Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
laraxXxemma schreef:Ik ben nog aan het twijfelen
Klopt het dat het alleen bij je thuis bezorgd kan worden? Ik ben niet zo'n fan van onze bezorger (die weet niet hoe hij moet schrijven waar een pakket is geloof ik) en de kans dat ik niet thuis ben is vrij grootBen aan het twijfelen of ik dat het risico waard vind
Yontheke schreef:Ooh ik ga eens even spieken
Had ze bij jouw goed naar jouw stijl geluisterd en gekeken? Jouw preview zou absoluut niet bij mij passen in elk geval.

Alleen de jurk wordt hem denk niet, ik had ergens anders zo’n jurk gezien en die vind ik leuk. Maar ik ga het zeker passen! laraxXxemma schreef:Ik ben nog aan het twijfelen
Klopt het dat het alleen bij je thuis bezorgd kan worden? Ik ben niet zo'n fan van onze bezorger (die weet niet hoe hij moet schrijven waar een pakket is geloof ik) en de kans dat ik niet thuis ben is vrij grootBen aan het twijfelen of ik dat het risico waard vind
Tanya schreef:Same, haha. Ik had een styliste die zelfs schreef dat ze het belangrijk vond om ook jouw eigen stijl door te laten komen. Had een berichtje gestuurd met de vraag om een bepaald woord te gebruiken in haar bericht... Dat heeft ze gedaan met de bevestiging dat ze helemaal echt is en alles zelf uitzoekt. Nu al meer vertrouwen erin![]()
Een bokker hier heeft ook een preview voor me gemaakt trouwens, echt heel leukAls ik straks weer kleding mag bestellen van mezelf ga ik ook wat items van haar meebestellen

MissBambi schreef:Oeh! Ik wil ook wel hulp van een bokkerheb net de website door zitten spitten.. maar kan echt geen leuke jurkjes vinden en dan staat hij al aangevinkt op ''sorteren op populairste items''. Krijg juist heel veel basics of vormloze dingen te zien
Gianti schreef:Ben ik de enige die het lastig vindt om foto te vinden waar figuur duidelijk op te zien is uit te kiezen
_Femkeeex schreef:Een jurk die in mijn box komt te zitten is ineens niet meer in de kortingIk baal hier echt van, want nu vind ik hem (te) duur. Toen de box is samengesteld had die wel korting. Ik ga waarschijnlijk gewoon de volle prijs moeten betalen mocht ik hem willen houden, toch?

Het lijkt een beetje alsof ze al de dingen die je op voorhand ingeeft (wat je wel en niet graag draagt) niet heeft gelezen
Had aangegeven dat ik geen shorts of jurk wou, zitten er allebei in... De jurk is nu wel leuk, dus die hou ik bij
maar de short niet zo). Voor de rest veel brave topjes, terwijl het wel wat speelser mag.. Hopelijk neemt ze al de feedback mee.