Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 19:48

Hier gaat het ook nog niet zo superhard, maar ik merk ook dat dat er ongetwijfeld mee te maken heeft dat ik m'n kind niet herkenbaar in beeld breng; je kan maar zoveel doen met een achterhoofd natuurlijk :+

Maar goed, ik gebruik het puur om m'n (nieuwe) blogs onder de aandacht te brengen en te communiceren met de lezers (instagram is voor veel toch laagdrempeliger dan reageren op een site/facebook) dus wat dat aangaat doet het precies wat ik wil dat het doet :+

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 19:51

mirriejj schreef:
Wanneer merkten jullie eigenlijk dat je sneller volgers begon te krijgen? Ik ben net pas begonnen, maar het lijkt nog niet erg hard te groeien.
Ik vind het wel heerlijk dat ik zo mijn eigen minidagboekje kan bijhouden en terugkijken.

Dat ging bij mij pas lopen na 2000 volgers. Dan vinden mensen je gemakkelijker ofzo? Geen idee. Eerder was ik heel blij met 2 volgers per dag en nu heb ik er ongeveer 100 per week :j
Soms staat het een paar dagen stil en dan ineens weer een hoop erbij.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 19:51

Bij mij verschilt het aantal likes op een foto ook heel erg. Ofnouja, m'n gemiddelde zit rond de 30-40 (valt in het niets bij sommigen hier :') ), maar een keer plaatste ik een mega cliché foto van mij op die opblaasunicorn, met sarcastische cliché hashtags en die ging over de 60 :') Why people, why...... Posts die ikzelf dan weer grappig vind halen de 20 soms niet eens -O-

Conclusie: meer cliché meer beter :o?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 19:54

Ik merk het ook niet :') heb maar 200 volgers, maar nu ik opnieuw ben begonnen ga ik wel proberen wat frequenter te posten :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 19:54

Zoooveel volgers wauw :D

Ik merk eigenlijk niet echt dat het stormloopt wbt volgers :')
Mijn priveaccount blijft om en nabij de 250 volgers. En mijn nieuwste is heeel jong met 11 volgers :')

en likes zitten +- rond de 60-80 haha

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-17 20:00

lieveli schreef:
Lau schreef:

Toen ik wat meer en uitgebreider ging posten. En dat mijn foto’s niet veel van hetzelfde zijn.

Ik vind veel van jouw foto's juist wel hetzelfde. Die outfitfoto's vind ik heel leuk, maar verder zijn het veel selfies en 100 keer dat je op een stoel bij een raam zit.

Mwha valt mee hoor, ik post ze niet achter elkaar. Verder qua selfies klopt, maar dat word ook steeds minder.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 20:06

Ik heb ook nog niet heel veel volgers en dat groeit beetje bij beetje, maar niet heel hard. Heb ook niet een erg spannend account haha!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 20:13

Ik heb vandaag echt ineens in een uur 11 extra volgers, maar allemaal van die fitness jongens. _O- Terwijl ik vandaag niet eens iets gepost heb. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-17 20:14

Joscaa schreef:
Ik heb vandaag echt ineens in een uur 11 extra volgers, maar allemaal van die fitness jongens. _O- Terwijl ik vandaag niet eens iets gepost heb. :')

Bots :') dat heb ik ook zo vaak dat ik denk maar ik post niks met fitness dus waarom volgen jullie mij :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 20:14

ohja fitness jongens, die ken ik ook idd haha

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 20:16

Ik geloof dat het bij mij ook vanaf 2000 echt vanzelf begon te gaan. Afhankelijk van de foto's stijgt het met 20-100 volgers per dag. Met soms een uitschieter als ze op een grote Facebookpagina staan of een gek filmpje hebben.

Likes zitten rond de 700.

Ik vraag me bij sommige volgers ook wel eens af of ze echt zijn :+

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 20:19

mirriejj schreef:
Wanneer merkten jullie eigenlijk dat je sneller volgers begon te krijgen? Ik ben net pas begonnen, maar het lijkt nog niet erg hard te groeien.
Ik vind het wel heerlijk dat ik zo mijn eigen minidagboekje kan bijhouden en terugkijken.

Toen ik met regelmaat in elk geval 1 keer per dag ging posten en veel ging reageren op anderen.

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 20:21

Wat maakt het uit of ze echt zijn. Het zijn volgers :+

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 20:23

Elmira schreef:
Toen ik met regelmaat in elk geval 1 keer per dag ging posten en veel ging reageren op anderen.

Inderdaad. Reageren op anderen werkt werkt super. Op 1 dag spontaan gedaan en toen 10 volgers per dag erbij gekregen. Er zijn ook een hele boel als je ze terug volgt dat ze je dan gelijk ontvolgen, jammer vind ik dat altijd.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 20:23

Aight schreef:
Bij mij verschilt het aantal likes op een foto ook heel erg. Ofnouja, m'n gemiddelde zit rond de 30-40 (valt in het niets bij sommigen hier :') ), maar een keer plaatste ik een mega cliché foto van mij op die opblaasunicorn, met sarcastische cliché hashtags en die ging over de 60 :') Why people, why...... Posts die ikzelf dan weer grappig vind halen de 20 soms niet eens -O-

Conclusie: meer cliché meer beter :o?

