tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 15:33

Shauniraquel schreef:
Helloooo. tijdje geleden weer dat ik op bokt zat, aangezien ik niet meer de hele dag achter de computer zit!! Volgens mij heb ik een boel gemist en ik heb geen idee op welke pagina ik ben gebleven haha.

Vrijgezel hier is ook happy. Nieuwe liefde tegengekomen en het is het helemaal! Maargoed alsof me ex het aanvoelt komt die natuurlijk ook even aanzetten ondertussen dat hij "heeft nagedacht" en wilt praten.. We hadden vanavond afgesproken maar nog niks van hem gehoord... Ik ga er zelf niet over beginnen of achteraan zitten, en anders dikke doeii ik heb m'n liefde gevonden die 500% voor me gaat :J

Super!

Cioccolato

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 15:54

Wat leuk; een nieuwe liefde tegen komen!

Ik heb totaal geen zin in een relatie :Y)
Maar dat roep ik wel vaker :))

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 18:39

Super!

Hier ook nog niemand en er ook totaal geen behoefte aan, vind het wel even prima zo.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 10:52

Haha nu vind ik mezelf wanhopig klinken, maar ik ben wel toe een een relatie... denkik.
Ben 5,5 jaar niet alleen geweest en ik mis het om iemand te hebben om over bepaalde dingetjes te kleppen. Vriendinnen zijn tóch anders dan je vriend. Ik zou zo graag voelen dat er iemand voor me gaat en dat iemand me gelukkig wil maken.

Ik huil nog regelmatig om mijn ex, nu 3 maaden geleden, en geloof eigenlijk niet meer in liefde. Laat maar iemand komen die het tegendeel bewijst...

veKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 11:02

'alleen' zijn is moeilijk maar wel belangrijk om te leren. ikzelf vind het een soort verplichting voor je volgende relatie: dat jij een zelfstandig mens bent

LLennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 11:03

Ik dacht precies hetzelfde als jij xMyrth

Ondertussen 1,5 jaar verder en niemand heeft het tegendeel nog bewezen :\

*Forever alone :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 11:08

LLennox schreef:
Ik dacht precies hetzelfde als jij xMyrth

Ondertussen 1,5 jaar verder en niemand heeft het tegendeel nog bewezen :\

*Forever alone :')

Wauw, jij geeft me vertrouwen haha :')

Samen forever alone dan maar }:0

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 11:10

SplashIsLief schreef:
Helaas kan ik me ook aan sluiten. -O-
Het is "nooit echt aan" geweest en een erg ingewikkeld verhaal (wat ik niet openbaar wil zetten, maar eventueel wel per pb wil delen). Ik merk dat ik langzaam aan minder van hem hoor, terwijl ik er heel erg mee bezig ben. Ik heb hem er naar gevraagd of ik daar conclusies aan moet verbinden, maar volgens hem is dat niet zo. Ik realiseer me heel goed dat ik hem kwijt (aan het raken) ben, maar mijn hart wil nog zo graag voor hem vechten. Ik wil het oude gevoel terug waarin ik me leuk aankleedde om hem te verrassen, het gevoel hebben dat ik er toe doe en gewoon zijn aanwezigheid om me heen. In mijn hoofd ontstaan allerlei ideeën maar het lijkt zo zinloos.

Het doet pijn en het sluimert de hele dag door mijn hoofd, nog bovenop het verdriet rond mijn paard. ;( En ergens maakt het me ook boos.

Jou verhaal is deels herkenbaar bij mij...
Mocht je er over willen praten, PB staat voor je open! :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 11:54

Ik heb even een luisterend oor en mening nodig wbt mijn crush -O-

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 12:04

xMyrth schreef:
Haha nu vind ik mezelf wanhopig klinken, maar ik ben wel toe een een relatie... denkik.
Ben 5,5 jaar niet alleen geweest en ik mis het om iemand te hebben om over bepaalde dingetjes te kleppen. Vriendinnen zijn tóch anders dan je vriend. Ik zou zo graag voelen dat er iemand voor me gaat en dat iemand me gelukkig wil maken.

