Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 12:35

Ik vraag mij ook wel een beetje af wie dit soort jurken wel kan dragen. Als je klein en aan de dunne kant ben is het al snel hé jurk waar zit de bruid. Ben je flink stevig dan wordt het ook al gauw teveel. :=

Lang en dun dan maar :))

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:28

Sammie schreef:
Of dit een prinsesssenjurk is zijn de meningen over verdeeld. Persoonlijk vind ik dit een A-lijn met hartlijn en draperingen. Mooie jurk, zeker. Zou zelf ook zoiets zoeken, maar dan niet strapless.

Een prinsessenjurk is een kort lijfje en *bam* vanaf de middel opzij (en dan nog het liefst kan ik de deur wel door := )

Zoiets dus

Dat is inderdaad voor mij een prinsessenjurk ja...
Zo'n jurk waarbij de partner acteren de bruid moet lopen omdat ze niet meer naast elkaar door het gangpad heen passen :')

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 13:31

Och zo iets heb ik voor de grap gepast. Ik leek wel een walvis op pootjes terwijl ik echt niet dik ben. :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 08:26

Ik ben vorige maand jurken wezen passen (en geslaagd!) en had op internet een mooie jurk gezien, wel echt een baljurk en daar val ik normaal gesproken echt niet op, maar deze leek echt mee te vallen qua omvang en vond hem wel mooi verfijnd. Ik was alleen bang dat ik er in zou verdwijnen, maar dat weet je pas wanneer je hem aantrekt :P

Nou, ik heb hem aangehad en ik verzoop erin! Hij was echt veel massaler als op de foto (nou is dat meestal wel zo, maar dit was echt bizar :D Er zat gigantisch veel tule in en ik kon m'n armen amper bewegen door de offshoulder bandjes. Dat is hem dus niet geworden. Hij was totaal niet zoals op de foto en ik vond hem opeens spuuglelijk :=

Het was trouwens deze jurk: http://www.koonings.com/bruidsmode/rosa ... %A1-salma/
Mams ook blij, want hij was 2000 euro duurder dan de jurk die ik uiteindelijk heb gekozen :D

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 08:29

Bij mijn jurk hebben ze 3 lagen tule over de hele hoogte en breedte eruit gehaald. Jeej! Bewegingsruimte!!
Vooral aan de achterkant, ik leek wel een eend met een gekke hoge kont. Maar als je zoveel voor een jurk betaalt, dan moet dat wel echt zijn wat je wilt inderdaad.
Hoelang moeten we nog wachten voordat we hem mogen zien Cayenne?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 09:09

Via PB mag het hoor :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 10:21

Oh mAar deze was ook prachtig! Iets teveel kant, maar offschoulder is prima. En die bloem vind ik niks, maar verder netjes. Verzoop je daar echt in?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 12:17

Die bloem kon eraf :D Offshoulder vond ik ook prachtig, maar dan kun je dus blijkbaar je armen niet verder als een horizontale lijn krijgen. Hoe moet je dan in vredesnaam je armen om de nek van je man krijgen of handje schudden _O- Gaat echt niet lukken!

Ja, ik verzoop er echt in, weeg nu 55 kilo en hij was helaas echt te massaal. Je echtgenoot moet zo'n anderhalve meter bij je vandaan staan om niet op de jurk te stappen :=
Het idee was leuk, maar de uitvoering erg onpraktisch hoor! Vond vooral dat van de offshoulder bandjes jammer, want vind het zo mooi staan <3
Ik heb trouwens ook een fishtail aangehad, weer het andere uiterste :D Die stond wel erg mooi, maar ik had gevoel alsof ik naar een gala ging en niet naar m'n eigen bruiloft :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 13:06

Geen water drinken in dat soort jurken! Hahaha

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 16:35

Heb je ook nog wat uit de Disney collectie aangehad? Holy moly als we dan over poefjurken hebben :))

