Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:41

Vorig jaar ben ik met een jongen op date geweest was een hele gezellige middag tot het moment dat hij weer de trein naar huis nam.
Hij wilde instappen maar bedacht om me op een druk station letterlijk vol op m'n mond te pakken :+
Dat was een hele grote afknapper :j

Elias93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:55

_Natasja_ schreef:
Echt gelachen om een aantal verhalen.
En hierbij iets wat ik vorige week vanuit het niets ontving.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik heb het 3x gelezen en heb toen keihard gelachen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:56

Ahh is toch lief een bescheiden afscheidslebber? *\%/*

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 00:44

Toen jullie het nog over spelfouten hadden... -O-
Zelf ben ik echt super correct in mijn spelling of althans dat probeer ik te zijn.

Nu vind ik toch wel een jongen heel erg leuk maar spelling is niet zijn beste kant.. maar écht niet..
Een paar voorbeelden:
'Sorry' spelt hij als 'Sorie' :')
'Inderdaad' -> 'Inderdaat'
'Pauze' -> 'Pouze'
'Interessant' -> 'intresand'

En een wannabe romantisch tekstje... :')
'Actuly you saved mine: at lunch i was down as fiets an now im looking like an idiot beqause i can't take of my big ass smile'

Ben het nu kinda gewoon en ik probeer het te negeren, soms krijg ik wel nog wat stuiptrekkingen maar komt wel goed hoop ik :')

billionache

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 00:48

Brrrrr xTitanic! Die zijn heel erg inderdaad :')

Ach, ik sta hier ook bekend als de grootste grammar nazi ooit, maar intussen al bijna 1,5 jaar gelukkig samen met iemand die het niet zo nauw neemt met spelling. Als in 'geconsentreert', 'sgool', 'sgat' etc :+
Gelukkig is hij verder helemaal perfect <3 het kan dus zeker wel!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 06:09

Ik heb ook een enorme hekel aan spelfouten (zeker omdat ik ivm werk zelf ook zo min mogelijk taalfouten mag maken). Ééntje kan ik nog wel door de vingers zien (want zelf ben ik ook niet perfect), maar pfff. Een jaar of twee geleden kreeg ik weer contact met mijn jeugdliefde. Helemaal op een roze wolk natuurlijk <3 tot hij berichtjes begon te sturen! 'Me sgatje, wat ben ik blij jouw weer te spreken. We motten snel weer afsprekken'.

RENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! :evaw:

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 08:55

Wat een verhalen hier zeg.. Echt geweldig.. Ik had zaterdag een date en gelukkig gewoon allemaal goed gegaan :) en op naar nummer 2 :P

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:04

Misschien geen echte fail van één van ons, maar mijn laatste date was best opmerkelijk. We waren gezellig uit eten geweest en zaten nog wat na te praten bij hem in de zetel. Ik braaf in de ene zetel, hij in de andere. Hoewel het duidelijk goed zat langs allebei de kanten was er verder nog niets tussen ons (ik kan daar echt van genieten, de spanning in de periode net voor er iets gaat gebeuren). Ineens een mega luide knal en heel het huis aan het daveren. Allebei snel naar buiten gelopen, bleek er een auto een hoek van zijn huis geramd te hebben.

Ambulance, takelwagen en politie erbij gekomen. Deze laatsten moesten uiteraard een verklaring hebben van mijn date als bewoner van het huis. Toen de agent klaar was met het uitschrijven ervan las hij het volgende voor: "ik zat met mijn vriendin in de zetel terwijl ...". Beetje later was het makkelijk: "tja, als het in het proces-verbaal van de politie staat ...".

Inmiddels leef ik al 2 weken op een roze wolkje :)

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:08

''Hoe is jullie relatie begonnen? Tjah, politie zei dat we een stel waren en als brave burgers luisteren wij naar wat de politie zegt :D :+ ''

Origineel is die wel :j
Huis is ook al weer gerepareerd hoop ik? neem tenminste aan dat dat niet geheel onbeschadigd was.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:10

:')
Dat is best wel geniaal :D

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:37

Haha, het is inderdaad een apart verhaal. Twee dagen later, onze eerste publieke verschijning als koppel, gingen we op buitenrit met nog enkele andere vrienden. Amper 2 seconden na het opstappen viel ik van m'n paard waarbij ik m'n ribben goed kneusde en sleutelbeen brak. Misschien brengen we elkaar gewoon ongeluk :)

