In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Collie2008

Re: In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 19:30

Op jou ja. Ik lees t anders

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 19:32

Sandraverl misschien moet je dan toch een beetje beter lezen want dat is echt totaal niet wat er staat en zo komt het op mij ook helemaal niet over.
Volgens mij zeggen jullie zelfs ongeveer hetzelfde alleen doet stalnollie dat met wat minder boosheid.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 19:41

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 19:54

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 14:38

TS, hoe gaat het nu?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 13:32

Citaat:
Excuseer? Dus moet zij maar een relatie aanvaarden waarin haar partner een minnares heeft
dat moet niet maar t kan wel, er zijn heel veel soorten relaties :j

Citaat:
terwijl zij eigenlijk een relatie wil met iemand die er alleen maar voor haar is!

Misschien heeft ze er nooit zo over nagedacht en is het nu een overweging, je weet t niet

hannico09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 20:28

Nou, het weekend overleefd. Hij weet nu dat ik er op zn zachts gezegd niet blij mee ben en dat als hij naar haar toe gaat hij bij mij niet meer aan hoeft te komen.
Hij vroeg of ik dan niet de behoefte had om 1 x gruwelijk vreemd te gaan. Nee, dat heb ik niet en ik snap niet dat jij dat wel hebt, was mijn antwoord.
Ik weet niet hoe het verder gaat. Dit is voor mij niet heel prettig, want als 's avonds zijn app gaat, is het eerste wat ik denk: dat zal ze wel zijn en als hij s avonds naar een vriend gaat denk ik: jaja is hij niet naar haar...
Dat ga ik niet heel lang volhouden ben ik bang...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:29

Heb je hem ook gevraagd waarom híj de behoefte heeft om 'gruwelijk vreemd te gaan'?

hannico09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 20:32

Het lag niet aan ons sexleven, maar de kick en de spanning en het avontuur. Het staat op zijn bucketlist

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:32

Wat heeft hij gezegd dan? Blijft hij erbij dat hij het toch gaat doen als het zo voor zou komen, of wil hij er vanaf zien omdat jij dat niet wilt?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:33

hannico09 schreef:
Het lag niet aan ons sexleven, maar de kick en de spanning en het avontuur. Het staat op zijn bucketlist

Een vriend die 'gruwelijk vreemdgaan' op zijn bucketlist heeft kan bij mij opdonderen. Als ie wilt rondn**ken maakt hij het maar uit.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:33

Wat is dat voor een vent.. -O- Op z'n bucketlist, maja.. Ik zou wegrennen voor je nog meer gekwetst wordt!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:34

hannico09 schreef:

Ik denk dat je een notoire vreemdganger te pakken hebt. Ik zou de eer aan mezelf houden als ik jou was.

hannico09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 20:35

Het liefst zou ik ook gewoon hard wegrennen, maar ik ben nog ' gewoon' stapelgek op hem.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:47

hannico09 schreef:
Het liefst zou ik ook gewoon hard wegrennen, maar ik ben nog ' gewoon' stapelgek op hem.

Zie de afgeleide draad.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:49

Tijd om van je roze wolk af te stappen, als je nog stapelgek op hem bent nadat hij zulke dingen zegt....

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:51

Pfft vreemdgaan op je bucketlist, heel bijzonder....

Ik zou bij hem weggaan als het mijn situatie was.

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:53

Meid dit verdien je niet. Dit verdient niemand. Tenzij diegene ook 'keihard vreemdgaan' op de bucketlist heeft staan. Het is misschien niet helemaal netjes om te zeggen, maar als je dit op je bucketlist hebt staan zit er wel een steekje los. En misschien wel heel erg veel steekjes los. Dan ben je gewoon niet goed. :n

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:00

anneliesdj schreef:
Tijd om van je roze wolk af te stappen, als je nog stapelgek op hem bent nadat hij zulke dingen zegt....

Die roze wolk moet je helemaal niet óp stappen want betsaat niet.

- Zulke dingen´ gelijk van je afgooien kan. Dat is echter de deur dicht doen en het omgekeerde van open communiceren :)*

Open communiceren houdt in dat je luistert naar je partner. Niet dat deze alleen maar mag zeggen wat jij wil horen.
Zonder wat beide partners ECHT denken op tafel, zonder waardeoordelen er aan vast! is tot een oplossing komen een illusie.

Er is geen goed/fout aan wat iemand voelt. Dat is zoals het is. Het is hooguit meer/minder op het midden van de weg.
Er is evenmin een goed/fout aan wat partners afspreken. Samenleven kent ALTIJD compromissen en de verschillende aspecten hebben andere ´gewichten´ voor de verschillende personen.

De ´eer aan jezelf houden´ opgooien is een héél beperkt waardeoordeel zeg. Daar heeft de TS níets aan. Zet haar alleen maar in een hoek waar ze niet zonder gezichtsverlies uit kan. Behoorlijk foei imo.

Een ultimatum als ´doe dat en je kan weg´ is een net zo´n foute weg. Dan kan híj niet terug zonder gezichtsverlies!

