Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 10:11

Marije_1997 schreef:
Jolien87 schreef:
Ik stelde enkel een vraag vanuit belangstelling naar aanleiding van een ergernis die je een tijdje geleden in dit topic had geplaatst.

Marlinde: haha dat kan natuurlijk ook ;)
CBD is op basis van canabisolie maar dan zonder THC, dus je wordt er niet high of stoned van. Er zitten geen verdovende middelen in dus het is minder rigoureus dan een joint.
Hopelijk vind je snel een manier om tot rust te komen.

Van wiet olie, dus met thc word je ook niet stoned of high. Is nog goedkoper ook.

Nou echt wel dat je daar high van wordt.
Als er THC in zit mag je het ook niet meenemen op vakantie!
Ik neem gewoon mijn CBD/CBG mee en niks aan de hand.
Laatst bijgewerkt door chanicha op 11-07-21 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 10:11

Jeetje,alles goed?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 10:26

Caira schreef:
DiscoDipp schreef:
Ik heb mijzelf in mijn gezicht geramd met een schaar ;(

Hoe dan?

Schoot door met een pak zaagsel open maken. Heb er nu hechtpleisters op gedaan, ik moet zostraks op concour, ga echt niet meer naar de HA nu :')

Flying_Angel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 10:58

Dat ik in paniek raakte, omdat ik dacht dat ik de auto niet weg kreeg. Stond in een parkeerplek op een heuvel, maar hij stond in de achteruit :\

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 11:08

DiscoDipp schreef:
Caira schreef:
Hoe dan?

Schoot door met een pak zaagsel open maken. Heb er nu hechtpleisters op gedaan, ik moet zostraks op concour, ga echt niet meer naar de HA nu :')

Muts :(:)
Wel even schoongemaakt of schoon laten bloeden?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 11:09

Hier ongesteld. Normaal weinig last van, maar heel af en toe ben ik ongesteld en voel ik mij ziek, zwak, misselijk en koortsig. Vandaag dus ook die pech -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 11:15

Hier ook ongesteld met veel buikpijn, misselijk en ellende. Ik ga zo maar met een kruik terug mijn bed in.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 11:18

Ik ga m'n prik krijgen vandaag en ben een beetje zenuwachtig. Niet voor de prik hoor, maar ik wil echt niet ziek worden want ik moet leren voor mijn hertentamen. En ik hoop dat het geen extra klachten geeft met mijn hart

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 12:05

Lestrange01 schreef:
Ik ga m'n prik krijgen vandaag en ben een beetje zenuwachtig. Niet voor de prik hoor, maar ik wil echt niet ziek worden want ik moet leren voor mijn hertentamen. En ik hoop dat het geen extra klachten geeft met mijn hart

Komt vast goed! De meeste mensen hebben niet heel veel last van de bijwerkingen. Ik had wel last, maar zeker de eerste helft van de dag was het prima te doen. Misschien dat je dat een beetje gerust stelt. Ow en voor je gaat al 2 paracetamol erin en dit een paar keer herhalen. Dat wil ook nog wel helpen. Succes!

Kookaburra schreef:
Hier ongesteld. Normaal weinig last van, maar heel af en toe ben ik ongesteld en voel ik mij ziek, zwak, misselijk en koortsig. Vandaag dus ook die pech -O-

Ineke2 schreef:
Hier ook ongesteld met veel buikpijn, misselijk en ellende. Ik ga zo maar met een kruik terug mijn bed in.

poedersuiker is dat he :( . Hier is het altijd wisselend, dus ik weet nooit van tevoren waar ik aan toe ben.

Flying_Angel schreef:
Dat ik in paniek raakte, omdat ik dacht dat ik de auto niet weg kreeg. Stond in een parkeerplek op een heuvel, maar hij stond in de achteruit :

Nu wel gelukt? Paniek is nooit leuk :(

DiscoDipp schreef:

Wtf, ik hoop dat het meevalt :(:)

En dan vergeet ik mijn eigen ergernis :')
Mensen die op vakantie gaan naar landen die oranje zijn en het de normaalste zaak van de wereld vinden...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 12:23

Gisteren even op de bank gaan liggen was beroerd met koppijn. Was daarna gewoon ruim 1,5 uur kwijt geraakt. :=

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 12:31

Pff ik reed op een driebaansweg op de linkerbaan om een een auto op rechts in te halen. Rechts achter de auto reden drie motors. Ik had nog best weinig ruimte voor mij maar een motorrijder gooide hem er toch nog voor (kon ook, was in ieder geval nog wel iets ruimte voor). Maar toen wilde de andere ook, dus 1 van de andere 2 motors, die rechts reed gooide snel de motor naar links, zonder knipperlicht o.i.d. waardoor ik de rem even in moest trappen. Die heb ik wel even vuil aangekeken toen hij weer rechts ging rijden. Je bent zo kwetsbaar op een motor en ik snap niet dat hij dan niet eventjes wacht tot ik voorbij ben, in plaats van zonder te kijken, achter zijn maat aan te willen... De andere motorrijder die nog rechts reed wachtte wel netjes.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 12:43

