Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MMares

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 12:35

Zondag kan ik normal gezien nog een doel afstrepen.
Doel 93. Help als vrijwilliger voor een goed doel/evenement

Het is voor een evenement, niet voor een goed doel (maar dat komt misschien nog wel, maar dit kwam nu net op mijn pad)

De wandelclub van het dorp een beetje verder, waar vrienden van ons mee in de organistie zitten zochten nog vrijwilligers om zondag te helpen op de wandeling. En heb me meteen opgegeven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 14:53

Na drie weken denken en puzzelen is mij nieuwe DZP lijst ook af *\o/*

Day zero project – lijst 3

Startdatum 5 september 2014, einddatum 2 juni 2017

Voor een betere wereld
1. Help 25 mensen die je niet kent
2. Maak 25 mensen een compliment
3. Zamel geld in voor Serious Request
4. Volgens een cursus EHBO en/of reanimeren
5. Collecteer voor een goed doel
6. Laat 25 positieve briefjes achter in de trein
7. Leen 5x een bedrag uit via Kiva
8. Eet minstens 2x per week vegetarisch, vanaf dat je zelf kookt
9. Geef een boek weg via bookcrossing.com

Om van te groeien
10. Doe 10 dingen die je nog nooit eerder gedaan hebt
11. Ga naar een bijeenkomst/beurs/activiteit waar je anders nooit heen zou gaan
12. Ga naar minstens 5 activiteiten van Loesje
13. Werk het IK-boek helemaal door
14. Houd een memory jar bij, een jaar lang
15. Eet 10 nieuwe dingen
16. Beantwoord ‘fifty questions that will free your mind’
17. Doe iets wat je eng vind
18. Werk ‘mindfulness voor dummies’ helemaal door
19. Doe een coaching sessie
20. Ga een confrontatie aan
21. Verbeter je zelfvertrouwen (les zelfverdediging?)
22. Maak een lijst met 50 dingen waar je blij van word en hang die ergens op
23. Vraag 5 mensen welk boek je gelezen móét hebben, en lees ze
24. Leg een notitieboekje naast je bed en schrijf een maand lang je dromen op
25. Neem de tijd om een middag in het gras te liggen en naar de wolken te kijken, zo krijg je de beste ideeën
26. Inspireer iemand om iets nieuws te doen of leren
27. Vertel je lollipop moments aan degenen die je het gaven
28. Ga naar een activiteit in het klooster van Huissen
29. Ga skinny dippen (zwembad telt niet!)
30. Ga in je eentje ergens wat drinken/eten, of iets anders wat je anders alleen in gezelschap zou willen doen

Om te blijven leren
31. Vind en volg een leuke online cursus
32. Vind en volg een leuke offline cursus
33. Leer 10 sterrenbeelden herkennen
34. Leer een beetje basis natuurkunde zodat je I-J beter kan volgen (six easy pieces?)
35. Lees 3 non-fictie boeken
36. Meld je aan als lid van het stembureau
37. Leer 5 nieuwe vaardigheden

Omdat je een vrouw bent
38. Leer fatsoenlijk je nagels te lakken
39. Vraag advies aan de kapper en neem een wat vrouwelijker kapsel
40. Vind een paar rode schoenen mét hak waar je goed op kan lopen
41. Probeer andere oorbellen dan stekertjes (ringetjes, hangend, stekertje met hangertje er aan)
42. Ga een dagje naar de sauna
43. Ga met E winkelen en laat haar een leuke outfit voor je bedenken, je hoeft het niet te kopen maar wél passen!
44. Volg een (stijl)dansles

Omdat niet alles bokt iets aangaat :+
45. privé
46. privé
47. privé
48. privé
49. privé

Omdat je de allerliefste vrienden hebt
50. Met I-J-E s’mores eten
51. Blijf op om vallende sterren te zien, samen met je vrienden
52. Leuke foto’s maken met I-J-E
53. Ga naar T in Groningen
54. Verras je vrienden met een spontane actie, minstens 10x
55. Houd een kampvuur avond
56. Leer in J's hoofd kijken
57. Zet de eerste stappen richting een woongroep
58. Vier oud&nieuw met je vrienden
59. Bak iets lekkers en trakteer bij Loesje

Om meer van de wereld te zien
60. Ga naar Auschwitz
61. Ga naar de boekenmarkt in Deventer
62. Ga iets leuks doen met Koningsdag
63. Ga een dagje naar het strand
64. Neem de tijd om op een mooie plek naar een zonsondergang te kijken
65. Zie een maanboog
66. Zie een dubbele regenboog
67. Zie het noorderlicht
68. Bezoek drie Nederlandse steden die je nog niet kent, of waar je minstens 5 jaar niet geweest bent

Omdat paarden belangrijk zijn
69. Pak het schilderen met [***] weer op, minstens 10 schilderijen
70. Maak een buitenrit op het strand met [***]
71. Maak een buitenrit in het bos of op de hei met [***]
72. Rijd de Eper paarden vierdaagse met [***]
73. Rijd een clinic met [***]
74. Ga tölten op een IJslander
75. Volg een clinic flexchair en/of dressuursimulator
76. Test nog 3 soorten boomloze zadels of barebackpads
77. Vind een manier om je kennis van boomloze zadels nuttig in te zetten

Om van je huis een thuis te maken
78. Laat een naambordje maken voor bij je voordeur
79. Knap je grote kast op (schuren/schilderen)
80. Knap je stoel op (schuren/schilderen/nieuwe bekleding)
81. Vind een klavertje vier, droog hem en lijst in
82. Vind een leuke stof en naai zelf nieuwe gordijnen
83. Maak je vensterbank-leeshoekje af
84. Stel een haalbaar schoonmaakschema op
85. Zorg voor een kleurrijk element in je nieuwe keuken (backsplash, tegeltjes, gekleurde plank aan de muur?)
86. Zorg dat er 5 vaste dingen in je huis regenboogkleurig zijn
87. Maak van je voortuin echt een tuin, grind weg, plantjes er in

