Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 10:56

Marije_jiplover schreef:
Maandag wordt er idd extra brievenbuspost bezorgd. Normaal niet op maandag, maar ivm de feestdagen dus extra wel op maandag.

Ligt er wel aan per wijk. Tegenwoordig zijn er dal en piekwijken zodat de werkdruk wat meer verdeeld wordt. De piekwijken krijgen maandag ook pakketjes mee. De dalwijken alleen medische en spoedpost. Dus ik had afgelopen maandag effectief maar een wijk omdat mijn andere wijk geen spoedpost had.

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 16:37

Flying_Angel schreef:
:oo hier werd net post bezorgd, en dat met kerst!

Dat is vreemd en niet de bedoeling lijkt mij..

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 16:44

00000000 schreef:
Flying_Angel schreef:
:oo hier werd net post bezorgd, en dat met kerst!

Dat is vreemd en niet de bedoeling lijkt mij..

Nee! Apart toch! Waren ook 3 kaarten en een tijdschrift, dus ook niet iets fout bezorgd en door de buren in de bus gedaan!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 12:46

Tot mijn verrassing zou dhl toch vandaag komen. Ergens tussen 10 en 12. Nu zijn ze nog niet geweest en ik zou ook verrast zijn als ze zouden bezorgen op zondag. En dan nog met deze wind ook. :(:)

Dat getypt hebbende pakket is inderdaad bezorgd door een meneer van 70 + de man springt nog bij met de feestdagen normaal zit hij intern. Nu maar gaan bezorgen, was zelf ook overvallen van de week voor zijn zondag werkdag. Maar ze moesten wel anders krijgen ze het niet weg. Wel met een lage bus ivm wind.

candalisa

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 14:34

Hier ook vandaag pakket mogen ontvangen van de dhl netjes op tijd ook...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 14:36

Post.nl houdt al een week een ander pakket bij zich. Drie verschillende pakketdiensten en post.nl is de enige die zo achterblijft.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 16:01

karuna schreef:
Post.nl houdt al een week een ander pakket bij zich. Drie verschillende pakketdiensten en post.nl is de enige die zo achterblijft.

postnl is volgens mij ook de grootste verzender. dus niet zo gek die hebben nantuurlijk meer te verwerken.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 16:31

DHL stond keurig op tijd voor de deur met de koffie +:)+

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 16:33

Mijn brief van mijn werk als “kerstpakket” staat al sinds 22-12 als dat het geleverd zou worden die dag. Tot op heden nog niks ontvangen. Wachten gewoon rustig af. Zou nu wel langzaam wat rustiger worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 17:46

Ik kreeg gisteren een mail van Bpost dat er een pakketje werd geleverd tussen 9.00 en 12.35. Niemand gezien en op de t&t staat nu adres niet gevonden. Ik vermoed dat het een computerfout is want normaal had de post gisteren sowieso vrij ivm Kerst op vrijdag.

Berryz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 20:38

Moestuin schreef:
Ik kreeg gisteren een mail van Bpost dat er een pakketje werd geleverd tussen 9.00 en 12.35. Niemand gezien en op de t&t staat nu adres niet gevonden. Ik vermoed dat het een computerfout is want normaal had de post gisteren sowieso vrij ivm Kerst op vrijdag.

Nee hoor, op zaterdag zijn er wel pakjes geleverd.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 20:43

Ik zou vandaag tussen 8 en 18 iets geleverd krijgen. Dat heb ik verplaatst naar woensdag.
Verder heb ik via bol op de 18de iets bestelt. Wordt via postnl geleverd worden maar denk dat het ergens opgeslagen staat ofzo want er is nog geen levermoment gepland. Duurt wel wat lang.
Verwacht nog 4 of 5 andere zaken

Zou het telefoon hoesje al terecht zijn? O:)

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 10:26

Het telefoon hoesje is terecht. Precies nét nadat ik op donderdag naar mn ouders was vertrokken voor kerst..

Voorlopig bestel ik even helemaal niets meer.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 10:34

Gelukkig is het binnen.

Hier blijft post.nl melden pakket is bij hun. Status levering onbekend het is druk. Zo staat het al een week. -O- maar al eerder was iets zoek volgens hun terwijl het al hier bezorgd was.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 10:52

Zojuist 2 pakketjes geleverd die dit weekend besteld zijn.
We hadden ze morgen pas verwacht, dus dit is een aangename verrassing van de pakketdienst van postnl.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 11:06

Ik wacht inmiddels sinds dinsdag op een brievenbus pakketje. Staat nog steeds op onbekend waneer t afgeleverd word. Duurt me te lang, heb geen geduld. Is niks wat ik gelijk nodig heb maar wil t wel graag hebben

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 11:16

Ik zou 24 december een kerstkaart krijgen. De rest van de kaarten van die dag is wel bezorgd behalve die voor mij. Zou die dan later komen of kwijt zijn? Vandaag komen weer een paar nieuwe kaarten dus ik hoop dat hij daarbij zit. :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 11:24

Mijn kerstkaarten zijn allemaal op tijd aangekomen hoorde ik van familie :j

Van mn pakketje dat morgen geleverd zou worden heb ik nog geen melding dat ie ontvangen is door PostNL

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 11:28

Ik had van het weekend iets besteld wat ik al langer wilde, maar niet in deze drukke tijd wilde bestellen want niet nodig. Tot ik zag dat het uit assortiment is en dus misschien niet meer te krijgen over paar weken of maanden.

Zaterdag besteld, zou vandaag komen. Gisteren een mail dat ik een pakket zou krijgen maar dat het vertraging had. Dus zondag ipv maandag? En nu dus 1 tot 2 werkdagen vertraging en anders contact opnemen met verzender. Hij stond bij DHL met dezelfde 1 tot 2 dagen vertraging. En nu staat er dat die zo komt. :')

Hoop berichten over vertraging voor niks blijkbaar, nog steeds de dag dat verzender aangaf.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 11:44

Ik heb sommige kerstkaarten in de app gehad en pas 1 of enkele dagen later daadwerkelijk in de bus gehad, terwijl er ondertussen wel andere kaarten werden bezorgd.

Blijkbaar gaat er na het scannen bij 't sorteercentrum weleens een envelop een andere kant op ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 11:46

Ja hier ook de 17e brief gescand in de app zou 18e bezorgd worden. Alle andere gescande post van die dag en de dagen erna kwam wel maar deze niet. De 24e verscheen die nog een keer gescand in de app nu helemaal verkreukeld. En inderdaad hij werd de 24e ook bezorgd. Zal wel ergens vastgezeten hebben ofzo.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 12:09

Mm ik ben benieuwd, krijg opeens melding dat pakket van post.nl vandaag wordt geleverd. :+ Soms is het verrassend wat wanneer en hoe snel.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 12:25

Nou, m'n wasmachine van Coolblue, gisteravond besteld en net geïnstalleerd. Top dus.

M'n behang van Bol komt met DPD vanmiddag, die is ook op de afgesproken dag.

Mijn behang van de Karwei, levering door PostNL is een dag vertraagd. Die ga ik morgen normaal bij Karwei afhalen.

Mijn weegschaal via Bol is nog niet meegegeven aan DHL. Volgens oude regeling zou die vandaag moeten komen, maar geen probleem. Ik zie hem wel verschijnen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 12:49

Mijn bol pakket van 18 dec is net geleverd.
Een ander pakket heb ik voor de zekerheid net maar gebeld dat ik het op wil halen ipv per dhl

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 13:08

Ah gelukkig dat geeft een beetje hope