Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 23:00

xRoosss schreef:
amkeVH schreef:
Ik keek net marley en me op tv. voor de idk hoeveelste keer. En ik moest weer huilen. wat een verrassing.. :+
Die film zouden ze moeten verbieden

Ik dacht dat ik de enige was, tranen met tuiten hier :')

Heb manlief naar boven gestuurd om ongegeneerd te kunnen huilen :')
Alsof hij dat nog nooit gezien heeft haha

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 23:03

Ik heb hem voor de eerste keer gezien, en hier vloeiden de traantjes ook rijkelijk :') Dat moment dat 'ie z'n ogen sluit... :(

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 23:04

Oh, confession; Ik kan echt om de meest simpele programma's in janken uitbarsten. Maar over mijn lijk/mijn laatste keer en dat soort programma's spannen toch wel de kroon. Ik wil ze koste wat kost zien, maar ik houd het nooit droog.

En goed boek kan ook wel voor de nodige tranen zorgen overigens. :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 23:08

Mijn confession is dat ik die film nog nooit gezien heb :o
Mij kennende huil ik ook bij de blije momenten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 23:20

MDJ schreef:
Hebben zelfs eens een keer een tekening gemaakt waar bij stond: ... En ... Zijn dictators. Met een onthoofd poppetje erbij en een plas bloed.

Hier moest ik echt heel hard om lachen :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 23:25

amkeVH schreef:
Ik keek net marley en me op tv. voor de idk hoeveelste keer. En ik moest weer huilen. wat een verrassing.. :+

Ik zou de confession net delen hier inderdaad;
Afbeelding

Probleem is dat het voor mij een dubbele lading heeft. Wanneer een dier sterft jank ik sowieso de boel bij elkaar (hetzelfde probleem vind je ook bij hachi etc. :P), maar het zien van de hond die ouder wordt...grijzer om de snoet...en dan opzij kijkend naar mijn lobbes. De tranen stromen dan alleen nog maar harder. Hij is nu 12,5 en ik geniet elke dag volop van hem, maar ik vrees de dag die komen zal dat er afscheid genomen moet worden ;( Mensen om mij heen zeggen dan; dat is nu nog niet, hij is er nu nog...maar dat haalt niks weg aan de angst die ik heb om ooit mijn beste vriend, soulmate, mijn leermeester, kwijt te raken ;(

Ik ben eerder naar boven toe gegaan om de film verder te kijken op popcorntime, zodat mijn ouders mij niet zouden zien huilen zoals ik hier nu zit..

Chasingmood

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 23:29

Ik deed precies hetzelfde tijdens de film, opzij kijken naar mijn aller beste vriendin. Ik vind het nu al vreselijk om daar over na te denken.
Gelukkig is ze pas 1 dus hopelijk duurt dat nog wel even :D

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 23:31

Cubone schreef:
Nog een confessie. Ik heb papieren moeten tekenen dat ik in tenminste de komende 5 jaar NIEMAND zal vertellen voor wie ik nou op dit moment precies werk maar het brand op mijn lippen! Ik kan het niet eens vertellen tegen mijn verloofde. GRRRR! Als ik het zou kunnen vertellen zouden heel veel mensen denken; Ja maar.. DAT WIL IK OOK! Dus ik wil het gewoon kunnen zeggen! Al is het maar om eens een keer op te kunnen scheppen :o :') (maar ik hou netjes mijn mond natuurlijk, en ja! Ook via pb zeg ik niks ;) )

Werk je in het red light district?

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 00:10

Liezja schreef:
Mijn vriend praat alleen maar over auto's en ik erger me er met de dag erger aan. Het stopt nooit. :oo

Sorry, moest hier toch wel even om lachen :=

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 00:17

Tigress schreef:
amkeVH schreef:

Ik zou de confession net delen hier inderdaad;
[ Afbeelding ]

Probleem is dat het voor mij een dubbele lading heeft. Wanneer een dier sterft jank ik sowieso de boel bij elkaar (hetzelfde probleem vind je ook bij hachi etc. :P), maar het zien van de hond die ouder wordt...grijzer om de snoet...en dan opzij kijkend naar mijn lobbes. De tranen stromen dan alleen nog maar harder. Hij is nu 12,5 en ik geniet elke dag volop van hem, maar ik vrees de dag die komen zal dat er afscheid genomen moet worden ;( Mensen om mij heen zeggen dan; dat is nu nog niet, hij is er nu nog...maar dat haalt niks weg aan de angst die ik heb om ooit mijn beste vriend, soulmate, mijn leermeester, kwijt te raken ;(

Ik ben eerder naar boven toe gegaan om de film verder te kijken op popcorntime, zodat mijn ouders mij niet zouden zien huilen zoals ik hier nu zit..

