Anoniem schreef:Pandora2 schreef:Ik ook !![]()
![]()
Frietkot hier is pas open om 17u
Eerlijk, bij jullie is het wel lekkerder.
Absoluut correct ! Belgie frietland

Marcella smakelijk !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Barramundi vreselijk die branden in Australie.
Waar moet iedereen heen?
Barramundi schreef:luuntje schreef:Barramundi vreselijk die branden in Australie.
Waar moet iedereen heen?
Mja, dat is dus het probleem. Gister en vandaag zijn op grote schaal mensen vertrokken/weggehaald uit getroffen gebieden.
Morgen komt er een dag aan waarvan de voorspellingen catastrofaal zijn. Ik durf onderhand geen nieuws meer te kijken...
Lau schreef:Ik kocht een pakket Adobe bij bol, ik volg het stappenplan vervolgens wisselt hij de code in. Zie ik niks veranderd in mijn account maar de code is nu gebruikt nou top thanks...
thirteenn schreef:Lau schreef:Ik kocht een pakket Adobe bij bol, ik volg het stappenplan vervolgens wisselt hij de code in. Zie ik niks veranderd in mijn account maar de code is nu gebruikt nou top thanks...
Ik had precies het zelfde gister, je moet 48 uur wachten want het moet nog verwerkt worden! Bij mij doet hij het inmiddels al.
fleurtjeuh schreef:T is maar een hoekje gelukkig, maar wel een pech kies.. Is al aan de zijkant en de bovenkant gevuld...
Hopelijk kunnen ze het gewoon even vlakslijpen en daarbij laten, maar ik weet natuurlijk niet of dat gewoon kan.
En de tandarts is al dicht op vrijdagmiddag dus kon ook niet bellen om te vragen en alvast een afspraak in te plannen..