Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 19:22

zorro schreef:
Oh ja dat doe ik ook! Ik heb ook een Bullet journal, en spulletjes daarvoor zijn leuk! Washi tapes, of pennen of stiften.

Altijd goed :j Sowieso iets van pennen, aparte notitieboek(en)(jes) etc.

lovemaylo

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 19:34

Ja ik heb ook een bullet journal! Ik ben echt fan van washi tape :D :o

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 19:36

Kan ik nog overwegen om mee te doen? Of is het daar eigenlijk al te laat voor? En dan doel ik echt meer op het kletsen. (Aangezien aanmelden tot 1 oktober is) :)

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 19:53

Santigo_ schreef:
zorro schreef:
Oh ja dat doe ik ook! Ik heb ook een Bullet journal, en spulletjes daarvoor zijn leuk! Washi tapes, of pennen of stiften.

Altijd goed :j Sowieso iets van pennen, aparte notitieboek(en)(jes) etc.

Voor mij hetzelfde! Ookal heb ik geen bullet journal, ik hou van leuke/mooie dingen om te plakken en dergelijken

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:04

Las ergens wat over nagellak, ik gebruik vaak nagellak. Vooral de kleur rood en roze. Veder draag ik nooit make-up. En met crème/zalfjes voor me gezicht gebruik ik alleen eigenlijk die van nivea omdat ik een hele gevoelige huid heb. Bij de verkeerde zalf krijg ik meteen een knal rood en ruw gezicht, zelfde geld voor douche gel, gebruikt altijd rituals omdat mijn huid hier tegen kan.

Ben trouwens ook fan van Wish, hier bestel ik regelmatig wat op. En gehaakte beestjes en een warm dekentje voor op de bank, hou er van! :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:06

KimD schreef:
Kan ik nog overwegen om mee te doen? Of is het daar eigenlijk al te laat voor? En dan doel ik echt meer op het kletsen. (Aangezien aanmelden tot 1 oktober is) :)

Ja hoor! Gewoon even melden in het kletstopic anders :))

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:09

KimD schreef:

Nee dat kan wel hoor. Het gaat hier vooral over tops, flops, wat wel leuk is en wat niet. Al het andere kan bij het kippenhok. Dus je kan eigenlijk op elke bladzijde inspringen.

Ik heb een druk leven en wil simpelweg niet een uur per dag aan internet besteden, dus ik lees bij wat ik bij kan lezen, reageer zoveel dat mijn toekomstige ss wel een idee heeft. Denk ik :') En dat lijkt mij voldoende.

Dus gewoon opgeven, leuk joh!

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:50

Whaha ja ik denk inderdaad dat het 30sec is met de Staffies
Maar proberen toch voor de kleintjes dat ze er langer mee kunnen spelen en proberen dan ook toe te kijken en daarna het speelgoed op te ruimen...

Ja Ali en Wish en Geek zijn wel tof maar soms bij Action wel goedkoper...

Bullet journal ziet er altijd tof uit maar ik maak daar geen tijd voor...
Diamond painting heb ik 1x gedaan die is ook echt af en mooi maar heb nog een 2e geprobeerd maar ik was er gauw zat van :’) dus dat soort dingen zijn hier geen succes

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:57

Oeeeh ik heb besloten niet mee te doen dit jaar, maar ga wel 'stiekem' meelezen want dat vind ik altijd zo leuk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:58

Alwiene de redder in geval van nood :))

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:02

Rebecca schreef:
Alwiene de redder in geval van nood :))

Hahaha ja zoiets is altijd mijn rol wel geweest he :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:04

Nee joh Alwiene wordt mijn meedenker!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:14

LadyMadonna schreef:
Britt schreef:
Een grote flop voor mij is toch wel spul van Ali of Wish of welke cheap China website ook..

Action ook dan? Das noet veel anders..

Das heel veel anders :)
Action is een winkelketen en zal het risico niet zomaar lopen om ongeteste artikelen, die niet aan de wetgeving voldoen, te verkopen. Op Ali en wish kun je er 99,9% zeker van zijn dat de artikelen die je koopt niet aan de Europese wetgeving voor gevaarlijke stoffen voor mens en milieu voldoet.

Daarnaast weet je gewoon zeker dat het voor dat geld niet correct en onder de juiste werkomstandigheden kan worden geproduceerd.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:29

Oh ja, Bullet journaling! Doe ik ook. Vooralsnog wel in een startende fase, dus ik heb nog geen pennen met 6 verschillende diktes, en een brushpen lijkt me ook wel heel tof <3 Tape heb ik dan weer niks mee.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:31

Tape heb ik ook wel minder mee dan allerlei leuke pennen en notitieboekjes enzo. Katten <3 pinguins <3

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:05

:+: Katten :+:

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:21

Ik post niet zoveel, maar lees wel (grotendeels) mee. In de voorgaande secret santa topics (dit wordt mijn 4e keer :D ) is wel het een en ander te vinden over mij denk ik. Verder post ik niet super veel persoonlijke dingen waar mijn secret santa wat aan heeft, dus ik denk dat in andere berichten niet zoveel te vinden valt (scheelt weer lezen voor mijn secret santa :Y) ).
Om nog in te gaan op wat van de eerdere onderwerpen: ik heb niks met Harry Potter, ben geen fan van Pokémon (wel vroeger veel gekeken :j ), gebruik geen nagellak/make-up/sierraden. Ik ben geen chocoholic, maar houd wel van chocolade met iets erin zoals bonbons ed. Puur en met marsepein of drank vind ik minder lekker, maar mijn vriend dan weer wel :)) Ik houd niet van glitters. Gewone kruidnoten vind ik niet zo, maar met een speciale smaak zoals eerder genoemd lijkt me wel interessant. In mijn lijstje die ik meegestuurd heb, staat daarnaast het eea over wat ik leuk vind. Verder heb ik ook wel interesse in milieubewust zijn/duurzaamheid. Gehaakte beestjes klinkt ook wel leuk.
Verder mag mijn secret santa ook vooral haar(/zijn) eigen fantasie gebruiken :j

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:41

Ik ben ook zeker niet van prutsels van de China sites maar soms wil ik het daarvan toch wel eens uittesten... bijv smartwatch of nu toevallig zo’n duo hondenriem... maar de kleine frutsels zijn vaak toch wel troep

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 23:32

Hallo allemaal :-)
Ik heb in 2016 meegedaan en dat vond ik heel leuk, zou me graag dit jaar weer aanmelden.
Ik ben alleen niet heel veel online, hoop dat dat geen probleem is? Zal wel hints geven natuurlijk. :j

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 07:30

Ik bedenk zo ineens iets waar ik minder gecharmeerd van ben....knuffels :o
Toen onze kinderen jonger waren, hadden ze er zoveel dat ik echt een aversie kreeg tegen die zittende en liggende stofvangers :')
Nu liggen de meeste op zolder achter de luiken en bij mijn ouders op zolder.

In sleutelhangerformaat vind ik ze wel leuk maar groter dan dat liever niet please ...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:06

Knuffels hebben we hier ook meer dan genoeg. En beide kids hebben er 1 altijd bij hun in bed. De rest wordt vakkundig uit bed gegooid.

Wendy1708

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:20

Hier wordt wel veel geplaatst, zeg! Ik moet ook wel wat meepraten want uit mijn berichten is niet zoveel zinnigs te halen. Dat zou niet leuk zijn voor degene die mij zou krijgen :P Zit al lang op bokt maar plaats zelden wat en heb ook nog nooit een topic gemaakt.
Mijn dochter, Chardy hier op Bokt, was in het verleden wel wat actiever hier. Die heeft meer dingen over onze pony's neergezet, oa in de tijd dat bij ons de veulens verwacht werden. Als ook vriendin Nathalie2302, die hier ook mee doet. Zij heeft meerdere keren topics gemaakt over de belevenissen van onze dochters met de pony's, oa De Ponyclub van 2. :D
Tja, en dan ik? Ik ben grote delen van de dag met onze dieren bezig. Op stal hebben we de 6 pony's en een kat. Thuis 2 honden, een poes, 2 konijnen en 2 cavia's.
Ik wandel héél erg graag. Neem daar regelmatig een pony bij mee. Goede sokken zijn dus fijn want ik loop meestal met sokken met gaten. Fietsen met de pony's en tegenwoordig, nog maar héél af en toe, een rondje met de sulky. Verder ben ik vooral op stal aan het rommelen. Poep ruimen, schoonmaken, waterbakken vullen, onkruid weghalen, hooinetten vullen en schrikdraadjes verzetten. Kortom, heel interessant allemaal :P
Ik knutsel erg graag. Fimoklei,diertjes haken, naaldvilten, tekenen, steentjes verzamelen, etc. Maar door al die obsessieve werkzaamheden met de dieren, blijft daar gemiddeld te weinig tijd voor over. Er moet tenslotte ook nog voor een baas gewerkt worden, dat is NS waar ik hoofdconducteur ben. Ik ben een groot fan van NS :D
Ik ben verslaafd aan melkchocolade. Door mijn verslaving ben ik niet zo heel kieskeurig wat het is hahaha. Ik heb niet zo veel specifieke wensen voor mijn pakket want een verrassing vind ik ook erg leuk!

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:56

Ok, winkel tips: Big Bazar, Action, Op = Op voordeelshop, Wibra en uiteraard de reclame boekjes in de gaten houden.
Bij Ome Ali rekening houden met een levertijd van 6 weken (kan korter, maar ga altijd van het ergste uit, ik wacht nog op een telefoonhoesje).
Tante Wish, lijkt leuk, betaal je ineens 4 euro verzendkosten, dat staat mij dan weer tegen :')

Maar ik denk dat iedereen dit al weet/wist :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:58

Toralone schreef:
Tante Wish, lijkt leuk, betaal je ineens 4 euro verzendkosten, dat staat mij dan weer tegen

Voor iets wat nog goedkoper is dan die verzendkosten :') _O-

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:17

Oh ja knuffels, die heb ik ook meer dan genoeg! :j
Sleutelhangerformaat is wel prima.

Gehaakte beestjes vind ik ook leuk.
In mijn profiel kan mijn SS in ieder geval al wat leuke voorbeelden vinden. :D