Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Ik heb er nog wel één: hoe kan het dat mannen er heilig van overtuigt zijn dat ze prima kunnen mikken en ze dus het recht hebben staand mijn toiletpot onder te pissen? Anatomisch zijn ze niet gebouwd om te 'mikken' met urine.
AmyII schreef:Het is een hele interessante discussie inderdaad maar het laat (door zijn omvang) niet echt veel ruimte over voor andere vragen.
Ik heb er nog wel één: hoe kan het dat mannen er heilig van overtuigt zijn dat ze prima kunnen mikken en ze dus het recht hebben staand mijn toiletpot onder te pissen? Anatomisch zijn ze niet gebouwd om te 'mikken' met urine.
ImkeTarek schreef:Ik kom net terug van een art gallary..
Wat ik me nou afvraag..
Wat maakt je nou een goed genoeg schilder, zodat je in zo'n gallary kan komen te hangen en onwijs veel geld met jouw "kunst" kunt verdienen?
Want veel van deze "kunst" kan ik ook wel maken en ik ben écht geen kunstenaar!
En oke, veel van die schilderijen kan ik ook niet maken hoor, die zijn (vooral technisch gezien) echt heel goed!
Pily schreef:Magrathea schreef:Kraken kan zeker geen kwaad (gehoord van een orthopedisch chirurg). Het is grof gezegd volgens mij kraakbeen () dat net niet lekker soepel zit. Kraken geeft je even een doorzetje om de bewegingsvrijheid weer optimaal te maken.
Nu ik erover nadenk, zou het daarom niet kraakbeen heten?
Volgens mij is het niet het kraakbeen dat knakt, (en als dat het wel zou zijn lijkt het me niet goed als dat kan kraken, want dat betekend toch dat er een stukje afbreekt) maar een beetje gas dat vast zit in het gewricht en als je die ver genoeg buigt ontsnapt dat en voelt je gewricht weer fijn en soepel aan.
EskeGirl schreef:Sammie schreef:Ik weet er nog wel een!
Waarom zijn katten overdag lui en houden ze je 's nachts wakker met gemiauw of rennen en vliegen ze overal heenIk begin te denken dat het een complot is
Of een complot, of nachtdieren
Captain schreef:Praat me er niet van, als een van m'n bijbaantjes moet ik schoonmaken.. Ook mannen wc's en urinals. Ik begrijp best dat het mannelijker is om te staan maar sommige mannen hebben volgens mij zo'n kleintje dat ze niet eens ín de urinal kunnen pissen. Af en toe ligt er gewoon een plas onder zo'n urinal. Ik begrijp dat echt niet..Ga dan gewoon zitten.. Zijn je schoenen tenminste ook niet smerig.
Kuggur schreef:Captain schreef:Praat me er niet van, als een van m'n bijbaantjes moet ik schoonmaken.. Ook mannen wc's en urinals. Ik begrijp best dat het mannelijker is om te staan maar sommige mannen hebben volgens mij zo'n kleintje dat ze niet eens ín de urinal kunnen pissen. Af en toe ligt er gewoon een plas onder zo'n urinal. Ik begrijp dat echt niet..Ga dan gewoon zitten.. Zijn je schoenen tenminste ook niet smerig.
Wel eens geprobeert te zitten op een urinoir?
Sammie schreef:AmyII schreef:Het is een hele interessante discussie inderdaad maar het laat (door zijn omvang) niet echt veel ruimte over voor andere vragen.
Ik heb er nog wel één: hoe kan het dat mannen er heilig van overtuigt zijn dat ze prima kunnen mikken en ze dus het recht hebben staand mijn toiletpot onder te pissen? Anatomisch zijn ze niet gebouwd om te 'mikken' met urine.
Daaraantoevoegend.. Denken de meeste mannen echt dat het 'geknoeide' uit zichzelf verdwijnt?
NatasjavE schreef:Sammie schreef:
Hier in huis geld een staand plassen verbod.
Bij het niet naleven van dat verbod volgt een taakstraf.....de plee poetsen.
Gerelateerd aan dit onderwerp:
Waarom moeten mannen zodra ze het bos maar ruiken tegen een boom plassen?
Sastaic schreef:hoe wordt zoiets gecontroleerd? het is toch niet zo dat elke keer wanneer er staand geplast word, dat het zichtbaar is?