Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melissa0304

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:25

Hier werd t altijd gezegd als ze iemand lelijk vonden.. maar denk idd overal anders

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:27

Mokkel is hier ook niet erg positief :n

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:31

namiro schreef:
Hier werd t altijd gezegd als ze iemand lelijk vonden.. maar denk idd overal anders

Nou, dat bedoel ik al helemáál niet... En ik hoop niet dat ik nou zaterdag niet meer welkom ben omdat ik voor vrouwenhater word aangezien. Serieus, ik denk dat ik meer respect heb voor vrouwen dan de gemiddelde man. Maar een mens kan zich eens ongelukkig uitdrukken...

Als ik het echt niet meer goed kan maken, dan moet ik maar een andere uitweg zoeken.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:31

Zo bedoelde ik het niet hoor, musiqolog. Hier is mokkeltje een behoorlijk denigrerende negatieve term, totaal niet hetzelfde als een scharrel ook vooral. Vandaar mijn reactie.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:32

Ik vind mokkel eigenlijk juist leuk. Betekent hier ook echt niet iets negatiefs. Andersom juist!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:41

Leuk topic
Kan t alleen niet bijgelezen krijgen Haha

Vreselijk piemel foto s
Of whats app sex of iets in die trant
Daar wordt ik echt niet warm van als ik de persoon niet in real life ken ...
zal wel vrouwen dingetje zijn ...

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:47

Haha arme musiqolog :')

Gelukkig woon ik in de grootste carnaval stad van België dus 3 dagen feest *\o/* maar er zal weinig relatie materiaal aanwezig zijn inderdaad :+

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:50

Farjen schreef:
Haha arme musiqolog :')

Gelukkig woon ik in de grootste carnaval stad van België dus 3 dagen feest *\o/* maar er zal weinig relatie materiaal aanwezig zijn inderdaad :+

Ah, in Aalst! Nou, daar kom je alleen mannen in vrouwenkleren tegen...

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:53

Niet elke man gaat als vrouw, 80% ofzo :')
Is wel altijd een beetje gokken wat er onder die kleren en make up verschuilt :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:55

Farjen schreef:
Is wel altijd een beetje gokken wat er onder die kleren en make up verschuilt :D
Thailand 2.0 _O-

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:59

Aalst wordt de komende week een beetje gek :-). Collega uit Aalst neemt een week vakantie denk ik. Ik woon er zelf maar 20 minuten af maar heb er mij nog niet aan gewaagd.
Tinder ook weggegooid maar misschien met carnaval wel een goed moment om het terug te installeren.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:02

Is er nog plek voor mij? Na alweer 3 jaar singel zijn (wat soms best wel fijn kan zijn) toch maar weer eens wat serieuzer bezig met tinder, alleen de matches gaan nog niet zo hard :')

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:03

Bij mij zeggen ze gewoon niks :') best irritant

jolleknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:04

Ik had mijn moeder een tijdje geleden kennis laten maken met tinder aangezien ze al meer dan 9jaar geen relatie meer heeft gehad. Het leukste was nog dat ze er nix van snapte en vervolgens aan de meest vreemde mensen een super like gaf! :P En als ze weer eens een aparte man gevonden had wilde ze dat laten zien, vervolgens drukte ik voor haar wel ff op like hoor. :') Ze heeft tinder maar weer verwijderd omdat ze het toch maar nix vond. Zelf gisteren ook mijn account verwijderd. Maar toch blijft het leuk om dit topic te volgen.

Zelf niet echt rare dates gehad ofso. Ja wel eentje dat op de eerste date mensen op straat ging afkraken, Mijn auto ging afkraken. En vervolgens zei dat ie heel goed kon zoenen.. Nou hij bakte er nix van met zijn te grote ego! :') owja en in iedere zin het word KK gebruiken tsja.. word ik echt niet vrolijk van. Daarna hem maar geblokkeerd. :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:04

Ik moest volgens een vriendin mezelf bij tinder aanmelden, want "dat is leuk"... ik heb de app op mijn telefoon gezet en weet absoluut niet wat ik ermee aan moet :D :D

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:05

BarryPlopper schreef:
Is er nog plek voor mij? Na alweer 3 jaar singel zijn (wat soms best wel fijn kan zijn) toch maar weer eens wat serieuzer bezig met tinder, alleen de matches gaan nog niet zo hard :')

ook al? :+

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:05

Farjen schreef:

Mannen zullen dat in het dagelijkse leven hebben met veel vrouwen.

