Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:nero video has encountered a serious problem
Quad schreef:xx_Lyzet schreef:Oh oeps sorry.
Even niet bij stil gestaan.
HP DV7-3120ed
Kan zijn dat het niet werkt.. Omdat het enkel voor Windows 7 beschikbaar is.
Hier heb je de link naar de touchpad driver: klik

Stamper schreef:Ik meld me ook eventjes hier:
Heb sinds paar dagen nieuwe laptop, met jawel windows 10.
Een Acer ES1-321-C8E0, maar hier doet de touchpad het niet qua internetpagina naar beneden scrollen.
Dit moet ik echt of met de pijltjes toesten doen, of met de balk rechts.
Krijg ook nergens de touchpad instelliingen te vinden....
Verder heb ik ook geen geluid bij bijvoorbeeld in nieuw emailbericht in Outlook, of bij de prullenbak leegmaken. Maar als ik bij de geluiden kijk, geeft ie wel aan dat ze een geluidje hebben. Moet ik dit ergens aanzetten oid?

Stamper schreef:Dat touchpad dingetje is inmiddels opgelost.
Vorige laptop was dit met 1 vinger, was windows 7. En deze nieuwe is dus met 2 vingers... en dat zal mss met de vorige laptop die windows 10 update ook t gedoe geweest denk ik nu dan....
HorseyDude schreef:Stamper schreef:Dat touchpad dingetje is inmiddels opgelost.
Vorige laptop was dit met 1 vinger, was windows 7. En deze nieuwe is dus met 2 vingers... en dat zal mss met de vorige laptop die windows 10 update ook t gedoe geweest denk ik nu dan....
Wist nieteens dat het kon, zo gewend om alles met een muis te doen hahahaha! Touchpad speelt bij mij een zeeeeeer ondergewaardeerd rol. Arm padje...
FabianHorse schreef:Mijn moeder heeft ook Windows 10, en heeft steeds update problemen die de hele dag duren.
Microsoft gaat de laatste jaren erg achteruit.
Zelf gebruik ik nog gewoon Windows XP en 7, stukken beter dan dat nieuwe slechte gedoe.
Dammie schreef:http://lifehacker.com/how-to-do-a-clean ... 1720775893
Het is niet moeilijk, maar je moet geen stap overslaan: je gooit echt alle software van je oude installatie weg, dus zorg dat je alle gegevens, wachtwoorden, foto's etc, op een back up schijf of stick hebt staan.
Dammie schreef:Je verwijdert alles van de vorige windows versies. Totdat je een lege pc zonder OS hebt, en dan zet je er weer windows 10 op. De stukjes software van je oude versie (s) maken je pc trager.
Lopen alle programma's traag? Internet traag kan ook een virusscanner of juist malware zijn.
Draai eens malwarebytes of een full virusscan. En defragmenteer je harde schijf.
Misschien helpt dat al.
Tilmar schreef:Wij hebben tig computers die allemaal prima draaien op Windows 10. Dus misschien heb je gewoon een gevalletje pech.
Die tip van de clean install zal het probleem vast oplossen.
Ik neem niet aan dat het een oude laptop is? Die zou inderdaad wat moeite met Windows 10 kunnen hebben.
xRiiannex schreef:Tilmar schreef:Wij hebben tig computers die allemaal prima draaien op Windows 10. Dus misschien heb je gewoon een gevalletje pech.
Die tip van de clean install zal het probleem vast oplossen.
Ik neem niet aan dat het een oude laptop is? Die zou inderdaad wat moeite met Windows 10 kunnen hebben.
De laptop is 3 á 4 jaar oud.
Is een Toshiba.
Als ik een clean install doe dan behoud ik wel windows 10 toch?