Trouwen in 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berriepi

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 16:53

Onze datum (14-4) komt ook steeds dichterbij.

Ik denk dat alles wel rond is (kleding hebben we gelukkig al, dus geen gedoe zoals hierboven... Wat frustrerend!).

Ik moet zeggen dat de zenuwen nu wel een beetje beginnen te komen haha :')

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 18:00

Gelukkig hebben ze iets anders kunnen vinden Eulogy! Een boze mail voor geld terug van wed2be lijkt me ook zeer terecht.

Spannend Berriepi, echt bijna nu voor jullie! Het wordt vast een prachtige dag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 19:23

Gefeliciteerd kylan! En spannend berriepi ! Hopen dat het droog blijft, wel een prachtige 18 graden ! Trouwt er niemand morgen? 23 graden en vollop zon!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 20:11

Gefeli, Ky! *\o/* :D

Berriepi, spannend!!! Sterkte met de zenuwen.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 21:25

Dank voor de felicitaties! Het is een beetje een gekke verjaardag zo, met een ander feestje dat er aan zit te komen :D

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 07:20

Eulogy: nou hopelijk geven ze geld terug. En anders doet een berichtje op social media soms ook wonderen als ze niet met een goeie oplossing komen. Maar dat is zorg voor na de trouwdag. Moet je je nu niet druk om willen maken. Je dames hebben een jurk.

Berriepi: nog maar 2 dagen! Spannend! Gelukkig alles op orde zo te lezen.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 09:37

Spannend zo :j

Wij hebben gekozen om van de losse gebakjes de helft chocoladebiscuit en de andere helft vanille biscuit te doen en dan met de zelfde vulling :j

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-22 14:32

Eulogy wat een slechte service zeg.. gelukkig zijn er mooie back up jurken.

Berriepi wat spannend! Helemaal klaar voor?

Nou waar ik er vrijdag niks aan kon doen dat ik een beetje diva was, ben ik vanmorgen echt full bridezilla modus gegaan. Ik had een belafspraak met de locatie, ten eerste was de afspraak om 09.30 en was ik om 10u nog niet gebeld, dus zelf maar achteraan gebeld. Toen was ik al lichtelijk geïrriteerd:') vervolgens krijgen we dus de boodschap dat de Mongoolse Ger waar ons feest zou zijn te klein is voor de hoeveelheid gasten. We wisten al heel vroeg hoeveel gasten er ongeveer zouden komen en hebben tijdens de voorbereiding meerdere keren gevraagd of de Ger niet te klein was voor 90 gasten. Nee kon prima! Nu horen we dus 1,5 maand van tevoren dat we naar een zaaltje moeten verplaatsen, wat ook daar op het terrein is, maar veel minder leuk. Ik baal er echt onwijs van, al helemaal omdat we het echt vaak gecheckt hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 14:38

Wat flauw!!! :o zou ik ook echt van uit mijn vel springen !! Is er geen mogelijkheid tot uitbouwen bij mooi weer?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 14:56

Hè wat raar... Snap wel dat je pissig bent.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 15:54

Wat balen zeg!

Hier mijn jurk afgepast, moet dus toch flink uitgelegd worden. Hoppa 300 euro bovenop de al dure jurk, mag niet meer aankomen. Iets afvallen is weer niet zo erg…

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-22 16:00

Mijn jurk vermaken is ook 300 euro, mijne moest nu flink ingenomen omdat ik dus toen mijn paard overleed in een week tijd 3 kilo ben afgevallen. Dat zit er nog niet aan.. wel balen, want nu moet ik dus op een gewicht zien te blijven dat eigenlijk te licht is voor mij.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 16:07

Kylan schreef:
Oeh die is ook erg mooi M_D_H, prachtige kleuren!

Hier zijn we nu vooral obsessief de weersvoorspellingen aan het bekijken :') Ik hoop zo dat we de ceremonie op het terras kunnen doen!

Thanks, matchte goed bij onze kaarten :j

Afbeelding

Afbeelding

(We hadden nog meer kaarten)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 16:49

amandananana schreef:
Eulogy wat een slechte service zeg.. gelukkig zijn er mooie back up jurken.

Berriepi wat spannend! Helemaal klaar voor?

Nou waar ik er vrijdag niks aan kon doen dat ik een beetje diva was, ben ik vanmorgen echt full bridezilla modus gegaan. Ik had een belafspraak met de locatie, ten eerste was de afspraak om 09.30 en was ik om 10u nog niet gebeld, dus zelf maar achteraan gebeld. Toen was ik al lichtelijk geïrriteerd:') vervolgens krijgen we dus de boodschap dat de Mongoolse Ger waar ons feest zou zijn te klein is voor de hoeveelheid gasten. We wisten al heel vroeg hoeveel gasten er ongeveer zouden komen en hebben tijdens de voorbereiding meerdere keren gevraagd of de Ger niet te klein was voor 90 gasten. Nee kon prima! Nu horen we dus 1,5 maand van tevoren dat we naar een zaaltje moeten verplaatsen, wat ook daar op het terrein is, maar veel minder leuk. Ik baal er echt onwijs van, al helemaal omdat we het echt vaak gecheckt hebben.

Oh, hier zou ik niet gelukkig van worden en ook echt wat van zeggen.