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 16:55

Er komen zulke mooie jurken voorbij! Alleen ik krijg hier wel een ebay-effect van. Op de modellen (maatje 0) lijken ze allemaal prachtig maar wanneer een standaard maat ze aanheeft (maatje 38) lijkt het beeld al heel anders :=

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 16:59

Sammie schreef:
Geen water drinken in dat soort jurken! Hahaha

:')

Heb geen Disneyjurk aangehad, maar ze hingen er wel! De Belle jurk zag er op zich mooi uit, maar voelde heel synthetisch. Hij knetterde nog net niet van de paspop af!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:03

Zelf ben ik jaren geleden in Schotland getrouwd en heeft mijn moeder mijn jurk gemaakt. Ik wilde persé niet in het wit, omdat iedereen daar al voor kiest en ik heel eigenwijs ben. Bovendien wilde ik niet de gangbare vormen en stoffen. Dat werd dus een groene jurk, maar tegen mijn man zei ik dat de jurk paars zou worden (zijn lievelingskleur). Ik had zijn moeder de echte kleur wel verteld en daarbij gezegd dat ze het stil moest houden. Mijn man heeft toen - met hulp van zijn moeder :P - een groene kilt uitgekozen, waar een paars lijntje in zat. Achteraf gezien nog een goede keuze ook: het paste perfect bij elkaar! :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:15

Wat apart Shenavallie! Ik ben nu wel erg benieuwd naar een foto!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:47

Die zou ik willen plaatsen, maar bij een ander topic lukte me dat ook niet met een ander soort foto. Ik geloof dat ik het niet helemaal snap hoe dat moet... Als je het me wilt uitleggen? ;)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 20:06

Zoooo :D Ik he hier een tijdje gevolgd en was erg verrast dat zelfs mensen zonder trouwplannen al jurken bekijken := Ik moest er wel eens invliegen want ik trouw dit jaar nog :D Uiteindelijk ben ik door dit topic beginnen kijken, ook op pinterest wat rondgeneusd en daar kwam alvast wel uit wat ik wou (absoluut GEEN koepel of prinsessenjurk dus). Vandaag dan naar de winkel geweest, ze had gevraagd om de collecties te bekijken en favorieten af te printen. Ik kwam er aan met 1 jurk :D Het is niet die maar wel van het zelfde merk en beetje zelfde idee, blij mee :) En flink onder budget gebleven :D Was op een uurtje beslist (en ja hoor, was ook de eerste jurk die ik aantrok).

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 20:30

Ooh ik houd van trouwjurken bekijken. <3 Ik ben zelf helemaal weg van kant en Kate haar jurk is mijn perfecte jurk.

Afbeelding

En dan nog een mooie sluier erbij( van kant natuurlijk)
Afbeelding

Afbeelding

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 20:36

Ik vind het leuk hoe meningen zo verschillen! Zelf hou ik helemaal niet van kant en wijde rokken en lange slepen en sluiers. Was mijn lief niet kleiner geweest dan was ik voor een halflange pettycoat met ultrahoge hakken gegaan :D

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 20:52

Is het goed dat ik me ook kom melden
Wij trouwen over 6 en halve maand
Ik heb het type prinsesse jurk ga hem hier niet plaatsen maar hij komt van hatice bruidsmode

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:19

Aria_zz
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:42

Waw die vind ik echt heel mooi :oo

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:51

De stof vind ik persoonlijk niet mooi, evenals het model. Maar ik snap wel heel goed dat er mensen die dit wel mooi vinden. Het heeft wat klassieks en brengt stijl mee. Vrees wel dat je een maatje 34 of 36 moet hebben voor een aantal van die jurken :=
Laatst bijgewerkt door Sammie op 02-04-15 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:51

Ik ben heel slank, dus dat moet wel goedkomen :P :D

Aria_zz
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 13:26

Ik heb wel een behoorlijke kont, vraag me af hoe die daar in zou uitkomen *schaaaat, gaan we even passen, gewoon zo voor de leuk. Nee het is geen hint hoor * :P

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 13:49

Afbeelding

deze vind ik ook erg gaaf!!!