Ik heb echt periodes gehad dat ik constant moest huilen om het idee dat onze (nu 14 jaar oude) kat zou overlijden. Voor mijn gevoel hebben we hem ook al ons hele leven en kan me gewoon geen voorstelling maken dat ie er niet is. Ik vind het al vreselijk erg als er een klein beestje overlijdt zoals een cavia, laat staan een kat of hond die je nog veel persoonlijker kent en meestal ook langer :'(

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 06:55

Ik heb marley and me afgezer toen hij daar buiten lag en niet meer naar binne wikde. Hetzelfde met hachi, als het zielig wordt gaat hij af, loop ik naar mijn hondjes en ga bij hen zitte huilen. Haha...

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 08:24

Ik gebruik regelmatig (lees: altijd :o ) het scheermes van mijn lief. Wat ik ook koop,die van hem is altijd fijner.
(Hij weet het ook en vind het niet erg)

Soms durf ik niet toe te geven aan pijn of als ik me ziek voel. Als ik alleen ben voel ik me ellendig,maar zodra er mensen in de buurt zijn slik ik de pijn weg en loop ik door omdat ik denk dat ik 'anders een zeur ben'...
Meestal moet ik daarna zelf op de blaren zitten -O-

Ik ben -helaas- al van kinds af aan erfelijk 'gezegend' met een paar donkere kringen om mijn ogen. Aangezien ik al een slechte slaper ben,moet ik soms vijf minuten spenderen om met foundation de ergste schade te verhullen.
Tóch krijg ik dan soms de opmerking: 'jeetje wat heb jij een wallen,ben je ziek/moe?' :wow:
Soms lieg ik dan maar... 'Ik heb gewoon geen make up op vandaag :)) '

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:08

Nu ik me er weer schuldig aan maak, ik heb een onwijze hekel aan ontbijten. Brood eet ik met lange tanden weg, maar als er restjes over zijn van de dag ervoor heb ik er ineens een stuk minder moeite mee.

Tomatensoep of nasi oid 's ochtends.. :Y)
Maar dat weet verder niemand in huis, dus dat doe ik ook alleen maar als er niemand thuis is.. :o

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:25

IsaCalixa schreef:
Liezja schreef:
Mijn vriend praat alleen maar over auto's en ik erger me er met de dag erger aan. Het stopt nooit. :oo

Sorry, moest hier toch wel even om lachen :=

:x :P

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:57

Froukje schreef:
Nu ik me er weer schuldig aan maak, ik heb een onwijze hekel aan ontbijten. Brood eet ik met lange tanden weg, maar als er restjes over zijn van de dag ervoor heb ik er ineens een stuk minder moeite mee.

Tomatensoep of nasi oid 's ochtends.. :Y)
Maar dat weet verder niemand in huis, dus dat doe ik ook alleen maar als er niemand thuis is.. :o

Dit doen wij dagelijks :D
Heerlijk warm ontbijten :') ben nu bezig aan de stamppot van gister O:)

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:19

Ik beken. Ik heb een heleboel te doen vandaag maar lig nog lui in m'n bed. Zo lekker soms de boel de boel laten en gewoon even niksen.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:28

confession... ik heb het plot gelezen van marley and me op wikipedia en zit al te janken op mn werk :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:30

confession: Ik moest niet huilen om die film, ook niet om hachi. Ben nogal emotieloos. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:39

Haha ik moest ook huilen bij inside out en bij Ted 2 :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:41

Confession: ik heb er een hekel aan als ik niet kan voltooien wat mensen van mij verwachten, dus ik maak altijd heel netjes mijn huiswerk oid. Het gevoel dat mensen teleurgesteld in mij zijn :\

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:57

Huilen bij inside out en ted ?! hahaha wat?!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:08

amkeVH schreef:
Huilen bij inside out en ted ?! hahaha wat?!

Inside out heb ik ook gehuild hoor. :o
Maar ik huil heel snel bij films :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:10

confession: als mensen me vragen hoe het gaat zal ik bijna nooit een eerlijk antwoord geven.... alsof het verkeerd is om eens toe te geven dat iets pijn doet ofzo.. heb nu mijn vinger tot op het bot ingesneden en bleef volhouden dat het maar een schrammetje was :o

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:15

Ik zie echt op om zo meteen in mn eentje naar een festival in Amsterdam te gaan. Vriendin had last minute afgezegd, en ik wil toch gaan want het is van mn studie. Maar heb eeeeecht geen zin om in mn eentje te gaan -O-
Oh en ik neem die vriendin best wel kwalijk dat ze heeft afgezegd ondanks dat het wel een goede reden heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:45

Spoiler:
Jaa Ted 2. Toen John 'dood' was. Natuurlijk is het Ted maar zat er zo in ;(
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-08-15 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt