Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 18:16

germie schreef:
Geen kaarsen, wierook of geurstokjes please. Die gaan linea recta in de container. Zonde van de grondstoffen.
Ik word al misselijk als ik aan de geuren denk.

Alhoewel ik ze niet zou weggooien, maar weggeven, ben ik het verder met germie eens.

En chocola: ja (puur of extra puur) en drop ook: ja (laurierdrop bijvoorbeeld), maar dropchocola is dan weer een nee.

Wat hebben jullie trouwens allemaal leuke huisdieren <3

Beterschap _AB_, hoe lang zit je nog in het gips?

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 18:31

germie schreef:
Geen kaarsen, wierook of geurstokjes please. Die gaan linea recta in de container. Zonde van de grondstoffen.

Dankbaar :P
Een flop kun je toch ook weg geven?
Cadeautje in de container gooien klinkt >> ;(
Kaarsen staan hier ook niet echt op het wensen lijstje want ik heb vogels. Maar als ik een kaars krijg dan brand ik die in de zomer wel in de tuin, is ook gezellig.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 18:50

J00P schreef:
germie schreef:

Dankbaar :P
Een flop kun je toch ook weg geven?
Cadeautje in de container gooien klinkt >> ;(
Kaarsen staan hier ook niet echt op het wensen lijstje want ik heb vogels. Maar als ik een kaars krijg dan brand ik die in de zomer wel in de tuin, is ook gezellig.

Haha ja dat vond ik ook al.

Ik ben echt gek op kaarsen in alle vormen en maten <3
Heb sinds kort ook een nieuw favoriet drankje: chai latte. Dus thee om dat te maken is een top.

MerelV

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 18:53

Ik vind kaarsen altijd erg gezellig, maar brand ze maar weinig omdat ik vaak van huis ben.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 18:56

Het is dan wel weer een leuk cadeau om te geven, dus doe mij maar een lootje met een kaarsenwens :))

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 21:30

Ik vind kaarsen ook erg gezellig! Ik brand ze graag

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 21:46

Ja, kaarsen
En van die chocomel stokjes

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 21:49

Kaarsen kan ik ook niet genoeg hebben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 22:00

Ik ben er gewoon te lui voor om ze aan te steken. :o Jarenlang kaarsen in huis gehad, maar daar bleef het ook bij. Wierook brand ik wel voordat ik ga slapen — sandalwood of iets van vijf, frankincense of salie is altijd goed! Ali ben ik ook geen fan van. :o

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 22:10

Oh _AB_ sterkte! Wat is er gebeurd? :(:)

Kaarsen <3 Ik ben groooot fan van de vanille theelichten van de Primark. Ik steek er op een regenachtige winteravond rustig 10 tegelijk aan verdeeld door de huiskamer. Ben verder niet van de zoete geuren. Vanille of katoen enzo, heerlijk!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 22:12

Nou, iedereen is weer fit hier, inclusief ikzelf, dus eindelijk voorstellen!

Ik ben Anja, 34 jaar, woon samen met mijn vriend, 2 katten, 3 paarden en 9 kippen. Grote kippenuitbreiding, vorig jaar rond deze tijd had ik er nog maar 2 :D ik ben helemaal kippenfan, vind ze zo leuk!! Ik doe al meerdere edities mee, en vind het altijd super leuk om iets te maken en te krijgen. Dit jaarhebik wel even getwijfeld, vooral omdat ik het erg druk heb. Niet in de zin van, lukt het wel om een leuk pakket samen te stellen, maar wel in de zin van, dagelijks meekletsen lukt niet. Toch besloten om mee te doen, dan maar iets minder actief, ik zorg dat degene die mij heeft er wel uitkomt!

Ik heb wat tops en flops aangegeven bij het aanmelden. Ik denk dat het belangrijkste is om mee te geven dat ik veel dingen leuk vind en het echt al waardeer dat er moeite is gedaan.

Ons huis is ingericht met veel antiek, engelse stijl met chesterfield banken, perzische tapijten, chinees porselein, tiffany en swarovski lampen, kleurrijk maar erg stijlvol. Al zeg ik het zelf. Ons huis word nog wel eens een poppenhuis genoemd :')

Met zoveel antiek is tweedehands dus geen probleem.

