Dat dacht ik dus ook, een aangezien ik ook nog eens hele kleine voeten heb...
Ik wacht het tweede paar even af tot ze in de aanbieding zijn... Ze hebben ze echt overal nog in alle maten.
_Nynke
Geplaatst: 10-06-16 11:24
Hoi! Mag ik me ook melden? Ik ben ook verslaafd aan sneakers
Heb nog geen hele collectie maar wel al een hele hoop versleten en dan vooral de Air Max classic, die echt oude die je nu heel moeilijk nog kunt krijgen
Verder hou ik ook echt van mn Adidas Superstars ^^
Voor de verzamelaars onder ons : Aldi verkoopt vanaf zaterdag 18/6 Vans voor €30, met allerlei leuke printjes-. Tenminste, ik neem aan dat in elke Aldi het aanbod geldt toch?
Voor de verzamelaars onder ons : Aldi verkoopt vanaf zaterdag 18/6 Vans voor €30, met allerlei leuke printjes-. Tenminste, ik neem aan dat in elke Aldi het aanbod geldt toch?
Is er een linkje
Anoniem
Geplaatst: 10-06-16 12:28
Ik heb het in de papieren folder gelezen, zal even zoeken voor je.
Mag ik mij ook melden? Ik ben beginnend verslaafd Ik droeg vroeger ook vaak laarsjes e.d. maar dat vind ik nu niet leuk meer. Sneakers vind ik nu helemaal tof! Maar dan niet zoals de Huaraches of meer naar het 'lompere' (sorry) toe, dat vind ik niet leuk.
Ik heb deze Adidas: Ben er heel blij mee!
Maar wil ook dolgraag Asics Gel Lyte 3 Evo Laser Cut Ik vind ze zoo mooi en leuk! Klasgenootje heeft de bordeaux rode, zegt dat ze ook heel fijn lopen