Ik heb vandaag voor het eerst weer op Jazz gereden. Of naja 10 minuten gestapt. Geprobeerd haar wat te laten buigen in haar lichaam en recht op de lange zijde. Want Jazz buigt graag de verkeerde kant op en kan het haar niet kwalijk nemen. Ik heb sinds September niet meer op haar gezeten en ze heeft een paar ritjes gehad waar niet van haar werd gevraagd om haar lichaam te gebruiken.
Ik vind het altijd fijn om samen met Liselotte te rijden op zondag morgen. Dan kan ml mooi helpen. Op andere dagen rijden we vaak apart.
Ook een update van Riley. Zijn eigenaar van de rescue organisatie wil hem laten inslapen. We hebben samen overlegd waar hij geplaatst zou kunnen worden maar omdat mentaal toch wel heel wat problemen heeft is dat gewoon erg moeilijk. Want hoewel hij goede momenten heeft zijn er ook gevaarlijke momenten. Dus opzich goed dat er realistisch nagedacht word wat de opties zijn.

Liselotte heeft nog een konijntje gemaakt. Mijn zus had dit opgestuurd en ik had echt geen idee wat we met dat stuk hout moesten. Maar je maakt er dus een diertje van, in dit geval een konijn.
geweldig!!!!! Dat wil ik ook maar mijn dochter heeft niets met paarden.....
lekker creatief.