Oeh leuke live stream... maar idd minder leuk voor mensen die daar wonen hopelijk komt het goed met die kenissen bootsie!
Pluizebolpum
Geplaatst: 06-10-16 23:18
Die katten...
Dat van die orkaan Matthew had ik ook al vernomen, dat ie misschien wel rondjes ging draaien. Maar dan warmt zo'n ding toch weer op? In een worst case scenario zou ie dan wel kunnen blijven ronddraaien? Moet je toch niet aan denken...al die arme mensen daar.
Helemaal naar als je er bekenden hebt zitten...sterkte Bootsiebob.
Dankjullie Ik hoop dat het mee gaat vallen voor ze... Maar ik vrees als ik zie wat er al voor schade is en wat de verwachtingen zijn...
T3mptati0n
Geplaatst: 07-10-16 09:39
Toen we net met de hondjes gingen lopen
Esmee_RS
Geplaatst: 07-10-16 22:21
Dit zie ik net voorbij komen op facebook. Is in een stad in Zuid-Italië waar ik ooit op uitwisseling was. Heel veel schade!
MarjanB
Geplaatst: 07-10-16 22:37
Esmee_98 schreef:
[ [url=m/yxKd7d.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/vLeoax.jpg]Afbeelding[/url] ] Dit zie ik net voorbij komen op facebook. Is in een stad in Zuid-Italië waar ik ooit op uitwisseling was. Heel veel schade!
Wat een bui zeg, denk niet dat ik erg blij zou zijn als dat op me af kwam
joeluna
Geplaatst: 09-10-16 15:23
Wat een gave foto's kwamen er weer voorbij! Deze foto heb ik vorige week gemaakt en wilde ik nog even delen
Danseresje
Geplaatst: 10-10-16 16:56
Is dit rechts van de boom op de eerste foto nou een bijzon? Van links naar rechts lijkt het beetje op regenboog kleuren. Op de laatste foto alleen dat stukje gepoogd op de foto te zetten
Er staat ook nog een maan naast,die kleine ronde. Toch?
Danseresje
Geplaatst: 10-10-16 21:16
Joolien schreef:
Jaa dat is een bijzon Mooi he
Prachtig! Heb er echt van genoten! Op weg naar mijn vriend zag ik er ook één, links van de zon die keer..... Maar omdat ik aan het rijden was, kon ik er geen foto van maken
Een mooie verwaaide wolkenlucht. Trouwens wat een koud weer. Van geen jas naar winterjas. T was hier van de week 4 graden op een ochtend.
nenahdm
Geplaatst: 16-10-16 22:38
Het onweert hier gewoon, niet veel bijzonders, maar het onweert, YES Toch net weer een mooie knal, het komt dichterbij Ieper, België, de westhoek, en oeeeh wat blijft die donder lang nazinderen.. hmm heerlijk
Mooie foto's weer, die maan ziet er ook erg gaaf uit zo. Had ook nog wat gelezen over een code geel voor onweer morgenavond: http://www.nu.nl/binnenland/4337546/knm ... spits.html Zal mij benieuwen. Buienradar geeft inderdaad alvast een 'leuk' lijntje aan, rond die tijd. Of het zo laat dan ook nog door gaat is een tweede natuurlijk, maar toch, ik doe mijn boodschapjes voor de zekerheid wel in de ochtend.