Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:39

Nabster schreef:
Ja sorry, het topic Pregnant.
Prachtige foto's, maar die titel... }:)

Wat is er mis met Nederlands?
In zoveel titels en topics. Nederlands is een prachtige taal, laten we die aub in ere houden.

Ik erger me aan mezelf. Altijd als iemand zoiets zegt, voel ik de drang om dat topic op te zoeken haha.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:40

Dat de rits van mijn gulp besloot kapot te gaan |o

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:46

ScarOfWars schreef:
Ik erger mij aan het feit dat ik niet uit bed wil, zal wel een keer moeten.

+1

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:55

Aan het feit dat het maar geen lekker lenteweer wil worden. Koud en grijs buiten en als ik naar de verwachting kijk zie ik de temperaturen zelfs weer dalen... het is zelfs zo koud binnen dat ik de verwarming aan heb gezet. Eind mei...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:58

Dat je schijnbaar niet mag vragen of de ouders van de kittens getest zijn. :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:59

Mo_86 schreef:
Aan het feit dat het maar geen lekker lenteweer wil worden. Koud en grijs buiten en als ik naar de verwachting kijk zie ik de temperaturen zelfs weer dalen... het is zelfs zo koud binnen dat ik de verwarming aan heb gezet. Eind mei...

En dadelijk word t 30 graden en krijg ik mijn kamer never meer koud :+ ik geniet nog even van de koelte.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:03

Mijn huisgenoot waar ik me al jaren aan erger word geloof ik NU uit huis gezet.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:05

Aan het feit dat ik vanochtend op de fiets naar het ziekenhuis ging, vlakbij het ziekenhuis een lekke band kreeg en na afloop van het onderzoek met de fiets aan de hand naar huis moest lopen. Om vervolgens een stuk om te lopen zodat ik mijn fiets bij de fietsenmaker langs kon brengen en erachter te komen dat deze pas om tien uur open gaat :o (het was negen uur op dat moment)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:11

MarlindeRooz schreef:

*\o/*
Wat heeft hij moeten doen om dat eindelijk voor elkaar te krijgen?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:17

Alles. Alles is onduidelijk, we hebben geen resultaat samen met nog 90% van de studenten en nu word alles overhoop gegooit en weet niemand nog wat wr aan het doen zijn en waarom... :roll:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:18

MarlindeRooz schreef:

Eindelijk *\o/*

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:21

Ik irriteer me aan het woord imo. Weet niet waarom, maar vaak lees ik het in betweterige reacties :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:37

Huur niet betalen. :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 11:20

Mensen die om 7.00 's ochtends vragen waar de droogfoto's blijven terwijl in de OP staat dat de TS om 2 uur 's nachts weer in bed lag :roll:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 11:22

Dat mijn pakketje tussen 1010 en 1210 wordt afgeleverd bij de Appie. En ik super honger heb dus naar de appie wil voor eten maar ik heb geen zin om 2 keer te gaan dus "moet" wachten tot ie bezorgd is. First world problem wel :))

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 11:54

Dat mijn broers tot op hun wenken bediend worden door mijn ouders en alles eraan doen zodat ze zelf geen moeite moeten doen en mijn ouders alles. Ondertussen wordt er tegen mij over gezeurd hoeveel ze wel niet doen voor die verwende nesten, en vervolgens ben ik een aansteller als ik mijn favoriete les van de week skip omdat ik me super ziek voelde deze ochtend. Geen enkele respons toen ik zei dat ik me niet goed voelde. Wat verder gaan slapen en toen ik terug beneden kwam zei mijn pa weer geen woord... Als het mijn jongere broer is moet hij meteen naar de dokter en mag hij een week vrijaf, (hij is 16 ffs) maar als ik ziek ben ben ik niet echt ziek. Er kwam geen 'gaat het iets beter?' 'lukt het?' of 'moet ik anders even de paarden gaan voeren?'. Niks. Hij keek mij eens vluchtig aan en ging verder. Ik zit gewoon in de auto nu en wil als een klein kindje gewoon even rust en stilte zonder gemopper dat ik 25 dingen niet gedaan heb (kijk, een glas op de vensterbank! Oh, moet jij niet studeren) terwijl mijn broers geen woord krijgen als ze iets laten staan. Maar ze halen dan wel aan dat ik de verwende ben omdat al mijn centen naar mijn paard en shet gaan.

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:20

Koude handen en voeten :(
Die wind maakt het vandaag weer best koud, en dat in mei :(

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:21

aan mensen die niet kijken maar gewoon de auto naar rechts gooien en je met de scooter vol op de rem moet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:25

Uitstelgedrag waardoor ik in een soortvan probleem kom.

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:26

MPR4 schreef:
Uitstelgedrag waardoor ik in een soortvan problemen kom.

Dit, ik heb echt een podcast beluisterd over orde brengen op zaken en uitstelgedrag ipv het eigenlijke uitstelgedrag op te lossen :Y)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:26

Ineke2 schreef:
__Sannne schreef:
De vrouw op de fiets die mij (ook fietsend) geen voorrang gaf waardoor zij ineens vol op de rem moest. Mij daarna uitscheld voor "dom wijf." Ben gewoon doorgefietst uiteraard. Stond ze mij bij de volgende brug op te wachten. Ze was blijkbaar langs de andere kant van het water gefietst. Begon ze te dreigen dat ze, als ik haar nog een keer zou afsnijden, ze mij op mn bek zou tikken. :? Ben langs dr gefietst, uiteraard weer zonder wat te zeggen. Kwam ze mij nog achterna fietsen ook, weer hetzelfde dreigement. Heb er verder niet op gereageerd, en gelukkig waren er veel andere fietsers omheen. Ze fietste daarna boos door. Maar mijn hemel, je zou maar zo in het leven staan als zij. Beetje mensen bedreigen terwijl je zelf de verkeersregels niet kent.. En dan ook gewoon oprecht mensen op gaan staan wachten. Ze was echt eind 30 ofzo. Hoop voor haar omgeving dat ze iets van een woedebeheersingscursus volgt.

Zat daarna wel echt te shaken op de fiets trouwens, kan helemaal niet met zulke situaties omgaan.

Je hebt precies het juiste gedaan. Niet reageren dan heeft ze geen “ excuus” om fysiek te worden.
Het is wel een heel nare ervaring :(:)

Dankjewel Ineke. Normaal heb ik achteraf altijd zoiets van "oh ik had dit moeten zeggen." Maar was deze keer juist blij dat ik niks gezegd had. Heb me er wel echt de hele dag nog vervelend om gevoeld.. Zo stom. -O-

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 13:43

Dat Leuven de meest onhandige stad is om kleren te kopen. Geef mij gewoon één lange winkelstraat met kledingzaken, maar nee, hier ligt alles verspreid en heb je 1000 idiote winkels voor keukengerei ofzo. 8)7
Ik mis Hasselt echt, die ene simpele winkelstraat met praktisch alleen kledingwinkels was echt de hemel voor mensen die niet van winkelen houden. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 14:03

School die dit weekend gaat besluiten of we dinsdag wel of niet naar school moeten. Alleen werkt er niemand van mijn school in het weekend (of vakantie). Weinig hoop dus.

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 14:10

Ik heb eindelijk m'n prepaid creditcard binnen na 2 weken, maar nu moet ik 4 weken wachten totdat ik er geld erop kan zetten om m'n reis te boeken. Straks zit het al vol. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 15:38

Aan m'n paard, die wederom niet normaal kon doen aan de longeerlijn. }:0