Zelfde eigenlijk als met de jurken voor de bruidsmeisjes ven Eulogy of de situatie met het bruidspak van een andere bokker (ben even kwijt wie :o )

Noem mij dan maar een bridezilla, of misschien moet je mij maar gewoon een watvooreenzilla ook noemen, maar ik ben enorm van de afspraken en wat we afspreken zet ik ook zwart op wit en bevestig ik per e-mail en ik ben ook echt bereid om op de mails terug te komen om mensen zich aan de afspraken te laten houden, of mij op een andere manier te compenseren. Ik kan daar vrij hard in zijn :j

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 17:30

Verdorie amandananana daar zou ik ook echt boos om zijn, tot aan in staat een andere locatie te gaan zoeken. Heb je ergens mail contact waarin ze hebben aangegeven dat het wel kan?
Ik heb hetzelfde als M_D_H. Afspraak is afspraak en als zij hun kant niet kunnen nakomen moeten ze daar een fatsoenlijke, voor mij acceptabele oplossing voor fixen!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 17:33

M_D_H schreef:
Thanks, matchte goed bij onze kaarten :j

[ [url=m/0TRg35.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WE5WbU.jpg]Afbeelding[/url] ]

(We hadden nog meer kaarten)

Mooie kaarten! En een leuke locatie ook trouwens, bekend gebied voor mij ;)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-22 18:01

Kylan schreef:
Verdorie amandananana daar zou ik ook echt boos om zijn, tot aan in staat een andere locatie te gaan zoeken. Heb je ergens mail contact waarin ze hebben aangegeven dat het wel kan?
Ik heb hetzelfde als M_D_H. Afspraak is afspraak en als zij hun kant niet kunnen nakomen moeten ze daar een fatsoenlijke, voor mij acceptabele oplossing voor fixen!

Ja het enige jammere is dat we over 6 weken gaan trouwen en nooit meer een andere locatie gaan vinden :') ik ga vanavond met mijn vriend even mailen naar de locatie dat we er echt heel erg van balen en eigenlijk een compensatie verwachten.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 18:44

Ja, je moet het natuurlijk wel realistisch benaderen.
Nu nog een andere locatie wordt vrij lastig en het is dan de vraag of je niet moet inleveren op andere dingen.
Een tent die te klein is krijg je ook niet in eens spontaan groter, dus die optie valt ook af...

Maar, eventueel een tent aan de mongoolse ger vast maken, zou wellicht een optie zijn.
En anders een compensatie in de kosten, ivm het verkeerd voorlichten.
Laten we wel wezen, als jullie dit van te voren hadden geweten, hadden jullie misschien wel helemaal niet voor deze locatie gekozen.

@kylan, bedankt!
We hadden het op speciaal glanzend papier laten drukken, dus dat gaf ook wel echt een gaaf effect!
De locatie was geweldig, echt enorm over te spreken en ik zou ze iedereen aanraden :j
Ze waren altijd bereikbaar, konden elke zondag langs komen, en zeker met corona waren ze geweldig met meedenken.
Maar ook op de feestavond, dat mijn schoonfamilie(toen ze tussen het waken door toch even kwamen) een bord eten voorgeschoteld kregen. Dat vond ik echt geweldig! Dat vond ik zo gastvrij, dat is gewoon nooit vooraf besproken, maar werd gewoon geregeld, hoefde wij niet eens zelf aan te denken. Echt super fijn!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 19:54

Wat een fijne locatie MDH!

Hier weer een bakker die geen tijd meer heeft voor onze taart. Heb nu een ander benaderd, echt duimen dit. Maken de meest fantastische taarten dus ik hoop echt dat dit wel lukt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 19:56

Ik die door de trouwkaarten onze potentiële trouwkaart niet meer.. :=

Maanlicht: sorry.. een bakker die geen tijd MEER heeft? Wow.. waarom bezorgd iedereen de toekomstige bruiden zoveel stress :o

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 20:29

Maanlicht. Komt goed je gaat vast iemand vinden!
Wij kregen 1,5 week van te voren te horen dat de dame van de hapjes voor de sweet table de bestelling moest annuleren wegens persoonlijke omstandigheden. Gelukkig had ik 2 dagen later iemand anders gevonden.

MDH: oooh dat is balen zeg. Zeker omdat je er zo nadrukkelijk naar hebt gevraagd.

Jurken vermaken is vreselijk duur. Ik schrok mij ook rot toen ik nog even 375,- moet neerleggen voor het vermaken. Had eerste een 250,- verwacht.

Nou wij hebben officieel vakantie. Morgen nog druk met van alles regelen. Huis en tuin aan kant maken. Dan donderdag lekker naar de sauna. Vrijdag spullen naar de feestlocatie brengen, eind van de middag nagels laten doen en dat ‘s avonds lekker relaxen en dat is het zaterdag zover *\o/*

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 07:56

Ja, herkenbaar Pimaude. Er zijn ook zoveel mogelijkheden met die kaarten.

@annepaardoes: spannend! Ook een heerlijk idee, naar de sauna. En fijn dat jullie vrij zijn.

Wat een bedragen voor het vermaken van de jurk. Bij mij zit het er bij in, mag ook wel voor dat geld :')

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 08:02

het vermaken van mijn jurk koste in totaal iets van 500, maar daar zaten ook schoenen, hoepelrok en corrigerend ondergoed bij :) jurk zelf had ik van vinted voor 75. Dus dan was ik voor kleding in totaal onder 600 klaar. pak van manlief was duurder.

spannend dat er zo op het laatste moment nog zoveel veranderingen moeten worden gedaan. heel lastig en stressvol lijkt me. Er komen drukke dagen aan, veel succes Beriepie, Eulogie en annepaardoes!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 08:21

Bij mijn jurk hoeft alleen de bovenlijn iets ingenomen te worden. Ik kwam geloof ik op 50 euro vermaak kosten uit.

Als nu iemand afzegt qua taart of dj of zo zou ik wel echt balen. Enige voordeel hier is dat we op een dinsdag trouwen en dat dat een minder vaak gekozen dag is.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 10:51

Wel fijn, dat het dus blijkbaar niet zo heel gek is die vermaak kosten.