Ik denk dat alles wel rond is (kleding hebben we gelukkig al, dus geen gedoe zoals hierboven... Wat frustrerend!).
Ik moet zeggen dat de zenuwen nu wel een beetje beginnen te komen haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amandananana schreef:Eulogy wat een slechte service zeg.. gelukkig zijn er mooie back up jurken.
Berriepi wat spannend! Helemaal klaar voor?
Nou waar ik er vrijdag niks aan kon doen dat ik een beetje diva was, ben ik vanmorgen echt full bridezilla modus gegaan. Ik had een belafspraak met de locatie, ten eerste was de afspraak om 09.30 en was ik om 10u nog niet gebeld, dus zelf maar achteraan gebeld. Toen was ik al lichtelijk geïrriteerd:') vervolgens krijgen we dus de boodschap dat de Mongoolse Ger waar ons feest zou zijn te klein is voor de hoeveelheid gasten. We wisten al heel vroeg hoeveel gasten er ongeveer zouden komen en hebben tijdens de voorbereiding meerdere keren gevraagd of de Ger niet te klein was voor 90 gasten. Nee kon prima! Nu horen we dus 1,5 maand van tevoren dat we naar een zaaltje moeten verplaatsen, wat ook daar op het terrein is, maar veel minder leuk. Ik baal er echt onwijs van, al helemaal omdat we het echt vaak gecheckt hebben.
Kylan schreef:Verdorie amandananana daar zou ik ook echt boos om zijn, tot aan in staat een andere locatie te gaan zoeken. Heb je ergens mail contact waarin ze hebben aangegeven dat het wel kan?
Ik heb hetzelfde als M_D_H. Afspraak is afspraak en als zij hun kant niet kunnen nakomen moeten ze daar een fatsoenlijke, voor mij acceptabele oplossing voor fixen!