Ik ben erg gek met mijn dieren, iets voor de katten of kippen is altijd leuk. Iets waar kippen op staan vind ik ook super leuk, zo zag ik laatst bijvoorbeeld een heel lief klein schilderijtje met kippen er op bij de kringloop: geweldig. Helaas al in het mandje van iemand anders, ik was in staat om hem er uit te jatten :')

Qua spullen heb ik voor de paarden alles, snoep is natuurlijk wel welkom. Oh, ik heb nog geen naambordjes voor op hun boxen, mocht een creatieveling mijn lootje in handen krijgen :D

Verder hou ik van koken en bakken. We hebben een bad en daar mag ik graag een tijdje in liggen weken, iets voor in bad is zeker welkom. Ook douchespul trouwens, ik ben niet merkgebonden. Het enige wat ik eigenlijk nooit gebruik is bodylotion.

Ik hou van lezen, qua paardenboeken hou ik van grondwerk, horsemanship boeken en natuurlijk paarden houden, beetje die richting. Andere boeken waargebeurde verhalen,en nicci french achtige boeken maar daar heb ik al veel van gelezen, dus pak gerust een andere schrijver, hoeft ook zeker geen bekende te zijn.

Animatiefilms op dvd vind ik ook super leuk, en ook hiervoor nog een keer: haal gerust uit eiegen kast of de kringloop!

Ik las iets over geurstokjes en kaarsen: top!! Ik kreeg vorig jaar een waxmelt brander en gebruik deze nog erg veel, en waxmelts heb ik nog heel veel. Kreeg laatst een cadeaubon en heb er een flinke doos vol voor opgehaald, dus voor ik die op heb :')

Tijdschriften zijn leuk, ook paardgerelateerd! Ik krijg de landleven, fryso en ben lid van starke pferde. Ook hierbij weer, hoeft echt geen recente te zijn, en ook niet nieuw!

Verder hou ik van kruidenthee, melkchocolade, kerst, etherische olien (hier zijn zoveel leuke accessoires voor te krijgen), ik doe aan yoga, (dikke yoga sokken met antislip: topppp!) en Ali is geen probleem!

Nu douchen en op bed :')

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 22:20

_AB_ Jeetje! Heel veel sterkte.

Oh al die foto's van de poesen en katten die voorbij komen <3
Gebruik trouwens geen wierook en engelse drops is dan wel lekker :P

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 22:33

Oh ja ik hou ook van lezen. Heb er alleen te weinig tijd voor helaas. Maar vind het wel zo ontspannend. Verder nog altijd gek van Outlander en eigenlijk alles wat maar Schots is of met Schotland te maken heeft. We hopen heel erg volgend jaar of het jaar erop een rondreis door Schotland te maken.
En ook een enorme Tim Burton fan. Vooral Nightmare before Christmas is favoriet.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 22:51

Lezen is héérlijk, helaas heb ik er ook te weinig tijd voor, als ik begin moet ik ook doorlezen. Gelukkig nu vakantie en heb al heel wat weggeblazen.
Kaarsen, mijn man vindt het helemaal niets, bang dat alles in de fik vliegt, zelfs bij een waxinelichtje. Is hier dus een no go.
Ik las bad, daar ben ik ook fan van. Ga eigenlijk nooit in de douche, altijd lekker in bad. En in de huidige woning is het ook nog een jacuzzi bad. <3

En wat een theedrinkers hier zeg! Ik drink nooit thee, bij mij is het qua drankjes koffie, water, ranja (grenadine van Karvan Cevitam) en wijn. Qua wijn ook maar 1 merk eigenlijk, en als die in de aanbieding is sla ik heel wat flessen in. :))

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 01:01

Ik hou niet van lezen... Ik lees niet eens alles van een topic wat ik interessant vind.

Er is maar 1 topic die ik wel helemaal lees, maar dat is een verhaal waar ik echt in zit. :')

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 06:34

Kaarsen alleen kleintjes die ik boven op de planken aan de muur kan zetten ivm een ondernemende peuter.

Lezen doe ik ook graag.
2e hands boeken heb ik geen problemen mee.
Thrillers en chickklits op dit moment.
Verhalen over de oorlog vind ik ook mooi.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 06:50

Leze doe ik alleen op/ in vakantie. Suzanne Vermeer lees ik lekker weg, maar heb ik er ook al een heel aantal van. Tweede hands is prima, andere boeken lees ik eigenlijk niet. Tijdschriften wel: viva of vriendin vind ik heerlijke weglezers.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:46

Boeken of tijdschriften, altijd goed, tweedehands dan uiteraard prima!

