Deze kleur vind ik iets minder matchen.
Het tweede jurkje vind ik niet veel voor je figuur doen. Ik denk door de kleurvlakken.
En het derde jurkje staat wel, maar ik hou gewoon zelf niet zo van dat type jurk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bontesok schreef:Ik vind het eerste jurkje het mooist staan Magda. Ik zou er alleen een kort spijkerjasje op dragen, als je dan toch een jasje/vestje wilt.
Deze kleur vind ik iets minder matchen.
Het tweede jurkje vind ik niet veel voor je figuur doen. Ik denk door de kleurvlakken.
En het derde jurkje staat wel, maar ik hou gewoon zelf niet zo van dat type jurk.
NorwayFjord schreef:Magda ik vind de eerste en de 3e het leukst, de 2e doet niet zoveel voor je vind ikDie 2 staan je goed hoor, je kan het prima hebben!
magda_90 schreef:Zou ik jullie mening mogen over deze 3 jurkjes?
Deze zit het heerlijkst. Dun stofje maar ik weet niet zo goed of dit wel mooi staat. Heb een vestje erbij uit gezocht.
[ [url=m/tf7JSR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i5BBNU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens de beschrijving moet ie tot boven de knieën komen.![]()
Deze voelt meer als een pyjama dan als een jurk.
[ [url=m/3ow1Tg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Minn vriend vind deze de leukste, maar ik twijfel wederom weer.
[ [url=m/Ajhj3x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik draag dus amper jurkjes en diegene die ik heb zijn te kort voor de zomer (draag ik in de winter met een legging) of alleen voor 35+ graden bedoeld.
magda_90 schreef:Goedemorgen
Meteen maar mijn nieuwe jurkje en schoenen aan. Sjaaltje er nog bij ivm warmte en nekpijn.
Ik heb gisteren bij Wehkamp toch een leuk spijkerjasje gevonden, die komt vanavond binnen.
En nu ga ik vrijdag toch nog kijken voor naadloos ondergoed en een onderjurkje. Had ik met dit jurkje even niet aan gedacht en één ervan is wel weinig voor de zomer.
[ [url=m/l2FMfZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meteen maar mijn nieuwe jurkje en schoenen aan. Sjaaltje er nog bij ivm warmte en nekpijn.
Ik heb gisteren bij Wehkamp toch een leuk spijkerjasje gevonden, die komt vanavond binnen.
En nu ga ik vrijdag toch nog kijken voor naadloos ondergoed en een onderjurkje. Had ik met dit jurkje even niet aan gedacht en één ervan is wel weinig voor de zomer.
Sheehan schreef:Sharon ik vind het wel leuk staan! Alleen vind ik de kleur van de blouse erg 'hard'. Zo wit.
Het is zo bloedverziekend heet maar te plakkerig voor een jurkje, dus dit is mijn outfit vandaag:
[ Afbeelding ]
lotthje schreef:Pff jullie zien er allemaal zo leuk uit!
Ik ben een tijdje weggeweest, ben weer terug in de kliniek dus outfits fotograferen gaat niet echt door weinig tijd/ik loop het grootste deel van de tijd toch in Mn sportbroek etc :’)
Ik zal kijken of ik van het weekend wat actiever mee kan posten
Resistance schreef:magda_90 schreef:Goedemorgen
Wat staat dat je leuk!