Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ontherun schreef:Ik denk dat het met zwarte poten echt heel mooi wordt Faelynn! Vind de kleur eigenlijk ook best gaaf zo. Zou dat eerst doen en dan pas verder sleutelen aan het blad als je dat dan nog zou willen. Toont echt heeeel anders dan.
Ghostattack schreef:Thanks![]()
San, dit is het bos in Rhenen trouwens![]()
Hier de hele middag ruzie gehad met mijn laptopWilde weer verder met mijn spelletje, maar die weigerde spontaan niet meer op te starten. Ik was echt in alle staten *table flip*
Citaat:Faelynn, ik ben geen fan van de reguliere beitsen in de bouwmarkt. Ik heb Maison Mansion een paar maand geleden ontdekt en ben om zeg maar... Mooie producten en tutorials
Ghostattack schreef:Hier de hele middag ruzie gehad met mijn laptopWilde weer verder met mijn spelletje, maar die weigerde spontaan niet meer op te starten. Ik was echt in alle staten *table flip*
Faelynn schreef:Dank jullie wel, ja ik denk dat de combinatie ook zeker wel mooi kan zijn, maar de houtkleur is niet helemaal naar mijn smaak zeg maar, iets te warm geel.
Grappige is dat dit nu precies de kleur is van onze eettafel, op zich is die wel erg mooi, maar had van te voren wel gezegd van ik wil zo'n tafel, maar dan in een iets andere kleur, en nu is die precies de zelfde kleur![]()
Nouja ik ga gewoon een beetje testen of ik de kleur nog iets anders kan krijgen, als dat lukt dan ga ik de rest van de meubels maken, tv meubel en eettafelCitaat:Faelynn, ik ben geen fan van de reguliere beitsen in de bouwmarkt. Ik heb Maison Mansion een paar maand geleden ontdekt en ben om zeg maar... Mooie producten en tutorials
Vanwege kwaliteit of ook de kleuring die het geeft?
Zamora schreef:Haha hoe kom je dan daar terecht met je paardenen op 2 stallen ook nog?
Ken spel niet, even opzoeken
Edit: oh daar kan ik me ook wel in vinden haha. Heb jarenlang WOW gespeeld. Vind jammer dat je ervoor moet betalen en heb er te weinig tijd voor dus al tijd niet gespeeld.
Mijn dochter speelt Star Stable en ik stiekem ook weleens hahaha
_San87_ schreef:Als die poedersuiker voorbij is gaan we dan meeten?
En er ligt een Tony's reep op me te wachten. Voor straks bij de film.
silverdapple schreef:Ghostattack schreef:Hier de hele middag ruzie gehad met mijn laptopWilde weer verder met mijn spelletje, maar die weigerde spontaan niet meer op te starten. Ik was echt in alle staten *table flip*
Oo dus ik was niet de enige?? Hier vanmiddag dezelfde frustraties met dezelfde game. Uiteindelijk hielp opnieuw installeren...
SanJe brengt me op ideeën.
Faelynn schreef:oohja mooi! Dat was inderdaad meer de kleur ook waar ik naar toe wou. Zou je mij misschien (in pb) willen sturen welke dit is? Heb jij gewoon steigerhout of geschaafd steigerhout gebruikt? Ik heb geschaafd, maar vind gewoon mooier, ben alleen bang dat dat te veel gaat werken in huis en t erg krom trekt of splinters geeft, daarom toch voor geschaafd gekozen, maar twijfel of ik dat bij het volgende meubel wel moet doen