Dit was vandaag.... Tja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Vandaag trein echt abnormaal vol en dat op een uur dat de spits normaal nog niet bezig is... (Kwart voor 3). Ik ben met 2 vriendinnen in zo'n koppelstuk waar normaal geen mensen zijn gaan staan. Mensen konden echt niet meer op de trein.. En die deur was niet op slot.
Emmaa_ schreef:Er zijn tegenwoordig wel gewoon tweezits in elke coupe hoor, genoeg zelfs. Maar ik doe het ook. Heb enorm lange benen (1.87 lang) en in die tweezits kan ik niet lekker een beetje onderuit zakken.
Selina schreef:BeSen schreef:dat mensen in hun eentje in een 4 zits gaan zitten terwijl er duidelijk heel veel groepjes rondlopen
Waar moet je dan zitten? Als de coupé alleen maar vierzits heeft? Ik ga niet de hele trein doorlopen om een tweezits te vinden.
Captain schreef:BeSen schreef:dat mensen in hun eentje in een 4 zits gaan zitten terwijl er duidelijk heel veel groepjes rondlopen
De vierzits zijn niet alleen voor groepjes maar gewoon voor iedereen.
Warboel schreef:Gisteren kwam m'n trein aanrijden, dus ik ging zitten en we reden weg. Hij stopte vrij abrupt weer, bleek iemand voor de trein gesprongen te zijn verderop. Kortste treinritje evermoest omreizen. Van Leiden naar Alphen, naar Gouda, naar Rotterdam CS, naar Blaak. Wat een gedoe met die rot krukken
zo'n rechtstreekse trein is toch wel een luxe hoor.
BeSen schreef:dat mensen in hun eentje in een 4 zits gaan zitten terwijl er duidelijk heel veel groepjes rondlopen
puppy1128 schreef:Laatst niet mijn trein maar richting hoorn.. Voorste stuk had de perron verlaten. En de rest nog niet