Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, marktplaats is geweldig soms en dan de prijzen
. Werkloos dus is weer aanpassen aan het bankhangen , morgen uwv bellen ik had 5 weken om te reageren dat is deze week
.
Word gek van het gedrup Vjestagirl schreef:Aangezien ik geen oneindig budget heb, zit ik op marktplaats te zoeken naar wat meubilair. En de lélijke dingen die er voorbij komen... niet normaal mee. We vermaken ons kostelijk op deze regenachtige avond
.. Dus ik ben bang dat het toch sets van kersenhouten planken (drie stuks per set) in drie verschillende formaten of zo.. past mooi bij kersentint meubelen en warme kleur bij het zwart en wit.Rebecca schreef:Pff gaat lekker , balkon lekt de keuken in. Zeiknat bij de achterdeur , water blijft op balkon staan en donderdag kan de woningbouw past komen ><
.. dan kun je de schade beperkt houden tot de woningbouw tijd heeft. Beloven schreef:Pff.. Krijg net mailtje dat sleutel overdracht pas vrijdag kan want degene die de paccetvloer kwam doen is niet komen opdagen en dat wordt morgen pas gedaan..
Wij hebben voor donderdag vrij genomen en al een busje gehuurd etc.. Vrijdag kunnen we niet, weekend ook niet en 1 aug moeten we de woning uit.. Leuke situatie..

elenaMM77 schreef:[naam] schreef:Pff gaat lekker , balkon lekt de keuken in. Zeiknat bij de achterdeur , water blijft op balkon staan en donderdag kan de woningbouw past komen ><
is dat jouw balkon [naam]? zo ja. dan zou ik toch een goede trekker zoeken en gewoon het balkon een paar keer per dag droogtrekken/vegen. zonde van je keuken anders.. dan kun je de schade beperkt houden tot de woningbouw tijd heeft.

x_Jeanine_x schreef:Had heel veel buiten de dozen staan wat ik in de laatste weken gekocht heb/had, dus denk gooi het maar eens in een doos. En kon m'n bed niet meer vinden. Padje werd steeds kleiner
De meeste spullen staan in de opslag, maar heb ook inmiddels het nodige verzameld in het huis van mijn huisgenoot. En daar heb ik alleen maar de slaapkamer tot mijn beschikking. Stapelen is momenteel mijn favoriete bezigheid!