Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 11:03

Loreke2 schreef:
Meliaforever schreef:
Aan al die mensen die opeens een hond hebben/willen.

Dit... ik kom op Facebook ook de ene de andere "herplaatser" tegen en meestal nog pups tussen de 15 en 20 weken... En nog maar te zwijgen over de reden...

Waar zie je die? Ik kom amper wat tegen en ik ben echt wel al maanden opzoek naar een leuke kleine hond. Het enige waar je die nog (betaalbaar en ongereserveerd) tegen lijkt te komen is broodfokkers.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 11:08

wyoming schreef:
Dat mijn dochter iedere keer in 2de (of meer) hands ondergoed wordt thuisgebracht

Huh, wat?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 11:13

Benthhh schreef:
wyoming schreef:
Dat mijn dochter iedere keer in 2de (of meer) hands ondergoed wordt thuisgebracht

Huh, wat?

Bij haar vader vandaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 11:23

M'n Pomodorotimer loopt niet gelijk met de klok van m'n laptop. |o

Lau schreef:
Dat ze vandaag mijn verstandskies gaan trekken en ik niet durf :+ ik heb er liever last van dan dat ze hem gaan trekken. Ik vind het zo eng.

Succes!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 11:28

wyoming schreef:

Bij haar vader vandaan.

Dan nog steeds; Huh, wat?

Gisteren met de schilder afgesproken dat hij er om 9 uur zou zijn. ( dat stelde hij zelf voor)
Ik heb hem gebeld om 10 uur, want hij was er nog steeds niet. “ he? O sorry sorry ik heb wel bij iemand een deur geschilderd “
Eh vast, maar niet bij mij en je sprak zelf deze tijd af.
“ Sorry ik kom hem straks doen”
Ik “ Voor 11 uur aub”
Hij “ Ik weet niet of ik dat red”

Ik “ Sorry ik heb nog meer te doen vandaag. Op een later tijdstip ben ik wellicht niet meer thuis, dus als het niet gaat lukken dan word het een andere dag wanneer ik toevallig eens thuis ben” |o

Hij is er nog steeds niet overigens :')

@ Lau sterkte, het komt echt goed :knuffel:

miky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 11:32

Dat iedereen helemaal hysterisch wordt door het voorspelde weer. Ik hoor al van mensen die extra voorraden boodschappen gaan halen, snowboots kopen etc. Kom op, het is Nederland, de wegen zullen vast geen weken afgesloten zijn :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 11:34

Dinsdag in m'n nek geschoten, woensdag dry needling, woensdagavond een stuk beter, donderdag bijna weer oké, donderdagavond schiet het weer vast. Net anders. Veel pijnlijker |o

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 11:39

Ik ben gewoon winters ingesteld en altijd al voorraad in huis. :)) moonboots en winterlaarzen altijd al in huis. Ellende is alleen de meeste nederlanders kunnen niet rijden in sneeuw en gladheid en blijven thuis of halen zo n rare fratsen uit dat de wegen dicht komen te zitten -O-
Laatst bijgewerkt door karuna op 05-02-21 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

wyoming

Ineke2 schreef:
wyoming schreef:

Bij haar vader vandaan.

Dan nog steeds; Huh, wat?

Ik mag geen kleding meegeven, want ze wonen daar ook volgens hem, dus een logeer tas wil hij niet hebben. Geef ik het wel mee krijg ik alsnog andere kleding terug. (Te groot, te klein noem maar op) Wel krijg ik af en toe een lijst met wat hij verwacht dat ik koop om daar in de kast te leggen want ik zie het nooit meer terug. (Ja of pas als het te klein is)
En als ik zeg dat ik het smerig vindt dat ze in 2de hands ondergoed loopt doet hij net of zijn neus bloed en weet hij van niks.
Maar het is gewoon echt oud ondergoed, vaak ook nog te groot. (Verwassen, rek uit elastiek)
Laatst bijgewerkt door wyoming op 05-02-21 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Independence

black_kelpie schreef:
Dinsdag in m'n nek geschoten, woensdag dry needling, woensdagavond een stuk beter, donderdag bijna weer oké, donderdagavond schiet het weer vast. Net anders. Veel pijnlijker |o

Ik dacht even dat iemand je dus met een pistool in je nek had geschoten. Valt dat weer even mee! Desalniettemin erg vervelend :(:)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 11:42

miky schreef:
Dat iedereen helemaal hysterisch wordt door het voorspelde weer. Ik hoor al van mensen die extra voorraden boodschappen gaan halen, snowboots kopen etc. Kom op, het is Nederland, de wegen zullen vast geen weken afgesloten zijn :+

Ik ga zelf wel extra boodschappen halen zodat ik de komende week zeker niet ( extra) naar de supermarkt hoef.
Niet omdat ik hysterisch ben / word, maar sneeuw en gladheid vind ik doodeng, omdat ik zelf snel val als het glad is buiten. Ik moet helaas wel stage lopen en dus daarheen. Anders had ik absoluut mezelf de hele week opgesloten in huis tot het niet meer glad is buiten.

