Ja ben weer begonnen door stress kan ook wel zonder maar ik kies er momenteel bewust voor om dat maar niet te doen haha. In Amerika heb ik vrijwel niet gerookt. Iig niks gekocht.
Ik ben overtijd met mijn ongesteldheid, echt vet poedersuiker... Ik ben namelijk al een week vet chocolade verslaafd en ik heb moodswings waar je u tegen zegt. Van bitch naar cranky naar happy...
Hi meiden!! Het was iig gezellig hier vannacht Woehoeh ik voor het eerst deze week weer normaal geslapen!!! Mn vriendje maakt me net wakker, hij heeft een verrassing voor me. Hij komt de hele week bij mij logeren (ik slaap alleen als ik naast hem lig), super lief
Vriendin stuurde mij een podcast door met slaapmuziek voor adhd'rs! Ik zal even kijken of ik hem hier erop krijg
Wtf is dat op die foto in die advertentie!?? Ziet er super smerig uit
Ja he. Bleeeeh. Ik kon uiteindelijk alsnog niet slapen, denk dat ik om 3u in slaap viel ofzo?
Ik heb een boek van The Oatmeal uitgelezen: "The terrible and wonderful reasons why I run long distances". Mooi boek over hardlopen En het is en soort webcomic, zo is het ook geschreven, dus leest makkelijk. Veel plaatjes ook.