Ja, gelukt. In z’n 1 ging beter haha! :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 12:45

Ik moet echt de buurman gaan aanspreken want zijn wasmachine houdt mij 's nachts wakker vanwege de trillingen, heel mijn bed beeft. Maar dan ben ik weer zo' n klaagwijf, ik heb daar geen zin in en ik durf niet -O-
Waarom ben ik zo'n watje.
Waarom heeft hij zijn wasmachine verplaatst _O-

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 12:57

Marcella schreef:
Coconut schreef:
De gore naaktslakken op ons terras. Ga weg! :=

Kippen nemen. :j

Lijkt me echt super leuk! :) We hebben niet een hele grote tuin, maar ze zouden best in een groot hok kunnen en los onder toezicht.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 12:57

Eenzaamheid. Wat doe ik toch verkeerd? Ik voel me enorm in de steek gelaten. Dat ik me niet zo moet aanstellen met een burnout (waar echt 0,0 respect voor is van mensen). Mensen verwachten dat ik nu ik eindelijk na een jaar kan herstellen, direct aan het werk ga, dat ik intensief contact met mensen onderhoud, dat ik alles actief oppak. Maar echt inleven en begrip hebben, doen mensen niet.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 13:00

Dan schijten de kippen je terras onder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 13:10

MarcoBorsato schreef:
Marije_1997 schreef:
En weer wakker door buikpijn. Denk maar dat ik vanmiddag wegga, dit is kapot vermoeiend. Ben er echt klaar mee.

Waar ga je dan heen?

Ik had vanmiddag BBQ van et werk. Ruim 100 km verderop. Dat ga ik niet doen. Ik vouw helemaal dubbel van de pijn. Mijn baas had in het van de week al gezegd dat ik niet wist of het wat werd. En momenteel slik ik al teveel naproxen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 13:11

Britta31 schreef:
Dan schijten de kippen je terras onder.

Tuinslang erover en weg. No problem ;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 13:16

En gelijk bemesting voor je planten. :j Mijn fruitbomen doen het super op de kippen mest. Jammer alleen dat deze kippen nog niet snappen dat ze van de bomen en struiken af moeten blijven. :')

Dat ik eigenlijk wat moet gaan doen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 13:19

Nayomie schreef:
Eenzaamheid. Wat doe ik toch verkeerd? Ik voel me enorm in de steek gelaten. Dat ik me niet zo moet aanstellen met een burnout (waar echt 0,0 respect voor is van mensen). Mensen verwachten dat ik nu ik eindelijk na een jaar kan herstellen, direct aan het werk ga, dat ik intensief contact met mensen onderhoud, dat ik alles actief oppak. Maar echt inleven en begrip hebben, doen mensen niet.

Jij doet niets verkeerd :(:) Ik hoop dat je rustig aan wat mensen vindt die je ook accepteren zoals je nu eventjes bent. Stap voor stap komen werkuren en contacten wel weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 13:19

chanicha schreef:
Marije_1997 schreef:

Van wiet olie, dus met thc word je ook niet stoned of high. Is nog goedkoper ook.

Nou echt wel dat je daar high van wordt.
Als er THC in zit mag je het ook niet meenemen op vakantie!
Ik neem gewoon mijn CBD/CBG mee en niks aan de hand.

Waarom wordt in er dan niet high of stoned van? En de rest in mijn omgeving ook niet? Mee op vakantie is een ander verhaal. Maar goed werken doet het zeker vooral voor mijn rugpijn enn als ik slecht slaap

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 13:24

Marije_1997 schreef:
Waarom wordt in er dan niet high of stoned van? En de rest in mijn omgeving ook niet? Mee op vakantie is een ander verhaal. Maar goed werken doet het zeker vooral voor mijn rugpijn enn als ik slecht slaap

Gewenning?

Ik zeg maar iets...

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 13:35

Dat ik een inschattingsfoutje heb gemaakt mbt hoeveel vitaminebrok en kruidensupplement ik nog over had voor mijn paard. Dacht dat ik nog precies uit zou komen als ik vandaag nieuw zou bestellen, maar we moeten dus even twee dagen overbruggen. Van de brok vind ik dat niet zo'n probleem, supplement ben ik minder blij mee want dat voer ik nog niet heel erg lang dus ik hoop niet dat dit gelijk weer weerslag heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 13:55

SinneJ schreef:
Marije_1997 schreef:

Gewenning?

Ik zeg maar iets...

Nope want gebruik het bijna niet en blowen kan ik sws heel slecht tegen (ga bad, zweten zwart voor m'n ogen stuiptrekkingen etc)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 14:06

Dat de mast van onze zeilboot bovenin verrot blijkt en we dus deze vakantie weer niet kunnen zeilen 8)7.