Elke éxtra stap buiten die niet perse hoeft zal ik daarom dan ook vermijden.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 11:43

Independence schreef:
Ik dacht even dat iemand je dus met een pistool in je nek had geschoten. Valt dat weer even mee! Desalniettemin erg vervelend :(:)

Als je het zo bekijkt valt het mee inderdaad :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 11:44

wyoming schreef:

Bij haar vader vandaan.

Ik mag geen kleding meegeven, want ze wonen daar ook volgens hem, dus een logeer tas wil hij niet hebben. Geef ik het wel mee krijg ik alsnog andere kleding terug. (Te groot, te klein noem maar op) Wel krijg ik af en toe een lijst met wat hij verwacht dat ik koop om daar in de kast te leggen want ik zie het nooit meer terug. (Ja of pas als het te klein is)
En als ik zeg dat ik het smerig vindt dat ze in 2de hands ondergoed loopt doet hij net of zijn neus bloed en weet hij van niks.
Maar het is gewoon echt oud ondergoed, vaak ook nog te groot. (Verwassen, rek uit elastiek)

Dát is super vervelend :(:)
Jeetje sprakeloos ben ik er ook wel van...

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 11:45

De schilder is gearriveerd *\%/* :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 11:49

Independence schreef:
black_kelpie schreef:

Hier nog een :=

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 12:00

Ik heb ook al boodschappen t/m woensdag in huis gehaald.
Sommige mensen wonen niet in een stad.
Wij wonen geheel buitenuit waar niet gestrooid wordt en geen bus overheen rijdt dus wij zitten inderdaad vast.
Denk dat alleen de boer met zijn trekker over de weg rijdt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 12:28

Man gaat naar de slager en groenteboer, voor de rest alles in huis.

Tip, draaien jullie de buitenkraan dicht voor de vorst!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 12:44

Heb al een paar weken geen boodschappen gedaan en ga voorlopig niks halen ook. :')

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 12:46

chanicha schreef:
Man gaat naar de slager en groenteboer, voor de rest alles in huis.

Tip, draaien jullie de buitenkraan dicht voor de vorst!

Dank voor tip, in stallen alles gereed maar buitenkraantje aan huis haha :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 12:55

Dat het eindelijk eens echt winter wordt en er mensen zijn die doen alsof de wereld vergaat. (en nee, dat is geen verwijzing naar iemand hier in het topic!)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 12:57

Waarom veranderen fabrikanten nu steeds de samenstelling van hun voedselproducten. -O- de keuze wordt steeds kleiner. Chocohagekslag of vlokken zonder melk of soja. Drie winkels hebben ze niet meer. Tomatenblokjes zonder knoflook of andere kruiden, gewoon tomatenblokjes zonder extra zooi. :n De jumbo heeft ze niet meer. Mijn boodschapper is er gefrustreerd van en ik ook. Grrrrrrr

De sneeuw zolang het niet erger wordt dan
https://www.youtube.com/watch?v=6aqpZ6i ... e=youtu.be
Of

Afbeelding

Hier waren we al halverwege met uitgraven
Afbeelding

Kan ik het wel hebben :+

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:05

Rhino deken binnen, paard dikker geworden waardoor de midelste singel nèt niet lekker past. :')
De rest van de deken paste perfect, dus even een verlengertje erbij besteld en dan kan hij de kou trotseren. En als het lang duurt, laten we de middelste singel even voor wat het is en binden we die op met een tie-rip ofzo. Maar het irriteert me dat het niet gelijk perfect zit zoals de 0-grams versie die hij al heeft en waar wèl gewoon past.

EDIT: oh my god, Karuna die auto's... :wow: Breken de ruitenwissers niet af onder het gewicht van de sneeuw?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:12

Nee juist niet, na de eerste sneeuw hebben we ze iets rechtop gezet en de sneeuw eronder goed aangedrukt. De rest van de sneeuw is er op gekomen, we waren hier al ruim twee uur :+ aan het scheppen geweest met een paar mensen. De ruitenwissers opgedoken en even voor het gemak rechtop gezet zodat de rest van de voorruit schoon kon worden gemaakt. Na nog eens 1,5 uur scheppen konden we voorzichtig voor uit glibberen. De hele berg af maar even niet gedaan die dag. Maar 1 km verderop de camperplek gepakt om daar het dak verder te ontdoen van sneeuw en ons zonnepaneel vrij te maken zodat de accu kon laden.

De plek ervoor heb ik niet op de foto. Dat was vlak voor het filmpje waar op de parkeerplek een sneeuwschuiver een dikke laag sneeuw onder de camper had geschoven. Dat was aangevroren en daar zijn we met de politie en de verkeersregelaars ruim 3 uur zoet geweest om de onderkant vrij te maken van sneeuw en glijdend en glibberend weg te komen. :+

marley93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:21

Sjeesh... Wat een gedoe. Ik beneid je in ieder geval niet. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:28

Dat ik vandaag niet moet vergeten medicijnen op te halen, want mijn laatste puffer schiet op. _-:(