Noord-Oost Groningen ligt een dik pak sneeuw en het blijft tot 1 uur doorsneeuwen geloof ik... ligt een cm of 7 geloof ik. alles is in ieder geval wiiiiiiiiiiiit
Na het uitmesten sneeuwde het zo hard dat ik er wel klaar mee was, paard mag morgen wel meer mee. Nu wel echt mooi weer, maar alles is een grote sneeuwdrek.
Afgelopen twee nachten heeft het hier ook gesneeuwd en hier in Drenthe nu hele grote sneeuwvlokken! Gelukkig blijft het niet liggen, ik ben er wel klaar mee
Rawr
Geplaatst: 16-01-16 21:01
Stelletje mazzelaars, hier af en toe wat natte sneeuw of hagel en het waait paasei dus als je even naar buiten gaat word je gezandsneeuwstraald. Kom net binnen met een vuurrood ijskoud gezicht.
Nou, er ligt sneeuw hoor. Ben net met 50 naar huis gereden omdat iemand voor in de rij niet harder durfde
Wordt wel prut trouwens, het vriest en sneeuwt en hagelt te gelijk. Het zal straks dus wel lekker glad zijn, want strooien doen ze ook niet echt hard momenteel.
Hier is het aardig wit, de zon schijnt uitbundig en ik ben gisteravond/vannacht níet gevallen toen ik op de fiets door een besneeuwd Groningen scheurde. Zo is winter wel leuk
Ijsvereniging baalt hier ook verschrikkelijk. Met die vorst die ze voorspellen kan de ijsbaan makkelijk open, maar nu er zoveel sneeuw ligt wordt dat ijs 10x niks.
Hoorde de weervrouw op het regionale nieuws zeggen dat we een 3-4 dagen -9 gaan krijgen komende dagen.