sanso schreef:Laatst was ook die vervelende reclame van de Mac met dat kind weer op
"Ze zei meneer tegen mij."
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Die reclame van een aantal jaar terug van Interpolis was super grappig dan weervan die vent die met een echofoto in zijn hand op de bank zit als een soort zombie, en dan dat dochtertje ernaast "drie, pappa, drie"
![]()
En die vent echt met zo'n kop van "mijn leven is letterlijk voorbij"
Tiggs schreef:Magrathea schreef:Die reclame van een aantal jaar terug van Interpolis was super grappig dan weervan die vent die met een echofoto in zijn hand op de bank zit als een soort zombie, en dan dat dochtertje ernaast "drie, pappa, drie"
![]()
En die vent echt met zo'n kop van "mijn leven is letterlijk voorbij"
Ja en de reclame van dat ijsje met al die kleuren blijft ook stiekem wel leuk ('en nou is ie weer rood').
Siggislief schreef:Vanmorgen bijna een 12-jarig kind onder de auto gekregen, ze stak over zonder te kijken..
Ik zag der aan komen fietsen, en ineens stond ze naast der fiets voor mijn auto, heb even getoeterd en ik stond in de ankers..
En volgens mijn vader keek haar vader die aan de andere kant stond mij giftig aan te kijken...
Smallheal schreef:BopjeBo schreef:Nee de ergste reclame is van die tweeling met die pa, van 'Pappa gaat het allemaal regelen hoor'.
Geen idee welk product het is, een of andere verzekeraar, verder niet blijven hangen...
Mn man zegt aaaaaltijd en WAAR is die moeder? Kan die niks ofzo dat hij het állemaal moet regelen
Ceffyl schreef:![]()
Boodschappen doen op zondag is net een obstakel loop met al die k*tkoters met hun kleine wagentjes. Grrrrr, kan daar zó niet tegen. En die ouders zeggen er NIKS van dat dat grut iedereen in de weg loopt en omver rijdt.
__Sannne schreef:https://www.telegraaf.nl/vrouw/16440071 ... -telegraaf
Rede nummer 753727 om geen kind te nemen. Mijn hemel zeg.