Het heeft alleen niets met niet-exclusieve relaties te maken.. zullen we het daar dus weer over hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Malenka schreef:Ik ga er vanuit dat mijn partner zich ook prima zonder mij kan vermaken en niet van mij verwacht dat ik dingen ga doen die ik niet interessant vind. En natuurlijk proberen we beide wel eens iets nieuws. Maar als blijkt bij de eerste keer dat het niet past verwachten we niet van elkaar dat wehet nog eens doen.
Callisto04 schreef:Het gaat gewoon niet altijd om het eigen plezier of de eigen voorkeuren, het is net zo leuk iemand anders blij te maken of te plezieren.
opdat het totale evenwicht op de langere termijn niet uit het oog verloren wordt; dát nekt nl een relatie.
positieve vicieuze cirkel. Oooohhhh zo lastig te realiseren en alleen mogelijk als er niets onder de zogenaamde mantel der liefde ligt te smeulen.
gedanst.

fleurtjeuh schreef:Ja hoor, brand los
Als je het liever niet hier neerzet mag je me ook pb'en
Deze week gesprek gehad met deze man en hij vind mij leuk, maar heeft nooit zo'n relatie overwogen en zag het in de eerste instantie ook niet zitten, maar aan het einde van het gesprek stelde hij voor eens op date te gaan.
lor1_1984 schreef:Jup, inmiddels in een wat we voor het gemak open relatie noemen met een leuke vrouw.
We hebben allebei alle vrijheid om met een ander naar bed te gaan als we dat willen.
Zolang het niet ten koste gaat van onze tijd samen oid.

lor1_1984 schreef:Wij moeten nog verder kortsluiten wat we wel en niet oké vinden qua omgang met anderen.
Wat mij betreft is er heel veel mogelijk zolang ze er open en eerlijk over is maar hoe zij over bijv een relatie ernaast denkt weet ik nog niet, is ook iets wat we in de loop der tijd rustig gaan bespreken en uitzoeken.