Voor ons is dat maar een paar dagen haha

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:18

Dat is ook waar :')

Thailand is wel iets helemaal anders, een kathoey is bijna niet te onderscheiden van de echte vrouwen
Was wel een super leuke vakantie :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:30

Farjen schreef:
Dat is ook waar :')

Thailand is wel iets helemaal anders, een kathoey is bijna niet te onderscheiden van de echte vrouwen
Was wel een super leuke vakantie :+
Kathoey inderdaad, lol :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:33

Volgens mij hebben wij vrouwen het veel makkelijker op tinder kwa likes krijgen :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:38

Okee een paar pagina's bijgelezen en nu denk ik echt dat er iets niet in orde is met mijn libido. :')

Als ik geen vriend heb of ander persoon die ik zeer leuk en aantrekkelijk vind heb ik helemaal geen drang. Ik heb niet de behoefte om even iemand te bellen of daten puur omdat ik seks moet ofzo, dat gevoel ken ik helemaal niet. Nu ben ik raar he? :')

Dat gevoel komt pas als ik met iemand ben waar ik 'iets' mee heb. En dan hoeft dat iets niet eens zozeer een relatie te zijn maar wel een klik / spanning / aantrekkingskracht en dat heb ik niet met veel.

Mocht ik dus single zijn en geen leuke scharrel hebben dan is die behoefte er ook niet echt.

Is er iemand die dat ook heeft of ben ik echt heul raar. :D

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:39

Ik denk ook dat vrouwen moeilijker zijn (sorry! positief bedoeld eigenlijk hoor). Ook foto's voor een profiel, ik heb amper recente foto's.
Zelf swipe ik 90% naar links (ook als ik denk nee, die is echt te mooi), maar veel maten geven mij dan de raad gewoon iedereen een like te geven en dan te kijken bij een match en praten of het toch niet beter meevalt dan eerst gedacht.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:40

Jildau schreef:
Okee een paar pagina's bijgelezen en nu denk ik echt dat er iets niet in orde is met mijn libido. :')

Als ik geen vriend heb of ander persoon die ik zeer leuk en aantrekkelijk vind heb ik helemaal geen drang. Ik heb niet de behoefte om even iemand te bellen of daten puur omdat ik seks moet ofzo, dat gevoel ken ik helemaal niet. Nu ben ik raar he? :')

Dat gevoel komt pas als ik met iemand ben waar ik 'iets' mee heb. En dan hoeft dat iets niet eens zozeer een relatie te zijn maar wel een klik / spanning / aantrekkingskracht en dat heb ik niet met veel.

Mocht ik dus single zijn en geen leuke scharrel hebben dan is die behoefte er ook niet echt.

Is er iemand die dat ook heeft of ben ik echt heul raar. :D

Herken het wel, heb helaas wel iemand waar ik af en toe eens wat mee onderneem, maar we zijn trekken elkaar enorm aan op sexueel gebied, relatie hoef ik niet met hem. :P vrdr tja.., valt wel mee.

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:41

Woow wat gaan jullie snel! Ik ben ook weer even aan het swipen.. Helaas kom ik alleen maar sportschool gastjes tegen die elke centimeter van hun sixpack perfect op de foto willen hebben :r

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:41

Ik heb tinder terug geïnstalleerd en kwam een vorige match tegen die toen meteen om een ons vroeg. Niet op ingegaan toen en nu nieuwsgierig terug rechts geswiped. Waren we weer een match en stuurt hij echt exact hetzelfde bericht als een paar maanden geleden :+ Zou dat echt werken die copy paste? Ik heb hem gevraagd om op zijn minst een origineel bericht te bedenken de volgende keer en ben dan meteen ontmatchd :D