Maar goed, dat is allemaal het communicatie-onderwerp dus ik hou hier op :evaw:

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:02

Dat hij een notoir vreemdganger is, is misschien voorbarig, maar lijkt mij alleszins wel dat er duchtig gepraat moet worden. Hoe staat hij er tegenover dat jij er niet mee akkoord kan gaan binnen jullie relatie? Hoe ziet hij het nu zelf verder? Is het voor hem ok om dat van zijn bucket list te schrappen? Wat als hij een keer wat gedronken heeft en er zich zo'n opportuniteit aandient? Wat als hij het een keer gedaan heeft, is het dan genoeg geweest of net niet? Wat zou hij ervan vinden dat het voor beide gewoon kan, dus ook voor jou? Wat als er van dat duchtig vreemdgaan ook verliefde gevoelens komen? Er zijn nog wel veel meer vragen te bedenken, maar dit negeren is vragen om problemen of gekwetst worden vrees ik.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:13

Meid het is niet de vraag of hij vreemdgaat, maar wanneer. Het staat notabene op zijn bucketlist. Je kan het dus afwachten, of de eer aan jezelf houden en ermee stoppen. Dit is zo'n situatie waarvan je over een paar jaar denkt: had ik de eer maar aan mijzelf gehouden in plaats van te wachten op het moment dat hij de beslissing maakt. Sometimes the person you'd catch a bullet for, is the one pulling the trigger.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:18

Sunrise_ schreef:
Meid het is niet de vraag of hij vreemdgaat, maar wanneer. Het staat notabene op zijn bucketlist. Je kan het dus afwachten, of de eer aan jezelf houden en ermee stoppen. Dit is zo'n situatie waarvan je over een paar jaar denkt: had ik de eer maar aan mijzelf gehouden in plaats van te wachten op het moment dat hij de beslissing maakt. Sometimes the person you'd catch a bullet for, is the one pulling the trigger.

:j precies dit.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:22

Huertecilla schreef:
anneliesdj schreef:

Die roze wolk moet je helemaal niet óp stappen want betsaat niet.

- Zulke dingen´ gelijk van je afgooien kan. Dat is echter de deur dicht doen en het omgekeerde van open communiceren :)*

Open communiceren houdt in dat je luistert naar je partner. Niet dat deze alleen maar mag zeggen wat jij wil horen.
Zonder wat beide partners ECHT denken op tafel, zonder waardeoordelen er aan vast! is tot een oplossing komen een illusie.

Er is geen goed/fout aan wat iemand voelt. Dat is zoals het is. Het is hooguit meer/minder op het midden van de weg.
Er is evenmin een goed/fout aan wat partners afspreken. Samenleven kent ALTIJD compromissen en de verschillende aspecten hebben andere ´gewichten´ voor de verschillende personen.

De ´eer aan jezelf houden´ opgooien is een héél beperkt waardeoordeel zeg. Daar heeft de TS níets aan. Zet haar alleen maar in een hoek waar ze niet zonder gezichtsverlies uit kan. Behoorlijk foei imo.

Een ultimatum als ´doe dat en je kan weg´ is een net zo´n foute weg. Dan kan híj niet terug zonder gezichtsverlies!

Maar goed, dat is allemaal het communicatie-onderwerp dus ik hou hier op :evaw:

Hij kan nu ook al niet meer terug zonder gezichtsverlies, net zo min als ts.
Ts heeft hem geconfronteerd en toen heeft hij aangegeven dat hij het niet uit de weg gaat en niet voor zichzelf instaat mochten ze wel meeten. Ts heeft toen aangegeven dat dat niet past binnen haar opinie van een relatie.
Nu enkele dagen later praten ze er opnieuw over en nu geeft hij aan dat hij graag 'gruwelijk vreemd wil gaan' en dat het op zijn bucketlist staat. Ipv iets te doen met wat ts heeft aangegeven, is hij dus nu nog stelliger in wat hij wil/van plan is. (want waar de vorige keer nog twijfel was 'ik weet niet wat er zal gebeuren' is nu veranderd in zekerheid 'ik wil gruwelijk vreemdgaan')
Me dunkt dat ts hem de kans heeft gegeven erover te praten, ze is immers niet meteen opgestapt toen ze zijn appjes ontdekte, ze is ook niet opgestapt toen hij aangaf 'niet voor zichzelf in te staan' en ipv dat hij haar daarvoor dankbaar is, doet hij er nu nog een schepje bovenop 'ik wil gruwelijk vreemdgaan'.
Ik weet niet waar dat in jouw perceptie van een open communicatie past?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:24

´Meid´ het is joúw leven.
Dat is een complex aan zaken welke je met jouw partner deelt en ook een groot aantal omstandigheden er omheen.

Voor je besluit of je in hoeken laat drijven door buitenstaanders die de consequenties niet hoeven dragen; práát, luister.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:24

Die jongen gaat je meer pijn dan plezier brengen vrees ik :\