Lang en dun dan maar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sammie schreef:Of dit een prinsesssenjurk is zijn de meningen over verdeeld. Persoonlijk vind ik dit een A-lijn met hartlijn en draperingen. Mooie jurk, zeker. Zou zelf ook zoiets zoeken, maar dan niet strapless.
Een prinsessenjurk is een kort lijfje en *bam* vanaf de middel opzij (en dan nog het liefst kan ik de deur wel door)
Zoiets dus

Er zat gigantisch veel tule in en ik kon m'n armen amper bewegen door de offshoulder bandjes. Dat is hem dus niet geworden. Hij was totaal niet zoals op de foto en ik vond hem opeens spuuglelijk
Offshoulder vond ik ook prachtig, maar dan kun je dus blijkbaar je armen niet verder als een horizontale lijn krijgen. Hoe moet je dan in vredesnaam je armen om de nek van je man krijgen of handje schudden
Gaat echt niet lukken!
Die stond wel erg mooi, maar ik had gevoel alsof ik naar een gala ging en niet naar m'n eigen bruiloft
- een groene kilt uitgekozen, waar een paars lijntje in zat. Achteraf gezien nog een goede keuze ook: het paste perfect bij elkaar!
Ik he hier een tijdje gevolgd en was erg verrast dat zelfs mensen zonder trouwplannen al jurken bekijken
Ik moest er wel eens invliegen want ik trouw dit jaar nog
Uiteindelijk ben ik door dit topic beginnen kijken, ook op pinterest wat rondgeneusd en daar kwam alvast wel uit wat ik wou (absoluut GEEN koepel of prinsessenjurk dus). Vandaag dan naar de winkel geweest, ze had gevraagd om de collecties te bekijken en favorieten af te printen. Ik kwam er aan met 1 jurk
Het is niet die maar wel van het zelfde merk en beetje zelfde idee, blij mee
En flink onder budget gebleven
Was op een uurtje beslist (en ja hoor, was ook de eerste jurk die ik aantrok).

)