Wat een mooi lootje ben jij Zorro!

Germie, ik vind dat wel heel ondankbaar overkomen. Zou dan geloof ik bij alles wat ik voor jou zou kopen denken 'zou ze het in de prullenbak gooien' :+ de kringloop is er vast ook blij mee. Beetje kort door de bocht.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:59

Nou dan is het eerste kado voor germie al een makkie toch? Een prullebakje :Y)
Haha nee, flauw :+

Lezen doe ik weinig. Geen romans enzo in ieder geval. Informatieve boeken wel, en kookboeken.. Bij de kringloop neus ik altijd even tussen de kookboeken en zeilboeken en moestuinboeken, en af en toe kom je toch pareltjes tegen!!

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:05

Ik heb eerlijk gezegd liever dat iemand gelijk zegt dat hij of zij iets echt niet wilt. Zou het zonde vinden als iemand iets echt niet gebruikt of niet leuk vind.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:08

Germie mss kun je aangeven wat je wel leuk vindt ?

Er staat in het topic alleen nog maar wat er linea recta de container in gaat :Y)
Handig om te weten maar ook makkelijk om te weten wat je wel echt leuk vindt.

Ik vind plantjes/stekjes ook leuk evt!
Mag zonder potje want die heb ik evt nog een hele hoop staan :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:08

Ik lees graag auto tijdschriften :D 2 jaar terug heb ik een stapel TopGears in mijn pakket gehad, dat was echt heel leuk! <3

Verder lees ik eigenlijk niks, behalve Bokt :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:33

KM_Ris schreef:
Ik heb eerlijk gezegd liever dat iemand gelijk zegt dat hij of zij iets echt niet wilt. Zou het zonde vinden als iemand iets echt niet gebruikt of niet leuk vind.

De toon maakt de muziek. Iets kan niet je ding zijn komt positiever over dan iets linearecta wegflikkeren. Dat komt erg ondankbaar over.

Ik heb secret santa vorig jaar als iets heel positiefs ervaren. Iedereen doet moeite om er wat leuks van te maken. En het kan altijd voorkomen dat er een misser tussen zit. Maar dat doet niks af aan de moeite die santa erin gestoken heeft. Het zou mij iig wel steken dat iemand dan zonder pardon iets weg gooit terwijl hij of zij er mss iemand anders blij mee kan maken. Dus ik hoop dat mijn toekomstige lootje er wat positiever in staat. Anders wordt de zoektocht nog lastiger naar leuke cadeautjes.

Tijdschriften en boeken vind ik erg leuk. Voor boeken gebruik ik tegenwoordig koboplus. Fotografietijfschriften vind ik leuk. Vroeger was ik lid van zoom. En stiekem vind ik de penny erg leuk. Dus mocht iemand nog oude exemplaren hebben waar ie af wil :Y)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:36

Zo is het Capopjekop!

Ik heb ook wel eens iets gehad wat totaal niet bij mij paste, dit heb ik aan iemand anders gegeven die erg blij mee was :)) Het gaat om de moeite :) het is erg veel werk om berichten uit te zoeken en zo een beeld van iemand te krijgen en daarop kadotjes te moeten zoeken voor ook nog eens een budget.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 11:31

Lezen doe ik graag, maar helaas weinig tijd voor. Vorig jaar voor de vakantie een e-reader gekocht (Pocketbook) en daar ben ik nu wel helemaal fan van. Ik lees graag Fantasy (bij voorkeur de originele engelstalige versie), thrillers of populair wetenschappelijk over archeologie, oude beschavingen, mythologie, ontstaan/ontwikkelng van de mens of bijv. Stephen Hawking.

Ik ben niet van de tijdschriften, en al helemaal niet de zgn. "vrouwenbladen". Daarvan heb ik altijd het idee dat die over mensen gaan die in een parallele wereld leven ofzo :+ . Ik kan mij daar zo niet mee verenigen. Bladen als Quest of National Geographic vind ik wel leuk om tussendoor wat in te lezen.
Als mijn Santa daar nog iets van heeft liggen mag dat wel in het pakket. Geeft niet dat ze wat ouder zijn, bij mij blijft het ook gerust een paar jaar liggen voor ik het helemaal gelezen heb. Je moet ze niet speciaal nieuw gaan kopen in elk geval.