Haha hier was de opblaasunicorn ook populair :+

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 20:25

Ja dat is waar :')

Frequent posten hielp hier ook! Ik doe elke dag 1 foto, tijd maakt niet uit omdat ik alles Engels doe. Dat loopt op elke tijd :j

Luckyy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 20:25

Ik meld mij ook eventjes! Ik gebruik mijn Instagram vooral voor mijn fotografie, @luckyshotsfotografie.

Ik vroeg me af of mensen dit herkennen: ik heb vaak giga groeisprongen en dan enorme dips op mijn instagramaccount. En ik weet nog steeds niet precies waaraan het ligt. Ik dacht eerst aan de foto's die je plaatst maar de laatste tijd begin ik daar weer aan te twijfelen. :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-17 20:29

Luckyy80 schreef:
Ik meld mij ook eventjes! Ik gebruik mijn Instagram vooral voor mijn fotografie, @luckyshotsfotografie.

Ik vroeg me af of mensen dit herkennen: ik heb vaak giga groeisprongen en dan enorme dips op mijn instagramaccount. En ik weet nog steeds niet precies waaraan het ligt. Ik dacht eerst aan de foto's die je plaatst maar de laatste tijd begin ik daar weer aan te twijfelen. :P

Ja dit herken ik heel erg. Volgens mij ligt het aan mijn # dacht ik. Maar ook vooral veel bots die je gaan volgen en ontvlogen dat herken wel.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 20:33

melody7 schreef:
Ik geloof dat het bij mij ook vanaf 2000 echt vanzelf begon te gaan. Afhankelijk van de foto's stijgt het met 20-100 volgers per dag. Met soms een uitschieter als ze op een grote Facebookpagina staan of een gek filmpje hebben.

Likes zitten rond de 700.

Ik vraag me bij sommige volgers ook wel eens af of ze echt zijn :+

Oh wauw dat is ook echt veel! Ik heb soms ook echt een like-dip. Nu heb ik ook ineens minder likes dan normaal. Zo rond de 200 terwijl ik juist een tijd met 300+ per foto ging. Geen idee waar het vandaan komt.
Ik ben sinds een half jaar begonnen met wat fotografie en nog mijn eigen stijl aan het zoeken. De photoshop effecten gaan echt heel goed maar het is toch niet echt mijn ding (meer). Uiteindelijk heb ik de account toch voor de leuk en niet voor de likes maar het stoort me toch :))

Edit: ja zoals hierboven dus.
Ik heb op 1 dag eens 70 volgers erbij gekregen en heb tot op de dag van vandaag niet ontdekt hoe dan :+

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 20:48

Heb niet veel volgers of likes, soms komt er weer wat bij als ik een paardenfoto plaats of van mijn haakwerk. Maar verder ook veel huis tuin keuken foto's met alleen de 365amazingdays tag.
Maar vind het vooral voor mezelf ook terug te kijken wat ik gedaan heb dit jaar :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 20:59

Lau schreef:
lieveli schreef:

Ik vind veel van jouw foto's juist wel hetzelfde. Die outfitfoto's vind ik heel leuk, maar verder zijn het veel selfies en 100 keer dat je op een stoel bij een raam zit.

Mwha valt mee hoor, ik post ze niet achter elkaar. Verder qua selfies klopt, maar dat word ook steeds minder.

Maar heb recent nog twee selfies van jou achter elkaar langs zien komen.

Vind jouw foto’s ook vaak erg donker en beetje “deep & dark”. Denk dat wat meer kleur en meer levendigheid het geheel meer aanvult. Bijvoorbeeld een foto geschoten in andere omgeving. Keertje bos, zee, haven, industrieel, met je paard, studio etc. Gewoon een vriend(in) een keer mee slepen. :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-17 21:08

MarlindeRooz schreef:
Lau schreef:

Maar heb recent nog twee selfies van jou achter elkaar langs zien komen.

Vind jouw foto’s ook vaak erg donker en beetje “deep & dark”. Denk dat wat meer kleur en meer levendigheid het geheel meer aanvult. Bijvoorbeeld een foto geschoten in andere omgeving. Keertje bos, zee, haven, industrieel, met je paard, studio etc. Gewoon een vriend(in) een keer mee slepen. :D

Ik hou juist van deep en dark, heb nog heel veel op de planning staan. Ik wacht nog op foto’s van een shoot en op een jurk die ik mag gaan shooten. Ook bos staan nog op de planning maar heb zo weinig tijd voor mijn eigen foto’s. Heb nog stapels werk met foto’s van andere. Maar er staan nog wel wat dingen op de planning. Ga morgen iets met een roltrap doen even kijken hoe dat uit pakt. En als ik geluk heb ga ik van het weekend naar het bos.
Edit:
Ik wacht ook nog steeds op de foto’s van de shoot met gianti. Maar ik ben heel geduldig gelukkig heb ik veel ouder materiaal waar ik veel mee kan.
Laatst bijgewerkt door Lau op 16-10-17 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 21:22

Ik heb net puppy-albums teruggevonden en wil gelijk mijn Insta volspammen _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-17 21:23

Lisitano schreef:
Ik heb net puppy-albums teruggevonden en wil gelijk mijn Insta volspammen _O-

Oehh puppy’s altijd leuk

MarlindeRooz