Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en verder vol in de make-up met gouden vleug. benangelique schreef:gisteren in de winkel stond een zoon zijn moeder aan te kleden. super leuk vond ik dat, maar hij zag er zelf niet uit; wimpers vol met mascara en bewerkt met de krultang (oke, daar was ik jaloers op) en verder vol in de make-up met gouden vleug.
respect voor ieders geaardheid, maar dit lag er toch wel heel dik op
Ik vind het toch een beetje poedersuiker van je dat je er meteen maar vanuit gaat dat die jongen niet heteroseksueel is gewoon omdat hij make up draagt...
benangelique schreef:gisteren in de winkel stond een zoon zijn moeder aan te kleden. super leuk vond ik dat, maar hij zag er zelf niet uit; wimpers vol met mascara en bewerkt met de krultang (oke, daar was ik jaloers op) en verder vol in de make-up met gouden vleug.

Nies_ schreef:benangelique schreef:gisteren in de winkel stond een zoon zijn moeder aan te kleden. super leuk vond ik dat, maar hij zag er zelf niet uit; wimpers vol met mascara en bewerkt met de krultang (oke, daar was ik jaloers op) en verder vol in de make-up met gouden vleug.
Ik vind het prachtig. Lekker schijt aan al die kortzichtige mensen.
Dat magazine vind ik ook volkomen kansloos ja. Geen los haar want je hebt geen goede kapper? Zegt wie?![]()
Volledig zwart kan ook gewoon mooi zijn zonder dat het gotic gehalte te hoog wordt.
Laat die mensen maar lekker thee drinken met hun opgestoken haar en zich niet mee bemoeien wat een ander draagt.

alleen als je echt heel dik haar met krullen of slag hebt, maar anders is het voor mij echt een no go. En zoals het artikel beschrijft voor 50+ vind ik alles wat voorbij je sleutelbeen komt gewoon een beetje gek en vaak ook onverzorgd.
(uitzonderingen daargelaten, maar pluk even de gemiddelde hollandse vrouw boven de 50 met lang haar van straat..
)
Cer schreef:Volledig straight met opvallende (!) make-up, nee die ken ik niet..![]()
Welke scene is dat dan? Kantoormensen? Leraren?
Nou ja, dan is de andere modeblunder: vrouwen (vnl meisjes) met een verkeerde foundation
@Nies_ : dat is je argument??![]()
neeee okee... heel gangbaar idd

wat een onzinlieveli schreef:oomens schreef:Nou, nog maar een modeblunder dan: mannen met make-up.
Onzin.
oomens schreef:lieveli schreef:Onzin.
Een man scheert zich (of niet), trimt eventueel zijn baard en doet er hooguit aftershave op. Verder horen er geen crèmepjes, poedertjes, plamuurtjes, potloodjes of glossjes op zijn gezicht.
*edit: behalve op het toneel, maar dat is zodat de gezichtsuitdrukkingen ook op de achterste balkons te zien zijn.
lieveli schreef:oomens schreef:Nou, nog maar een modeblunder dan: mannen met make-up.
Onzin.
oomens schreef:Een man scheert zich (of niet), trimt eventueel zijn baard en doet er hooguit aftershave op. Verder horen er geen crèmepjes, poedertjes, plamuurtjes, potloodjes of glossjes op zijn gezicht.
*edit: behalve op het toneel, maar dat is zodat de gezichtsuitdrukkingen ook op de achterste balkons te zien zijn.