Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 15:07

Is toch ook van die reclame; ''er is altijd ergens een betere''.

Toch denk ik dat dat wel klopt hoor, er is ook altijd wel ergens een betere. Maar of je die betere persoon ook gaat ontmoeten en dat jij voor die persoon ook de betere bent, die kans is natuurlijk niet zo groot :+
En anders merk je het tegen die tijd wel dat je een betere hebt gevonden/ bent tegen gekomen, en dan kan je altijd nog beslissen of je met de betere verder wilt gaan of niet. :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 15:09

Als je zo over je partner denkt, "het beste wat ik op dit moment kan krijgen", dan ben je geen relatie waard. Althans, dan ben je het niet waard dat hij of zij jou wel trouw blijft.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 15:48

Lizzyy schreef:
Maanlicht schreef:
Ik heb dat ook altijd gehad, totdat ik mijn huidige vriend leerde kennen. Als je écht verliefd bent dan hoor je daar geen last van te hebben.

Klopt zeker! Bij mijn vriend denk ik eerder "nóg leuker en knapper? Nee dat kan niet *\o/* "

Inderdaad! Ik heb de allerleukste al! *\o/*

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 16:23

Maaaar, de mijne is toch écht het àller leukst! :D :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 17:23

Toch heb ik het al meermaals zien gebeuren dat mensen uit elkaar gaan omdat er een ander in het leven van 1 van de 2 is gekomen, die achteraf ook echt beter bij hun blijkt te passen. Dat weet je nu eenmaal nooit vooraf..

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 17:28

Fijn om te horen dat ik niet als enige zo denk :')

Dus mijn prins moet nog komen, ik ben benieuwd wanneer die dan een keer komt.. ik heb wel een talent in dingen verpesten dus misschien heb ik het al verpest hahaha.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 17:38

Shanna schreef:
Toch heb ik het al meermaals zien gebeuren dat mensen uit elkaar gaan omdat er een ander in het leven van 1 van de 2 is gekomen, die achteraf ook echt beter bij hun blijkt te passen. Dat weet je nu eenmaal nooit vooraf..

Er is wel een verschil tussen een relatie die stukloopt door een ander en van tevoren van plan zijn om bij iemand weg te gaan zodra zich "iets beters" aandient. Mijn relatie is bijvoorbeeld stukgelopen onder meer doordat ik verliefd werd op een ander. Die kon ik absoluut niet krijgen, maar door die persoon leek mijn vriendin ineens heel erg tweede keus en dan is de lol er wel af. Ik heb dan ook mijn verdiende loon gehad. Maar ik heb nooit gedacht: "Nou, als ik tegen een leuker iemand aanloop, maak ik het uit."

Edit: o, het is weer zo'n topic geworden.... Nou ja, hebben we samen schuld aan. Terug naar het hoofdonderwerp dan maar.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 17:41

Ik heb ook heel af en toe twijfels of dit hét is, maar nooit wanneer ik bij hem ben... ik denk dat dat ook is omdat hij mijn eerste echte vriend is (en waarschijnlijk ook blijft, het gaat al bijna 3 jaar goed en we spreken echt wel over de toekomst). Ik ga er dus echt van uit dat hij het wordt (natuurlijk kan er altijd iets misgaan he), maar ik weet gewoon niet hoe het geweest was als ik ervoor nog vriendjes had gehad. ik denk dat ik gewoon zou willen dat hij de laatste in het rijtje was dan :+ waar ik bij blijf hahaha.

Maar dus alles samen ben ik heel gelukkig en kijk ik helemaal niet rond voor wat anders... ik hoop oprecht dat hij dat ook niet 'actief' doet.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 11:46

Steeph schreef:

Dat geloof ik niet }> :D

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 13:15

Lizzyy schreef:
Steeph schreef:

Dat geloof ik niet }> :D

Is niet erg :P meer voor mij :D

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 11:34

Ik luister nu kerstmuziek :o :D

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 14:24

GarBel schreef:
Ik luister nu kerstmuziek :o :D

Schaam je niet joh, ik kan heel het jaar 'All I want for christmas' en 'Last christmas' luisteren

Bijna kerstmis {:) {:)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:24

Bij mij is het niet bijna kerstmis voordat sinterklaas is afgelopen. En voor kerst-popliedjes is het bij mij HELEMAAL NOOIT tijd! -:(- Man, wat word ik agressief van "Last Christmas"!

Sorry, dat moest even. :)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:41

{:)-:( Hier hetzelfde

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:44

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:49

Ik kan echt kerstliedjes het hele jaar luisteren. Kijk ook gerust het hele jaar kerstfilms. Vooral die zoetsappige van hallmark.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:51

musiqolog schreef:
Bij mij is het niet bijna kerstmis voordat sinterklaas is afgelopen. En voor kerst-popliedjes is het bij mij HELEMAAL NOOIT tijd! -:(- Man, wat word ik agressief van "Last Christmas"!

