lenaa_tje schreef:Nee. Ik zeg dat de school dat doet, jij niet![]()
De school steekt een middelvinger op naar scholen die wel hun best doen en daarmee raken ze de kinderen.
Dus ik vind het jammer dat hier geen meldpunt voor is als aangeven bij de school niet helpt
Wiskundeles is een kwartier per week, zodat de leerlingen in drie groepen kunnen dat uur. Elk vak geeft 1 uur les per week. Vaak zijn in die uren presentaties van medeleerlingen en meestal mogen ze na een twintig minuten de les verlaten. Alleen kunst en cultuur en LEVO geven volle uren. Er wordt veel van je gevraagd als ouder en helaas heb ik niet van alle vakken even veel kennis.
Videoles is hier ook verplicht, de eerste tien minuten van een les wordt normaliter gespendeerd aan absentiecheck.
Ik heb klachten (meervoud) ingediend, maar er wordt weinig mee gedaan of niet op gereageerd. Wel hebben de kinderen een hoop huiswerk. Waarvan ook veel werkverschaffing is, die niet bijster veel met de vakken te maken hebben. Zoals een franse advertentie poster maken, een keith haring corona poster, een werkstuk over de bedevaart naar Mekka en een werkstuk over SOA, die we december al hebben ingeleverd maar steeds weer terugkomt
Sinds 10 december nog geen beoordeling. Als dit op meerdere scholen zo gaat, dan geloof ik prima dat kinderen achterstanden oplopen. Dus als we dan toch gaan versoepelen, dan het VO ook maar. Alhoewel ik eigenlijk tegen het opengaan van scholen ben.
. Het doet z’n werk
Trias politica?