Dat ik na 4 nachtdiensten eindelijk goed geslapen heb..was zo bang dat dit niet ging lukken. Zondag 10km lopen bij Brabant marathon nl en wil graag fit starten.
Frummels
Geplaatst: 26-10-18 16:01
Omdat ik strakjes gezellig met een oud collega sushi ga eten en cocktails drinken uit werk
marleen_usar
Geplaatst: 26-10-18 16:48
Morgen komt ons hondje aan in Nederland .
Laatst bijgewerkt door marleen_usar op 26-10-18 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat ik lekker productief bezig ben geweest. Huis deels schoongemaakt, hardgelopen, paardgereden en pony verhuisd. Zometeen nog even het bubbelbad in en dan lekker op de bank met een film!
Omdat m'n kat na een hele zomer buiten/bij de buren wonen nu al voor de vierde keer in drie dagen in huis is en bij mij op schoot ligt te slapen
Colien
Geplaatst: 29-10-18 16:42
Omdat ik een fantastisch groot compliment van familie op mijn werk heb gehad.
Anoniem
Geplaatst: 30-10-18 16:18
Mentor heeft alvast (mijn deel van) mijn pws gelezen. Heeft gezegd dat ik 100% een voldoende zou krijgen met wat ik nu al heb en waarschijnlijk nog een ruime ook. Vrijdag ontvang ik als het goed is de delen van de rest van mijn groepje (althans, dat mag ik hopen) en dan zet ik alles bij elkaar in een werkstuk. Moet zondag ingeleverd geworden.
Daarna nog de presentatie maken, maar dat komt wel goed.