Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Oscar schreef:Ook leuk
'k Zou al blij zijn als we uberhaupt nog even weg zouden kunnen, desnoods naar de camping 30 km. verderop. Alles beter dan onze eigen oprit, daar word ik zo langzamerhand wel een beetje flauw van
Camping met prive sanitair mag
Nicje87 schreef:Zijn er hier mensen die hun geld terug vragen/hebben gevraagd? Onze vakantie is nu officieel geannuleerd 3000 euro in totaal al betaald. Het ziet er niet naar uit dat we in het najaar vrij kunnen krijgen op het werk. Ook zijn we bezig om kinderen te krijgen/makenIk zie het dus ook niet voor me dat we met een jaar de reis gaan maken. Ik wil eigenlijk dus onze 3000 terug. Wie heeft er ervaring mee tot dusver?
KarmaChansy schreef:Voor zweden dit zijn onze regels van ''GGD'' onderin in het nederlands, dus ze willen echt geen reizen tot 31 dec 2020. Zou er rekening meehouden dat een vakantie als onnodig wordt gezien
[ [url=m/iDiqWX.jpg]Afbeelding[/url] ]
bigone schreef:Nicje87 schreef:Zijn er hier mensen die hun geld terug vragen/hebben gevraagd? Onze vakantie is nu officieel geannuleerd 3000 euro in totaal al betaald. Het ziet er niet naar uit dat we in het najaar vrij kunnen krijgen op het werk. Ook zijn we bezig om kinderen te krijgen/makenIk zie het dus ook niet voor me dat we met een jaar de reis gaan maken. Ik wil eigenlijk dus onze 3000 terug. Wie heeft er ervaring mee tot dusver?
Heb je een rechtsbijstandverzekering? Anders daar informeren maar ben bang dat je de voucher moet accepteren en het zes maanden duurt voor je het bedrag kunt opeisen.
Oscar schreef:Ouddorp vind ik trouwens wel leuk en de Brouwersdam ook, dus ik was wat voorbarig
SusanH schreef:Hopelijk gaat dat op meer plekken gebeuren. Wij hebben al uitgedokterd hoe wij zonder sanitair gebouw ons kunnen redden. Dat zou moeten kunnen. Dus als het kampeergedeelte van het vakantiepark waar we heen zouden gaan open gaat in juli, maar het toiletgebouw zou dicht moeten blijven, kunnen we gaan.
x_Jeanine_x schreef:14 juni komt ook dicht bij om te kamperen met de camper bij camping port zelande van centerparcs.... Wij dachten in november, yes ideaal de faciliteiten van CP, maar het fijne van een eigen camper, puppy mee, fietsen mee en gaan...
Wc en douche zit erin maar dat schoonmaken pfff