zorro schreef:Oh ja dat doe ik ook! Ik heb ook een Bullet journal, en spulletjes daarvoor zijn leuk! Washi tapes, of pennen of stiften.
Altijd goed
Sowieso iets van pennen, aparte notitieboek(en)(jes) etc. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Santigo_ schreef:zorro schreef:Oh ja dat doe ik ook! Ik heb ook een Bullet journal, en spulletjes daarvoor zijn leuk! Washi tapes, of pennen of stiften.
Altijd goedSowieso iets van pennen, aparte notitieboek(en)(jes) etc.
KimD schreef:Kan ik nog overwegen om mee te doen? Of is het daar eigenlijk al te laat voor? En dan doel ik echt meer op het kletsen. (Aangezien aanmelden tot 1 oktober is)
En dat lijkt mij voldoende.
LadyMadonna schreef:Britt schreef:Een grote flop voor mij is toch wel spul van Ali of Wish of welke cheap China website ook..
Action ook dan? Das noet veel anders..
Tape heb ik dan weer niks mee.
pinguins
) is wel het een en ander te vinden over mij denk ik. Verder post ik niet super veel persoonlijke dingen waar mijn secret santa wat aan heeft, dus ik denk dat in andere berichten niet zoveel te vinden valt (scheelt weer lezen voor mijn secret santa
).
), gebruik geen nagellak/make-up/sierraden. Ik ben geen chocoholic, maar houd wel van chocolade met iets erin zoals bonbons ed. Puur en met marsepein of drank vind ik minder lekker, maar mijn vriend dan weer wel
Ik houd niet van glitters. Gewone kruidnoten vind ik niet zo, maar met een speciale smaak zoals eerder genoemd lijkt me wel interessant. In mijn lijstje die ik meegestuurd heb, staat daarnaast het eea over wat ik leuk vind. Verder heb ik ook wel interesse in milieubewust zijn/duurzaamheid. Gehaakte beestjes klinkt ook wel leuk.

Zit al lang op bokt maar plaats zelden wat en heb ook nog nooit een topic gemaakt.