Vond het wel fijn zacht en soepel en handig te openen van enkel tot enkel. Weet niet hoe de mensen waarbij het snel lelijk werd hun kleertjes wassen en hoe vaak Maar hier werd het echt niet na 1 keer dragen gewassen als het nog schoon was. En niet heet gewassen
De z8 newborn bleef wel mooier dan het jurkje en legging wat ik later had. Hier overigens moet de kleding wel na 1x dragen in de was want madam is een viespeuk
Zag nu wel wat leuke dingen, als die er vanavond nog zijn als ik thuis kom bestel ik nog wel wat denk ik!
Hier ook weinig problemen met Z8, heb vrij veel Z8 en denk dat het 1x echt pillig is geworden. Vanochtend een paar dingetjes besteld. Wat kleur voor de winter want de nieuwe collectie is niet onze smaak
Ik ben een drama met naaimachine.. so aint gonna happen here, maar lijkt me wel erg leuk om te doen!
simongek
Geplaatst: 17-07-17 15:00
Schattig jurkje zeg
Hier ook geslaagd in de z8 sale vanochtend. Mijn eerste jaar dat ik alleen met de sale wat heb gekocht. De wintercollectie vind ik diverse dingen wel weer leuk
De meiden collectie vind ik deze wintet veel te druk en overdreven helaas.
tita
Geplaatst: 17-07-17 17:27
Ik heb veel truien van z8 en lange strakke jurkjes doen het goed hoor. Ik ook alleen de zwart wit streep die ander is wat schreeuwerig maar voor 50% korting wat ik weer verkoopt op MP vind ik wel fijn
Maar mijn dreumes elke dag in broderie jurk kleden word ik ook simpel van
Die met dat streepje vind ik heel lief, die roze is niet mijn smaak. Denk dat ik, áls Caligula een meisje is, toch voor wat stoerder ga.
tita
Geplaatst: 17-07-17 18:44
Deze hebben we vandaag aan Maatje 68 en mijn kind is nu 18 maanden jurkje heb ik al aan sinds ze 7 maanden is In de winter met romper en vest en legging.
Geld opgebracht en blijft ff in de kast tot ik zeker weet dat er geen 2e komt