Haha laura en yentl dat is zooo herkenbaar. Soms als ze iets serieus vragen vind ik het ook leuk om expres even niet te antwoorden om te kijken of ze geduld hebben haha.
Yentl hopelijk gaat het morgen goed maar vast wel als het zo lekker loopt
Ik heb wel zin in mijn date zondag. Zijn wel leuke gesprekken haha. Heb al snel dat het een beetje over saaie dingen gaat ofzo zoals 'oh ik heb de trein gemist' maar deze gesprekken blijven tenminste inhoud hebben ofzo
Laura, als het klikt met iemand dan vind ik het altijd wel fijn als je dat tegen iemand kan zeggen. Fijn dat hij er positief op reageerde ook .
Veel plezier bij de bioscoop, Yentl (geloof ik)! Spannend Mariek! Fijn dat de gesprekken goed zijn. Erg herkenbaar wat je zegt.
Ik heb woensdag mijn aller eerste date ever!! haha. Krijg helemaal kriebels bij het idee.. Ik heb eigenlijk geen contact meer opgenomen met die jongen die ineens om foto's ging vragen op de app. Ik had nog een match open staan, en dat bleek eigenlijk heel goed te klikken via de chat. Inmiddels heb ik tinder er al weer af, maar app ik nog met hem en gaan we woensdag dus wat drinken . Ik kom jou kant uit Mariek!
Ik blijf het wel lastig vinden hoor, met jongens appen. Hij reageert vrijwel direct en gewoon uitgebreid op mijn berichtjes en hij opent ook wel eens de gesprekken, 's ochtends enzo. Maar ik heb altijd wel het idee dat de meeste vragen bij mij vandaan komen. Maar misschien wil ik ook wel gewoon te graag..
Queelens
Geplaatst: 14-01-16 18:21
Ooh leuk, is het een Brabander? Mijn match/date komt uit het gooi, ben echt benieuwd haha die mensen hebben toch een soort van reputatie aan hun broek hangen op de een of andere manier. Hoewel ik al eerder (positieve) ervaringen heb met gooise mensen.
Ik meld me hier ook! Heb over 2 weken m'n eerste date met iemand waar ik al weken mee aan het appen ben.. vind hem zo leuk hahaha. Iedereen begint het ook al door te krijgen das nog erger.. en ik zeg niet eens iets
Heb een paar weken terug ook met iemand een date gehad maar dat was echt niet m'n type.. de hele avond om een kusje vragen en uiteindelijk zoende hij net alsof hij in een film zat.. wtf.. krijg nog steeds rillingen als ik aan dat gezicht terug denk. Hij nam het ook niet zo heel goed op toen ik zei dat het toch niet echt mijn type was
Hoop ook dat het een betere date word! Heb er in ieder geval hele gezellige gesprekken mee. Maar we gaan uit eten bij 't zusje, dus in ieder geval vermaken we ons sowieso met het eten haha!
Tot nu toe ook hele leuke verhalen gelezen! Hopelijk heb je een leuke date laura!
Ja maar echt hoor.. Maar op dat moment denk je ook echt wtf.. terwijl het gewoon een soort romantisch moment moet voorstellen. Maar dat was het echt niet
Haha, ik stuur ook wel eens als ze vragen 'Laat eens wat van jezelf zien...' 'Wil je een foto van poes in bed?' 'Jah!' 'Is wel een harige hoor...' en dan BAM, foto van de Ragdoll in bed Prachtig, dat verveelt nooit