Sorry, dat moest even. :)

Dank je!!
Couldn't agree more!
Ik vind geen enkel kerstnummer leuk.
Ook niet voor 1 keer.
Gewoon. Helemaal. Niet. ^)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:56

Dammie schreef:
https://youtu.be/Tb-Mce9VpmY
Voor kerstliederen haters, heb ik deze als tegengif :+

Ik ken er nog wel een paar:

Oscar de Nurks haat kerst:

Afkomstig van een heel antikerstalbum:

(Op dezelfde plaat staat ook het liedje "Hang myself from the tree", om het helemaal gezellig te maken.)

En als je wel van kerst houdt, maar liever wat steviger liedjes hoort:

Nee, de beste kerstmuziek is lang geleden gemaakt, in de klassieke hoek. Dát hoor ik nou graag in december.!

Maar goed, laat het eerst maar eens half december worden, dan praten we wel verder.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 17:56

Maar kerst haten kan niet i love kerst <3

Afbeelding

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:33

Groot geheimpje van mij.

Twee maanden geleden mijn relatie verbroken. We zijn eerder ook al een keer uit elkaar gegaan. Reden voor breuk ligt ingewikkeld, gevoelens zijn er (vanuit mij) wel nog maar de situatie was niet meer houdbaar. Ik heb me al die tijd héél groot en verstandig weten te houden, maar kwam er onlangs achter dat hij eigenlikk vrijwel direct na mij een nieuwe vriendin had. Een meisje waar hij voorheen 'alleen vrienden' mee was. Vandaag even bij zijn zus geweest (niet heel slim achteraf) en zag dat zijn kamer zo goed als leeg geruimd is en kreeg te horen dat ie al praktisch bij haar inwoont. Uiteraard heb ik absoluut geen recht van spreken meer, maar stiekem doet het meer pijn dan ik verwachtte. En daarbij.. stiekem komt ie stomme gedachte waarom ik niet goed genoeg kon zijn, waarom het altijd ruzie was etc. Stomme, irreële gedachte, maar hij blijft in mn hoofd spoken -O-

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:34

:(:)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:42

_MG schreef:
Groot geheimpje van mij.

Twee maanden geleden mijn relatie verbroken. We zijn eerder ook al een keer uit elkaar gegaan. Reden voor breuk ligt ingewikkeld, gevoelens zijn er (vanuit mij) wel nog maar de situatie was niet meer houdbaar. Ik heb me al die tijd héél groot en verstandig weten te houden, maar kwam er onlangs achter dat hij eigenlikk vrijwel direct na mij een nieuwe vriendin had. Een meisje waar hij voorheen 'alleen vrienden' mee was. Vandaag even bij zijn zus geweest (niet heel slim achteraf) en zag dat zijn kamer zo goed als leeg geruimd is en kreeg te horen dat ie al praktisch bij haar inwoont. Uiteraard heb ik absoluut geen recht van spreken meer, maar stiekem doet het meer pijn dan ik verwachtte. En daarbij.. stiekem komt ie stomme gedachte waarom ik niet goed genoeg kon zijn, waarom het altijd ruzie was etc. Stomme, irreële gedachte, maar hij blijft in mn hoofd spoken -O-

Ook van mij een :(:) .

Ik ga je niets nieuws vertellen, maar soms kun je dingen niet vaak genoeg horen voor je ze echt wilt geloven. Ook al is jullie relatie stukgelopen doordat hij niet meer wilde, dat heeft niets te maken met 'niet goed genoeg'. Híj is hoogstens niet goed genoeg voor jouw doorlopende aandacht, aangezien hij al een ander heeft. Als je nog niet over hem heen bent, laat het onderwerp 'mannen en jongens' de komende tijd maar even helemaal rusten. Even een maandje voor _MG en niemand anders.
(Zoals ik al zei: een hoop clichés, maar hopelijk niet tegen dovemansoren.)

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 23:47

Dat is gelukkig het mooie aan clichés, er zit een kern van waarheid in! Ik ben degene die de relatie uiteindelijk beëindigd heeft en daar sta ik nog steeds volledig achter, gelukkig. Ik wist ook wel ergens dat het verloren zaak was toen ik hem een tweede (naja, derde) kans gaf. Maar het feit dat ík nu echt alles gedaan heb om onze relatie een kans te geven geeft ergens ook wel berusting. Alleen nu dat gemis nog kwijt raken :')

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 01:01

Ik ben nu aan het janken, omdat ik mijn usb-stick met al mijn geschreven teksten en dingen al een week helemaal nergens kan vinden. Het idee dat alles wat ik geschreven heb gewoon weg is, maakt me gewoon echt bang en verdrietig haha. Mijn geheimpje :D

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 09:57

Hier ook een dom geheim :') Voor selfies doe ik altijd een pret face, het zit nu zo erg in mijn systeem dat ik dat nu dus random doe, ookal is er niemand ofzo. Bijvoorbeeld als ik de koelkast opentrek. :') Heel awkward.