Verhuizen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 18:41

Hoop dat die het goed vind als we alle spullen dan beneden neerzetten die donderdag.. Maar anders weet ik het niet

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 18:54

Ik vind dat bruin mooi doet me aan onze vloer denken :j

Jeetje wat balen hopelijk gaan ze akkoord want wat moet je anders

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 20:14

We mogen donderdag alle spullen al neerzetten alleen boven kan pas vanaf vrijdag dan. Dan blijven de poezels maar een paar uurtjes in de slaapkamer hier.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:12

Aangezien ik geen oneindig budget heb, zit ik op marktplaats te zoeken naar wat meubilair. En de lélijke dingen die er voorbij komen... niet normaal mee. We vermaken ons kostelijk op deze regenachtige avond :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 13:20

Nou lekker Beloven -O-

Vjesta leuk he _O- , marktplaats is geweldig soms en dan de prijzen :=

5 dage vrijwilligerswerk weer over , back to basic en de realiteit :\ . Werkloos dus is weer aanpassen aan het bankhangen , morgen uwv bellen ik had 5 weken om te reageren dat is deze week := .

Woningbouw heeft plaat voor het raam gezet , binnen 2 weken hopelijk een nieuwe 1 weer.

Volgende week sleutel inleveren van oude huis , dan kan ik het ook echt gewoon afsluiten *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 20:22

Pff gaat lekker , balkon lekt de keuken in. Zeiknat bij de achterdeur , water blijft op balkon staan en donderdag kan de woningbouw past komen ><

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 20:34

Pfff wat een gedoe steeds rebecca

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 20:36

Oud huis , stomme balkon moet gewoon het water niet tegenhouden := Word gek van het gedrup

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:11

Morgen het voorlopige koopcontract tekenen van ons nieuwe huis.
De kopers van ons huis hebben een week extra gevraagd voor het definitief maken van het koopcontract omdat het taxatierapport van hun woning op zich laat wachten. Uiteindelijk wacht iedereen op elkaar.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:32

Vjestagirl schreef:
Aangezien ik geen oneindig budget heb, zit ik op marktplaats te zoeken naar wat meubilair. En de lélijke dingen die er voorbij komen... niet normaal mee. We vermaken ons kostelijk op deze regenachtige avond :D

Ja echt he..
hier ook al..

zijn nog bepaalde dingen die ik gewoon echt nodig heb..

aantal dingen aan de muur.. maar mooie vitrineplanken of kastjes hooooooo maar rofl.. wel een hele hoop vitrinekastjes overigens :').. Dus ik ben bang dat het toch sets van kersenhouten planken (drie stuks per set) in drie verschillende formaten of zo.. past mooi bij kersentint meubelen en warme kleur bij het zwart en wit.

ook nog nodig, een kapstok meubel.. maar die valt nu ook buiten budget en op mp van allesssssssss, maar niet wat we zoeken haha..

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:33

Rebecca schreef:
Pff gaat lekker , balkon lekt de keuken in. Zeiknat bij de achterdeur , water blijft op balkon staan en donderdag kan de woningbouw past komen ><

is dat jouw balkon Rebecca? zo ja. dan zou ik toch een goede trekker zoeken en gewoon het balkon een paar keer per dag droogtrekken/vegen. zonde van je keuken anders :(.. dan kun je de schade beperkt houden tot de woningbouw tijd heeft.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:37

Beloven schreef:
Pff.. Krijg net mailtje dat sleutel overdracht pas vrijdag kan want degene die de paccetvloer kwam doen is niet komen opdagen en dat wordt morgen pas gedaan..

Wij hebben voor donderdag vrij genomen en al een busje gehuurd etc.. Vrijdag kunnen we niet, weekend ook niet en 1 aug moeten we de woning uit.. Leuke situatie.. :(

dan zou ik toch je plannen van het weekend maar verschuiven :(
busje anuleren en contact opnemen met werk of je die dag toch niet kunt werken, of gewoon genieten van je laatste dag rust voor de verhuizing.. Dat heeft ons ook goed gedaan....

