Lekker laten gaan verder en hopen dat zij de dag van hun leven hebben die dag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Natalie36 schreef:Waarom zou ts zich er druk om moeten maken of het bruidspaar-to-be dit topic leest? Zij is volgens mij heel correct gebleven in haar uitlatingen. En aangezien de heersende mening hier volgens mij ongeveer als volgt is samen te vatten 'bruidspaar heeft het recht uit te nodigen wie ze willen maar enig gevoel voor etiquette in acht nemen is wel wenselijk. Zeker in dit geval had er even een contactmomentje met de vriend van ts moeten zijn om hem voor te bereiden op de gescheiden uitnodigingen' zou dit topic misschien wel heel goed kunnen functioneren als spiegel voor de pannenkoek en bridezilla.
Thesserd schreef:MarjanB schreef:Oh die dachten er over nagedacht te hebben hoe ze je het dan maar moesten vertellen.. sukkels! Waarom jij, uitgerekend de vriendin van zijn beste vriend?en dan ook niet naar vrijgezellenfeestje, daar was zeker ook te weinig plek?
Vind je in elk geval echt super reageren!
[b]Zou er ook voor zorgen dat ze flink wat kwijt zijn aan drank hahaha en zou in plaats van voor 2 personen geld een kaartje in de enveloppe doen dat er helaas geen plek meer voor geld was in de enveloppe.[/b]
Ik zie een mini envelopje voor me waar net één 2 euro munt in past
spatter schreef:TS ik vind het een slap excuus maar vooral, dat ze er zo stiekum over doen geeft een nare smaak aan het gebeuren.
Als ze naar jullie toegekomen waren en het probleem hadden uitgelegd had je er vast geen moeite mee gehad maar om bij iedereen de kaartjes persoonlijk af te geven en bij jullie het in de bus te stoppen, geeft al aan dat ze de confrontatie niet aandurfden.
Sterkte met je beslissing met wat je gaat doen en ook je vriend sterkte, voor hem is het ook een koude douche zo.
Ben eigenlijk ook wel benieuwt hoe de vrienden groep hier op gaat reageren nu ook zij weten dat jij wordt buitengesloten.
Zoals ik al schreef, mijn man had gelijk bedankt voor de vriendschap.
Contact was vanaf de kaart gestopt en als zijn goede vriend niet zelf contact opnam en er een eerlijk gesprek zou volgen , komt het ook niet meer goed.
Wat ik me dan nog verder afvraag
Als dit van de bruid afkomt en zij drijft nu al een wig tussen haar toekomstig man en zijn goede vrienden, hoe lang houdt zo'n huwelijk dan stand?
Marije_jiplover schreef:Je weet niet of ts in de hele vriendengroep slechts geaccepteerd wordt als partner van, maar niet als lid van. Dat is nu iig door het bruidspaar aangegeven, maar hoe de andere vrienden erover denken, moet je niet voor hen gaan invullen.
Kwanyin schreef:Jezelf het ziekenhuis in zuipen, en dan zeggen "Achja, ik heb het ze tenminste betaald gezet", waarop je vriend dan wat ongemakkelijk zegt "eh...ik heb opgevangen dat ze een vaste prijs hadden voor hun drank..".
TS als de bruiloft pas in oktober is, gaan jullie elkaar dan nog in het echt zien?