janderegelaa schreef:Zoolgangster schreef:Dat vind ik ook erg jammer, dat je niet kan laten testen of je al voldoende antistoffen hebt.
Dat kan wel op bloedwaardentest.nl
Het is nog niet vastgesteld hoeveel antistoffen je precies moet hebben om voldoende beschermd te zijn. En al helemaal geen Europese of wereldwijde consensus hierover. Dus dat je daar geen vinkje voor kan krijgen is geen kwestie van niet willen, maar vooralsnog van niet kunnen.
Aan de G van genezen zit ook een termijn, op dit moment een jaar.
Ik vind het onbegrijpelijk dat ongevaccineerden zich maar blijven opwerpen als slachtoffer. Ik ben voorstander van 2G. Ik heb geen enkel begrip meer voor mensen die onnodig anderen benadelen doordat ze te beroerd zijn om een simpel prikje te halen.
Mensen die geen zorg kunnen krijgen omdat alle zorg naar de besmette niet gevaccineerden moet gaan, díe zijn slachtoffer. Ondernemers die weer tegen maatregelen aanlopen die nodig zijn omdat de vaccinatie graad te laag blijft, zorgpersoneel waarvan de één na de ander in een burnout beland, mensen met onderliggend lijden die nergens meer heen durven gaan omdat niet gevaccineerden ervoor zorgen dat het virus meer kans krijgt om te blijven rondwaren en hen te besmetten, dát zijn de slachtoffers.