Ik huil nog regelmatig om mijn ex, nu 3 maaden geleden, en geloof eigenlijk niet meer in liefde. Laat maar iemand komen die het tegendeel bewijst...

Ik ben ook wel toe aan een relatie, na alle hopeloze situaties waar ik in heb gezeten. :+ Inderdaad een keer iemand die voor me gaat en me gelukkig wil maken.
Maar nu heb ik een date gevonden die dat in een pril stadium probeert, waar het goed mee klikt en waar ik gelijk jeuk en weg ren neigingen van krijg. Soms word ik zo moe van mezelf.

Lyzet sterkte :(:) Ik heb momenteel geen behoefte aan een luisterend oor, want ik heb het achter me gelaten (denk ik). Maar mocht jij een luisterend oor nodig hebben kun je pb'en.

Dreamy jij mag ook pb'en :(:)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 12:24

Splashislief, dat heb ik ook. Als er jongens met uitgaan aandacht willen of flirten ren ik gillend weg.
Maja... Als ik echt de moeite waard ben zouden ze niet zo snel opgeven hahaha.

Dreamy, pb staat altijd open... :(:)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 13:09

Ik leer liever om te gaan in mijn eentje en dat ik verliefd word om het verliefd zijn... dan dat ik verliefd word omdat ik me alleen voel :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 13:12

Ik zou ook zooo graag een relatie willen, niet meer alleen zijn, altijd iemand naast je hebben, samen een leven opbouwen.

Maar met mijn gezonde verstand grijp ik niet de eerste de beste, dan had ik namelijk al wel twee relaties kunnen hebben _O-
Eerst een poosje alleen zijn en mijn eigen leven een beetje opbouwen, vooral op sociaal gebied en dat gaat best goed! :))

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 13:18

ik weet niet als ik perse op dit moment een relatie wil, eerst alles maar eens afronden en zelfstandig worden maar ik voel me wel goed bij positieve aandacht maar als ik denk aan zoenen met een ander ren ik heel hard weg! weet echt niet als ik dat nog wel durf met een ander dan die ik gewend ben.....

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 13:19

Alja dat komt vanzelf weer, geef jezelf die tijd.
xDenies schreef:
Ik leer liever om te gaan in mijn eentje en dat ik verliefd word om het verliefd zijn... dan dat ik verliefd word omdat ik me alleen voel :)

Dat je toe bent aan een relatie, wil toch niet zeggen dat je verliefd wordt om verliefd te zijn? Volgens mij zijn dat wel 2 verschillende dingen. :j

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 13:20

Alja schreef:
ik weet niet als ik perse op dit moment een relatie wil, eerst alles maar eens afronden en zelfstandig worden maar ik voel me wel goed bij positieve aandacht maar als ik denk aan zoenen met een ander ren ik heel hard weg! weet echt niet als ik dat nog wel durf met een ander dan die ik gewend ben.....

Dat weet je wel als je iemand echt weer leuk vindt.. Dat weet ik zeker. Duurt alleen even omdat je jezelf nog steeds ziet met diegene waarmee je was. Had ik ook. Niemand was leuk genoeg en ik zag mezelf niet met iemand anders. Geef het de tijd! :j

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 13:22

xDenies schreef:

Lekker genieten van het single zijn, soms lijkt het mij ook wel weer is wat, maar als ik dan denk dat ik mn vent dan niet heb, nou dan liever niet :)

Het komt allemaal vanzelf ik was ook 5 jaar vrijgezel voordat ik mijn huidige vriend leerde kennen en negeerde en weer aantrok :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 13:28

5 jaar vrijgezel zijn wil ik niet, dan ben ik over mijn houdbaarheidsdatum heen :)

maar de afgelopen 5 jaar dat ik een relatie had nooit een man gezien die ik leuker of alleen al knapper vond dan diegene die ik thuis had zitten, dat is natuurlijk ook goed maar ik ben toch bang dat ik dat nog een hele tijd ga vasthouden....