Het huis is nog niet gemaakt, daarvoor moet mijn date/vriend eerst groen licht krijgen van de verzekeringen. Gelukkig voor ons is de auto op een stevige hoek ingereden, een paar metertjes meer naar rechts en hij had mee in de living kunnen staan. Voor de bestuurdster kwam de hoek natuurlijk wel harder aan. Ze had sowieso een gebroken pols en was heel verward, verder hebben we geen nieuws meer over haar gehad.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:49

Wat een apart verhaal! & dan jij ook nog eens zo'n pech, misschien nog even 2x nadenken of je dit ongeluk wel aandurft met hem :D

Spelfouten heb ik als communicatiestudente ook moeite mee. Huidig vriendje is geen schrijfwonder en heeft moeite met spelling. Maar goed, uiteindelijk zoek ik een heleboel eigenschappen in iemand & daar hoort foutloos het Groot Nederlands Dictee doorkomen niet bij :Y) Dus eigenlijk doet het er ook niet toe.

Cayenne: Tone of voice daarentegen vind ik wel belangrijk & bij zo'n berichtje als wat jij kreeg was ik ook omgedraaid en weg gerend :')

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 16:00

Briljant topic dit!
Geen datefail, het was geen date. Ik deed vorig jaar op een groot evenement vrijwilligerswerk. Ik was savonds om 23.00 klaar maar stond nog wat na te praten met andere mensen o.a. iemand van de EHBO.
Hartstikke leuke jongen, tenminste zo leek het. In ieder geval de andere mensen gingen weg en ik bleef nog wat met die jongen zitten praten, wat eerst gewoon slap ouwe prutsmutsen was ging over naar relatiepraat. Hij vertelde vrolijk dat zijn ex vriendin hem bedrogen had en hij hun betrapt had. Dat hij daarna hun het huis had uitgegooid en alle spullen van zijn vriendin naar buiten had gekieperd. Plus nog vele meer details die ik ondertussen al gewist heb en tijdens zijn relaas zat hij mij aan te kijken van : Zo dan weet jij wat er gaat gebeuren als jij ooit vreemd gaat :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 16:31

_O-

Leuk vooruitzicht, toch?

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 17:30

Eerste keer bij mij thuis komen en we liggen op het bed wat te flirten en zakken door het bed haha!
We zijn nu een jaar samen <3

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 17:35

Geen date fail, maar toch: Ik strikte mn veters, zag in de verte de jongen die ik leuk vind aankomen, probeer zo charmant mogelijk op te staan, maar mn voet gleed weg en ik kwam op handen en knieen terecht, waarop mn beste vriendin ook nog is keihard roept: ´LEKKER HE, IN DOGGY STYLE´

:evaw: _O-

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 17:39

Hahaha die is goed liksteen!

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 17:48

Hahaha

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 18:47

Ik had echt door de grond willen zakken.. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 19:05

Spelfouten zijn voor mij ook niet ideaal. Ik ben Journalistiek student dus ik word wel geacht de Nederlandse taal tot op een bepaald niveau te beheersen := Hier en daar een d/t fout of andere kleine dingetjes kan ik echt wel mee leven, maar alles wat 'ch' als 'g' schrijft is voor mij toch wel een beetje afgeschreven :o Hoef echt geen Neerlandicus of iets dergelijks, maar een beeeeetje fatsoenlijk spellen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 09:07

Ppfff mannen.. !! Ik helemaal sneaky met mn schoonmama gister gezorgd dat mn sinterklaascadeautje van mijn auto naar binnen kwam terwijl ik vriendje hielp met zijn auto.. heeft hij zich blijkbaar vannochtend verslapen waardoor t cadeautje onuitgepakt op tafel lag terwijl het zo leuk in zijn schoen zat, hahaha !

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 17:37

Hoe komen jullie toch allemaal aan die tinder dates?? hier willen ze allemaal alleen maar een ONS en daarna hoor je ze niet meer als je nee hebt gezegd 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 17:39

Gewoon duidelijk zijn vanaf het eerste moment dat afspreken uberhaupt ter sprake komt :)

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 17:43

Nou heb ook weer een blundertje te pakken.
Ik zei na afloop tegen mijn date dat ik vond dat hij hele mooie blauwe ogen had.
Zegt 'ie: Maar ze zijn groen...

Gelukkig konden we er om lachen haha :+

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 17:45

Oh das wel een beetje blond haha :')

Heb inmiddels eindelijk een tinder match die uit zichzelf begon te praten :')
Alleen is het volgens mij een belg haha
Dat is het vervelende van op de grensstreek wonen, ik heb hem op 20 km staan maar er komen tig duitsers en belgen langs :')