Wij zijn er per de 15e uit gegaan en ingetrokken.. kan allemaal wel.. maar ideaal is anders, zou daarom als het even kan de plannen van het weekend uit stellen anders ben je echt kapot de dag na de verhuizing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:39

Dat gaat echt niet.. Vriend kan zijn weekend niet ruilen of vrij krijgen zo kort.

Mijn ouders hebben een mega honkb toernooi staan..

En zaterdag is het al de 1ste..

Als goed is mogen we donderdag al het een en ander neerzetten maar ideaal is anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:40

elenaMM77 schreef:
[naam] schreef:

is dat jouw balkon [naam]? zo ja. dan zou ik toch een goede trekker zoeken en gewoon het balkon een paar keer per dag droogtrekken/vegen. zonde van je keuken anders :(.. dan kun je de schade beperkt houden tot de woningbouw tijd heeft.

Ja is mijn balkon , water kan nergens heen . Zal zo snowboots pakken en water eraf halen vast , kan het water niet tegenhouden zowat. Lekt aan 2 kanten , heb de nooddienst al gebeld maar die hebben het logisch druk met dit weer -O-

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 06:28

Wij hebben eindelijk de sleutel *\o/*

En brrrrr wat kreeg ik de kriebels van de oude bewoner, vond het echt maar een creepy kerel.
We hebben meteen maar de cilinders van de sloten vervangen want we vertrouwden het voor geen cent.
Hij bleef ook maar zeggen ja sterkte he, sterkte met het huis, okeeeee.... :\

We zijn meteen maar begonnen met slopen, vloeren zijn er overal al uit, 1 wand behang is er zo goed als af en een muurtje is er al uit.
Alleen hebben we een tegenvallertje wat betreft de keuken, in onze herinnering was die toch nog even wat beter.
De koelkast willen we sowieso eruit trekken want die onwijs ranzige geur is er gewoon niet meer uit te krijgen,
na 10x handen wassen en een keer douche was de geur pas weer uit m'n handen.
Waarschijnlijk heeft er ooit iets gelekt en het zit tussen, in en op alle rubbers en je krijgt het gewoon echt niet weg :(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 07:21

Hier is het vandaag de grote dag! Straks naar de notaris en dan eindelijk vanmiddag aan de slag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 07:22

Veel plezier en succes!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:01

Veel plezier en succes!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 13:05

Jee feest dus vandaag! Ik ben ook alvast maar begonnen met aftellen, nog 7 weken...

Kreeg net alweer een halve hartverzakking, de hypotheekadviseur belde dat de taxateur toch nog wat vragen had naar aanleiding van de taxatie van gister. Ik zag de boel alweer in duigen vallen. Maar het viel mee gelukkig. Ze vond het een leuk huis en mijn geplande verbouwing zou meegenomen worden. Fieuw :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 14:42

Ik heb net mn slaapkamer maar eens opgeruimd en alle dozen voor de uitzet maar eens weer opnieuw opgestapeld etc etc.
Schrik ervan hoeveel dozen het zijn. :o

En dan duurt het nog 94 dagen tot de sleutel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 14:44

Beter te vroeg dan te laat toch :+

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 14:46

Had heel veel buiten de dozen staan wat ik in de laatste weken gekocht heb/had, dus denk gooi het maar eens in een doos. En kon m'n bed niet meer vinden. Padje werd steeds kleiner :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 14:48

Wij gaan morgen alle laatste dingetjes inpakken. Maar hebben meer tassen met kleding dan dozen of ed. Bizar :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 15:59

Zo we zijn meteen aan de slag gegaan. Ik ben nu kapot van het schoonmaken. Mensenlief, wat je nog aantreft zeg...

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:04

x_Jeanine_x schreef:
Had heel veel buiten de dozen staan wat ik in de laatste weken gekocht heb/had, dus denk gooi het maar eens in een doos. En kon m'n bed niet meer vinden. Padje werd steeds kleiner :+

Daar heb ik ook last van :+ De meeste spullen staan in de opslag, maar heb ook inmiddels het nodige verzameld in het huis van mijn huisgenoot. En daar heb ik alleen maar de slaapkamer tot mijn beschikking. Stapelen is momenteel mijn favoriete bezigheid!

Hadden ze het niet netjes achter gelaten dan?