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 13:37

Alja schreef:
5 jaar vrijgezel zijn wil ik niet, dan ben ik over mijn houdbaarheidsdatum heen :)

maar de afgelopen 5 jaar dat ik een relatie had nooit een man gezien die ik leuker of alleen al knapper vond dan diegene die ik thuis had zitten, dat is natuurlijk ook goed maar ik ben toch bang dat ik dat nog een hele tijd ga vasthouden....

Haha gelukkig was ik toen 16 :') Nu 23.

Ja maar dat heb je als je echt verliefd bent. Ik kijk ook amper naar andere mannen, misschien omdat ik er geen behoefte aan heb. Ze kijken wel naar mij :') Ook al valt dat me ook niet op.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 13:44

Ik vind altijd de verkeerde mannen aantrekkelijk, zoals die al bezet zijn.
Ik ben na mijn relatie (april dus) maar 1 jongen tegen gekomen waarbij het 'het' gevoel wel even kreeg. De rest doet me helemaal niks..

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 13:58

Cioccolato schreef:
Ik vind altijd de verkeerde mannen aantrekkelijk, zoals die al bezet zijn.
Ik ben na mijn relatie (april dus) maar 1 jongen tegen gekomen waarbij het 'het' gevoel wel even kreeg. De rest doet me helemaal niks..

Zo'n radar heb ik ook :)) Het liefst met bindingsangst of de wil om lekker los iets op te bouwen zonder er echt voor te gaan. ^)

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 15:28

Dreamy je mag altijd pb'en :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 16:35

SplashIsLief schreef:
Alja dat komt vanzelf weer, geef jezelf die tijd.
xDenies schreef:

Dat je toe bent aan een relatie, wil toch niet zeggen dat je verliefd wordt om verliefd te zijn? Volgens mij zijn dat wel 2 verschillende dingen. :j

Net zoals je zegt, dus snap niet waarom je mijn zin dan verkeerd begrijpt? :D

Ik doelde op het feit dat mensen zich alleen voelen en daarom weer een jongen willen. Terwijl dat juist heel erg fout is. Je moet om de juiste redenen aan een relatie beginnen, niet omdat die persoon een zogenaamde 'aandacht-leegte' opvult ;)

Edit: Ik bedoel dit niet tegen iemand in t topic hoor, of op een bericht. Gewoon in t algemeen over het stukje 'toe zijn aan een vriend' :D

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 16:59

Toen ik een vriend had keek ik niet eens naar andere jongens. Mijn vriend vertrouwde mij dan ook 200%. Flirten voelt voor mij al als vreemdgaan :') Dus zorgen maak deed mijn ex zich niet. Hij wist dat ik altijd 100000% voor hem ging. Helaas is dat blijkbaar niet meer genoeg #)

Verder wil ik ook niet verliefd zijn om verliefd te zijn. Ik wil graag iemand die voor me gaat, maar toch ren ik heel hard weg als iemand mijn iemand mijn aandacht zoekt. Ik vind het eng... Hoop gewoon dat er een lampje gaat branden bij m'n ex, maar dat zal voorlopig nog niet gebeuren.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 17:04

Tsja stiekem hoop ik ook nog op dat lampje bij m'n ex. Maar het is verloren hoop vrees ik. Zit ook niet meer op datingssite, vind het wel even goed zo. Inderdaad, ik sluit me ook helemaal af. Ben gewoon nog veel te bang om weer zoveel verdriet te hebben, maar ik ben dan ook bijna een half jaar letterlijk de weg kwijt geraakt, en dat laat ik me niet nog eens gebeuren door een jongen (of wie dan ook)