadelijker voor het millieu dan het afval van dieren die er toch al zijn gebruiken waar het voor bedoeld is... maar ik ben geen vegan en heb ook een grote hekel aan "vegan leer" en "vegan bont" omdat het gewoon een ander woord voor plastic is. En dat is misschien beter voor de dieren maar niet voor het millieu.

Groenbemester? Maar dat is vast lastig te achterhalen als je je producten niet bij de boer haalt. Het zal ook wel afhangen van de reden waarom iemand veganist/vegetariër is natuurlijk. Dank voor jullie reacties!

Wat heftig, Schemerdier. Ik kan me voorstellen dat je je niet op je gemak voelt. :(:)

*Edits: typo's

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 22:58

He bah, Schemerdier, wat een nare ervaring. Ik kan geen antwoord geven op je vraag (denk dat dat sowieso verschilt per persoon, omgeving, wijk, etc.), maar wil je wel sterkte wensen. :knuffel:

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 23:26

Nikass schreef:
Bedankt voor jullie info over Zoo&zo!

Ik keek naar Iris Enthoven bij "de gevaarlijkste wegen". Zij droeg hele leuke zomerse setjes van broek/rok met blouse. Hoe heet zo'n setje, en vooral waar koop je ze?

Hier nog geen reacties op gehad. Heeft iemand ideeën?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 23:29

Geen idee. Ik heb het wel gezien maar heb geen verstand van mode of hoe je dat soort pakjes noemt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 23:35

Nikass schreef:
Nikass schreef:
Bedankt voor jullie info over Zoo&zo!

Ik keek naar Iris Enthoven bij "de gevaarlijkste wegen". Zij droeg hele leuke zomerse setjes van broek/rok met blouse. Hoe heet zo'n setje, en vooral waar koop je ze?

Hier nog geen reacties op gehad. Heeft iemand ideeën?

Kun je een print screen maken van de aflevering en de outfit? Niet iedereen heeft de aflevering gezien. Denk dat je dan meer kans hebt op een antwoord.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 23:39

Het ziet eruit als een playsuit (?) maar dan in 2 delen, of een hele mooie zomerpyjama :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 01:37

De h&m heeft dat regelmatig alleszins. Maar ik denk dat ze vooral een jaar geleden erg hip waren. Ben aan het denken qua zoekterm… matching shirt and top of zoiets?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 09:15

Tweedelige (zomer) set?

Ik heb de aflevering niet gezien dus moet gokken. Weet wel dat ze bij shein heel veel van dat soort dingen verkopen dus misschien kan je daar een goede naam vinden

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 16:52

Het was eigenlijk een soort jumpsuit met korte broek en korte mouwen.. maar dan was t broekje en t truitje wel los van elkaar.. maar dus wel zelfde stof en patroon enz.. heb het toevallig ook gezien maar geen idee hoe zoiets heet

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 16:54

Two Piece Set heet dat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 19:37

Licor schreef:
Het was eigenlijk een soort jumpsuit met korte broek en korte mouwen.. maar dan was t broekje en t truitje wel los van elkaar.. maar dus wel zelfde stof en patroon enz.. heb het toevallig ook gezien maar geen idee hoe zoiets heet

Het heet een co-ord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 15:34

Waar koop je betaalbare krukken op een betrouwbare site?