Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben ik dubbel zo lang onderweg dan ik aanwezig ben
dinsdag moet ik wel waarschijnlijk, dan ga ik maar overdag ipv in de avond denk dat het dan beter te doen is. Maar aan andere kant ook weer meer idioten op de weg...

Eloya schreef:Hier in zwolle lijkt het nu gestopt met sneeuwen..
De parkeerplaats is net schoongeveegd door een sneeuwschuiver. Dus hoop morgenvroeg relatief gemakkelijk hier tenminste van de parkeerplaats af te komen![]()
En dan kijken hoe de toch naar deventer zal verlopen.
Wat zouden jullie doen met dit weer.
Omrijden (duurt de reis langer) maar groot deel snelweg
wel onbekende route voor mij
Of via N weg, maar met aantal heuvels/stoplichten/rotondes etc
Wel stuk korter en bekende route.
Texas02 schreef:Ik liet de kat net naar buiten.. We hebben sneeuwduinen voor de achterdeur en aan de zijkant van het huis liggen van in ieder geval 50cm, misschien meer..
bigone schreef:Elfstedentocht tocht mag toch niet gehouden worden. Dan denk ik, zet al die professionele schaatsers maar in de bubbel deze week voor de marathons en gaan met die banaan, komt er een tocht dan is het dit jaar gewoon kampioenschap over 200 kilometer via 11 steden. Zit heel Nederland voor de televisie en besmettingen minimaal.

Waar mogelijk kreeg ze de volle 5 meter lijn, maar als we mensen passeerden kwam ze braaf aan de voet lopen. De ondergrond was wel heel wisselend, op sommige plekken lag duidelijk een laag ijs onder de sneeuw. Ik gaf mijn hond ook groot gelijk toen ze voorstelde het talud af te gaan en langs het water te lopen ipv over de fietspad. Alleen het tempo waarin ze dat deed was iets minder 

Texas02 schreef:Het is nu eerst gestopt met sneeuwen hier.. Buienradar word je ook niet veel wijzer van, volgens de 3 uurs radar krijgen we de komende tijd niets meer en volgens de 24 uurs radar krijgen we nog veel meer..
. Hahah, ik hoop vooral dat ik nog weer thuis kom vanmiddag. Firefly289 schreef:Mijn trein rijdt. De trein eerder reed niet en een paar treinen na de mijne reden ook niet. En dan ook nog de machinist die vraagt: 'waar moet je eruit?', laten we hopen dat we er komen. Hahah, ik hoop vooral dat ik nog weer thuis kom vanmiddag.
Justme_Lisaa schreef:Firefly289 schreef:Mijn trein rijdt. De trein eerder reed niet en een paar treinen na de mijne reden ook niet. En dan ook nog de machinist die vraagt: 'waar moet je eruit?', laten we hopen dat we er komen. Hahah, ik hoop vooral dat ik nog weer thuis kom vanmiddag.
Dat is vooral ook waar ik me zorgen om maak. Treinen rijden hier 1x per uur, wat prima is als er straks vanuit werkgever ook meegedacht wordt en ik eventueel iets eerder weg kan. Ik heb om 06:50 straks een nieuwe poging. Voor niets zo vroeg opgestaan
Dat was ook een hele workout
Nu maar hopen dat het straks niet weer helemaal vol ligt, op het moment sneeuwt het niet / nauwelijks. Af en toe een heel klein beetje.. marjannuh schreef:Hier moesten we ons gister ochtend melden in het ziekenhuis. Zijn om half 7 gaan rijden. Normaal een rit van 45 minuten werd 1.5 uur.
Maar het was wel te doen en onze dochter is dezelfde dag geboren.
Moesten een nachtje blijven dus vandaag gewoon overdag rijden.
En dan kom ik de komende dagen niet buiten. Dus dan moet mijn man of moeder maar met onze andere dochter naar buiten. Die heeft gisteren hele dag buiten gespeeld bij oma