Haha eerste pakje. Heb niet echt een foto dat ze m aan heeft en het zichtbaar is. Ze had een truitje van tartine et Chocolat, broekje van Noppies en het mutsje van de tweede foto. Ook van Tartine. Mijn man vond het veeeel te zoet. Ik vindt dat dat juist mag bij een eerste pakje.
rossi
Geplaatst: 01-01-19 09:46
Gefeliciteerd Lautje. Prachtige naam. En 1e setje is om te smelten
tita
Geplaatst: 01-01-19 09:52
Heee dat broekje, heb ik ook gehad. Is die van Julia geweest?
Appeltje 00: Dank je wel Bij ons bleef de naam Daniel echt hangen, de andere namen die we bedacht hebben minder en vrij laat hebben we de knoop doorgehakt dat ons zoontje Daniel ging heten. Past ook goed bij onze eigen namen Toevallig bleek dat mijn schoonzusje als ze een zoontje had gekregen, ze heeft twee meiden, dat zij dan ook voor Daniel gekozen zou hebben. Dat hoorden we na de geboorte
Het galaxy pakje deed het goed met Kerst en Oud en Nieuw. Staat hem zo leuk en heerlijk stofje Kan ook best na Kerst en Oud en Nieuw hoorde ik Hij past er in ieder geval nog wel even in, maat 68 en haremmodel.
Lautje: Gefeliciteerd! Mooie foto van jullie samen!
Mayo: Wat een leuke setjes draagt je zoontje. Oók die foute kersttrui staat hem schattig!
Cemlys: Mooi die roze tuinbroek zo met grijs gecombineerd!
Tuinbroekjes zijn leuk En als ik een meisje zou hebben zou er zeker een zachtroze tuinbroek gekocht worden
Iedereen de beste wensen voor 2019! Met veel geluk, gezondheid en leuke kleertjes
@ lautje van harte gefeliciteerd. Van morfine kan je goed ziek worden. Ik heb dat ook alleen waren ze dat even vergeten en kreeg ik morfine. Snel eraf laten halen en alleen op paracetamol geleefd. Hopelijk ben je snel op de been en wat een mooie foto