1. Een rustige reis gehad, 2,5 uur in de auto maar prima aangekomen 2. Geen eetbui vandaag! 3. Met mijn therapeut een heel positieve sessie gehad, echt goed.
1. Huisbezoek alleen gedaan voor stage. 2. Ondanks dat mijn schoolopdracht nog niet naar wens is, toch alvast opgestuurd voor feedback ronde 1. Spannend! 3. Lekker met mijn paard grondwerk gedaan.
VanHuisUit
Geplaatst: 23-03-21 01:28
@Prairy wat bijzonder sterkte.
1. paar leuke nieuwe ideetjes opgedaan voor een lekker en mooi ontbijtje 2. eindelijk wat retour gedaan wat hier al heel lang lag (ik vergat het steeds ) 3. voor het eerst de kamerdeuren naar de tuin poosje open gehad, dat leek net voorjaar!
Safiera
Geplaatst: 23-03-21 18:04
1. Vanmorgen ging mijn behandeling in het ziekenhuis goed 2. Evaluatiegesprek online liep ook positief, fijn mijn gedachten kunnen delen 3. Vanavond vier ik mijn verjaardag bij mijn ouders (en toen ik hier binnenkwam... huis vol slingers )
1. Iets minder leuke maar vooral hele nuttige les gehad 2. De ren helemaal gebruiksklaar gemaakt 3. Gezellig bij de buren op de koffie geweest
Westhof
Geplaatst: 24-03-21 21:12
1. Fijne dag op kantoor gehad. 2. M’n lievelingseten gegeten. 3. Mama, die bang is voor paarden, heeft mijn pony gelongeerd
VanHuisUit
Geplaatst: 24-03-21 21:53
1. wat een zalig weer! 2. auto had grote beurt plus APK maar alles bleef binnen budget 3. en dan bijkomend voordeel m'n auto ruikt weer helemaal fris ivm airco luchtverfrissing of zoiets dus ik rij niet meer in een soort hondenmand annex stal
1. Bij vrijwilligerswerk een bosje bloemen gekregen! 2. Heel mooie bloesem aan de bomen gezien 3. En heel erg leuk verschillende kennissen en vriendinnen post geschreven!