Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 23:55

Toch wel gek dat boxen van dezelfde stylist zo verschillen! Zie wel leuke dingen voorbij komen maar ook veel dingen die de plank volledig mis slaan

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 00:23

Kreeg vandaag een mailtje dat het ze spijt dat mijn box verlaat is, maar ik heb 'm al een paar dagen binnen. Misschien dat het daardoor komt dat ik geen retour aan kan melden, wel apart.

Sterre98

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 00:26

Bij mij staat ie ook nog steeds op: "je box wordt ingepakt"

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 00:33

Sterre98 schreef:
Bij mij staat ie ook nog steeds op: "je box wordt ingepakt"

Maar jij hebt 'm ook echt nog niet toch? Ik dus wel, al paar dagen, en dan krijg ik een mail dat ie vertraagd is. Vaag.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 00:33

@Karina dat bericht kreeg ik vandaag ook inderdaad. _O-
Ik heb dat ook maar even aan mijn styliste gemeld.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 00:53

Wat tof idee dit! Ga ik ook eens proberen, hoop wel dat ze echt rekening houden met mijn figuur :D

theadora99
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 07:51

laraxXxemma schreef:
Ik ben nog aan het twijfelen :')

Klopt het dat het alleen bij je thuis bezorgd kan worden? Ik ben niet zo'n fan van onze bezorger (die weet niet hoe hij moet schrijven waar een pakket is geloof ik) en de kans dat ik niet thuis ben is vrij groot := Ben aan het twijfelen of ik dat het risico waard vind

Ach bij ons gooiden ze t door t raam toch :')

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:03

Yontheke schreef:
Ooh ik ga eens even spieken :D

Had ze bij jouw goed naar jouw stijl geluisterd en gekeken? Jouw preview zou absoluut niet bij mij passen in elk geval.

Redelijk. Ik vind die spijkerbroek heel tof en de jumpsuit ook. De andere dingen had ik zelf niet snel uitgekozen denk ik, maar ben wel bereid om het te proberen. Zover ik kan oordelen heeft ze wel inspiratie uit mijn stijl gehaald, maar ook weer niet helemaal :')
Ik heb inmiddels bij Zalando zelf en Zalando lounge ook nog dingen besteld, dus ik gok dat ik sowieso wel goed slaag met m'n kleren *\o/*

Denise_Storm
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:17

Ik heb gister feedback gegeven en vanochtend had ik bericht dat ze mijn box klaar heeft!

Ik heb de broek eruit gehaald. Sorry Marco :=

Stylist Karin
Afbeelding

Ik ben heel tevreden! :D Alleen de jurk wordt hem denk niet, ik had ergens anders zo’n jurk gezien en die vind ik leuk. Maar ik ga het zeker passen!

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:33

laraxXxemma schreef:
Ik ben nog aan het twijfelen :')

Klopt het dat het alleen bij je thuis bezorgd kan worden? Ik ben niet zo'n fan van onze bezorger (die weet niet hoe hij moet schrijven waar een pakket is geloof ik) en de kans dat ik niet thuis ben is vrij groot := Ben aan het twijfelen of ik dat het risico waard vind

Kun je het niet laten leveren op een ander adres (bij de buren of vrienden of zo), waar zeker iemand thuis is en dat je het dan kan ophalen?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:28

Ben ik de enige die het lastig vindt om foto te vinden waar figuur duidelijk op te zien is uit te kiezen :=

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:33

Gianti schreef:
Ben ik de enige die het lastig vindt om foto te vinden waar figuur duidelijk op te zien is uit te kiezen :=

Nee hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:41

Ik heb daarvoor een foto met een paard. :')

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:50

MPR4 schreef:

Whahahahaha!!!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:08

MPR4 schreef:

Hahahaha!

Ik heb mijne besteld, heb aphque als styliste en dit is mijn moodboard

Afbeelding

Ben echt heel benieuwd :D

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:24

Waar maken jullie de moodbords? Of halen jullie ze van Google af oid?

