Ben ik weer.. is er iemand die een beetje verstand van medicijnen heeft en mij wat advies zou kunnen geven? Ik zit even tussen huisartsen in en heb al even genoeg te regelen om daarvoor contact met een huisarts op te nemen.
Is er iemand die verstand heeft van pesten die me tips kan geven? Ik ben vooral heel bang.
LoveGlove
Geplaatst: 05-09-16 11:41
LoveGlove schreef:
Is er iemand die verstand heeft van pesten die me tips kan geven? Ik ben vooral heel bang.
Ik ben voorzien. Bedankt
iirrssjjee
Geplaatst: 05-09-16 14:00
iirrssjjee schreef:
Ik zoek een luisterend oor over het een en ander gedoe op mijn werk. Het liefst iemand die ook een beetje juridisch onderlegd is, aangezien het gaat om wel gewerkte, maar niet uitbetaalde uren en nog meer van dat soort dingen...
Nog steeds op zoek....
Beauty26
Geplaatst: 07-09-16 07:32
Hoi hoi,
Iemand bij wie ik heel ff terecht kan om ff reactie van buitenstaander te horen? Liefst iemand die ervaring heeft met overspannen/burn out etc.
Alvast bedankt.
Beauty26
Geplaatst: 08-09-16 08:14
Beauty26 schreef:
Hoi hoi,
Iemand bij wie ik heel ff terecht kan om ff reactie van buitenstaander te horen? Liefst iemand die ervaring heeft met overspannen/burn out etc.
Alvast bedankt.
Voorzien,bedankt!
onbarefeet
Geplaatst: 08-09-16 19:58
onbarefeet schreef:
Ik zoek iemand die mij wat advies kan geven over een wat ouder iemand leuk vinden (niet schokkend maar wel een beetje apart) .
Dit was destijds 'opgelost' maar helaas is er nu weer een lastige situatie ontstaan (deze keer niet zo positief ook). Kan ik even bij iemand terecht? Graag een beetje een open-minded persoon.
Ik zoek ook een luisterend oor. Het is werk/ziekte gerelateerd. Op dit moment ziek thuis en sta voor een dilemma. Vakbond wordt morgen gebeld over m'n rechten/plichten, maar wil ook wat meningen/adviezen horen.
NoTwixLeft
Geplaatst: 16-09-16 14:25
NoTwixLeft schreef:
Ik zoek ook een luisterend oor. Het is werk/ziekte gerelateerd. Op dit moment ziek thuis en sta voor een dilemma. Vakbond wordt morgen gebeld over m'n rechten/plichten, maar wil ook wat meningen/adviezen horen.
Heb op dit moment voldoende pb's ontvangen.
Djeradalover
Geplaatst: 17-09-16 21:07
Ik zoek iemand met medische kennis die me (hopelijk) gerust kan stellen wb een lab uitslag.