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:29

Ik zie wel echt hele leuke en minder saaie boxen voorbij komen dan die van mij. Ik had Iris.
Mijn box staat al een week op “wordt ingepakt” dus voorlopig weet ik nog niet hoe de kleding in het echt staat.
Dit is mijn box
Afbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:35

Elitedeux schreef:
Waar maken jullie de moodbords? Of halen jullie ze van Google af oid?

Ik gebruik Pinterest ervoor :)

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:51

Een jurk die in mijn box komt te zitten is ineens niet meer in de korting -O- Ik baal hier echt van, want nu vind ik hem (te) duur. Toen de box is samengesteld had die wel korting. Ik ga waarschijnlijk gewoon de volle prijs moeten betalen mocht ik hem willen houden, toch?

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:55

Tanya schreef:
Same, haha. Ik had een styliste die zelfs schreef dat ze het belangrijk vond om ook jouw eigen stijl door te laten komen. Had een berichtje gestuurd met de vraag om een bepaald woord te gebruiken in haar bericht... Dat heeft ze gedaan met de bevestiging dat ze helemaal echt is en alles zelf uitzoekt. Nu al meer vertrouwen erin :D

Een bokker hier heeft ook een preview voor me gemaakt trouwens, echt heel leuk :D Als ik straks weer kleding mag bestellen van mezelf ga ik ook wat items van haar meebestellen *\o/*

Ah, het was zo leuk om te doen! Echt tof dat je er zo blij mee bent. :D

MissBambi schreef:
Oeh! Ik wil ook wel hulp van een bokker :)) heb net de website door zitten spitten.. maar kan echt geen leuke jurkjes vinden en dan staat hij al aangevinkt op ''sorteren op populairste items''. Krijg juist heel veel basics of vormloze dingen te zien -O-

Je mag altijd een pb'tje sturen!

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:57

Gianti schreef:

Haha ja, ik ben jaren aan foto's doorgegaan, blijkt dat ik van de afgelopen jaren 3 foto's heb waar ik helemaal op sta en alleen.

_Femkeeex schreef:
Een jurk die in mijn box komt te zitten is ineens niet meer in de korting -O- Ik baal hier echt van, want nu vind ik hem (te) duur. Toen de box is samengesteld had die wel korting. Ik ga waarschijnlijk gewoon de volle prijs moeten betalen mocht ik hem willen houden, toch?

Oh, dat zou wel jammer zijn inderdaad! Toen mijn styliste de box samenstelde zat er ook op minimaal de helft korting, hoop niet dat die er af gaan.

Mijn box is al wel aangemeld bij Post NL, maar nog niet daar aangekomen en gisteren inderdaad mailtje dat hij later komt.
Zie nu dat de jurk die erin zat uitverkocht is, ben benieuwd hoe ze dat dan doen. Hopelijk krijg ik er iets anders voor, want vond hem eigenlijk toch al niet zo leuk :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 13:08

Mijn styliste gaf aan dat ik het moest doorgeven als de korting aangepast bleek. Ik zou haar even een berichtje sturen als ik jou was!

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 13:10

Ik heb mijn preview binnen, lekker snel :D

Ga wel niet veel houden := Het lijkt een beetje alsof ze al de dingen die je op voorhand ingeeft (wat je wel en niet graag draagt) niet heeft gelezen -O- Had aangegeven dat ik geen shorts of jurk wou, zitten er allebei in... De jurk is nu wel leuk, dus die hou ik bij :+ maar de short niet zo). Voor de rest veel brave topjes, terwijl het wel wat speelser mag.. Hopelijk neemt ze al de feedback mee. :)

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 13:15

Tanya schreef:
Mijn styliste gaf aan dat ik het moest doorgeven als de korting aangepast bleek. Ik zou haar even een berichtje sturen als ik jou was!

Bedankt! Meteen even gedaan.

massiemas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 13:16

Ik heb n.a.v. dit topic ook een box besteld. Styliste Iris uit Amsterdam, volgens mij dezelfde als Frensje heeft, ik herken een aantal kledingstukken die ook in mijn box zaten.
Dit is mijn uiteindelijke bestelling:
Afbeelding