Omdat je creatief bent
88. Maak een kunstmuur in je nieuwe huis, met minstens één eigen werk
89. Maak een tekening waar je echt tevreden over bent
90. Maak zelf een vrolijke, handige kalender voor 2015 én 2016
91. Neem bewuster foto’s, koop een wegwerpcameraatje en ga er een dag mee op pad
92. Leer origamivogels vouwen
93. Maak zelf kerstkaarten en verstuur ze naar je vrienden
94. Doe mee met een creatieve wedstrijd

Omdat het te leuk is om niet te doen
95. Ga 5x naar het theater
96. Lees de hele Harry Potter serie nogmaals, maar nu in het Engels
97. Ga een keer uit eten in een chique restaurant
98. Koop een staatslot
99. Ga een dagje suffe dingen doen met mam
100. Neem pap mee om een jurkje te kopen
101. Win een prijsvraag
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-09-14 15:04, in het totaal 2 keer bewerkt

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 15:03

Leuke doelen, en ook erg gevarieerd.

Hier normaal de lader van mijn camera gevonden *\o/*
Heb vriendlief de zolder op gestuurd omdat ik zeker ben dat die daar in de doos ligt met andere laders.

Hij stuurt me net dat hij er één gevonden heeft die er op lijkt dus straks een kijken als ik thuis ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 15:51

Leuke lijst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 15:55

Ik heb ook dat ik mensen moet helpen :)
Vandaag had iemand haar mobiel in de trein laten liggen. Met dank aan Jo heeft ze hem weer :P
Gaat makkelijk zo :=
Lijkt wel als alles precies voor mij zo wordt geregeld :')
Gister al die sokken bij de action. Vanavond weer oppassen (geld van oppassen gaat mijn spaarpot in)

Ja, ik vind het leuk :P :)

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 16:10

Leuk als het zo vlot gaat. Dat is ook een extra motivatie.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 16:12

Ik heb alweer 4 doelen gehaald denk ik, ook la flink wat in de pot gedaan(ik gooi er vrij letterlijk de inhoud van mijn portemonee in :+ ) vind het nog steeds een enorm leuk principe :)

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 16:17

Goed bezig zo te horen.

Welke heb je dan gehaald als we mogen weten?
(vind het leuk om te lezen wie welk doel al geeft gehaald)

Ik heb nooit geld op zak, enkel mijn kaart, dus mijn portefeuille leegmaken in de spaarpot was geen optie :')

Ik hoop dat er vanavond iemand mijn briefje kan wisselen dat ik heb (in briefje van 10 en munten) zodat ik eindelijk al mijn geld van mijn behaalde doelen in de spaarpot kan doen (heb netjes bijgehouden hoeveel ik er in moet doen) Maar heb geen kleingeld :') Hopelijk kunnen ze straks wisselen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 16:44

Ik vink alle doelen af als ik ze gehaald heb, en markeer de V'tjes als ik er geld voor in de spaarpot heb gedaan :)
Dus dan kan ik ook eens een briefje van 10 erin gooien :P

Ken denk met mijn doel 'schrijf een 4x maand lang al je blunders op' ook beginnen..
Ik gooide zonet geraspte kaas met schimmel op mn eitje :=
*haalde als een gek de kaas eraf* :') _O-

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 17:40

Een korte update van mij, want het was al een heel drukke week op mijn werk en nu blijk ik ook nog een drukke weekendplanning te hebben :o . Ik vind het erg leuk om te lezen wat iedereen aan het doen/oppakken is van de lijstjes. Ik haal ook uit alle lijsten wel weer tips of ideeën voor een eventuele volgende lijst, of als ik onverwachts van deze lijst iets moet gaan vervangen. Die ideeën houd ik alvast bij in een klein word-documentje, zodat ik ze niet kan vergeten of later moet proberen in alle posts terug te vinden. Ik ga het niet altijd redden om op iedereen persoonlijk te reageren, maar ik lees alles wel en zal proberen altijd in het algemeen even wat opmerkingen over jullie vooruitgang/posts/foto's te plaatsen. Ik zie in elk geval erg leuke foto's voorbij komen! En iedereen lijkt een ontzettend enthousiaste start te maken :D !

Ik ben weer bezig geweest met doel 98 (en doel 65 vanavond weer *\o/* ). Ook heb ik aan doel 1 en doel 99 gewerkt.
1. Regel een spaarpot.
65. Lease Vigaro voor een maand en rijdt met hem in de dressuur- en springlessen.
98. Doe mee met http://www.freerice.com en verzamel tenminste 1.001.000 rijstkorrels.
99. Doneer logies en/of hulp in Leiden voor http://www.annelooptlangzaamhard.nl.

Doel 1: Ik heb twee mogelijke spaarpotten leeggegeten :Y) . Eentje is al afgewassen en blinkend schoon, de andere staat bij de afwas van vanavond klaar. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit hoe ik ze wil versieren. Of ik ze eigenlijk wel wil versieren?! Ik wil in elk geval wel iets herkenbaars als DZP of Day Zero Project, met begin- en einddatum erop maken. Hoe of wat...nog onbekend :? ... Waarschijnlijk in elk geval de deksel bedekken of vervangen, zodat niet te zien is wát ik ervoor op heb moeten eten :P .

Doel 65: Vanavond van 20 tot 21 uur mijn eerste lease-springles <3 *\o/* !!! Maandagochtend en dinsdagavond al de eerste twee dressuurlessen gehad. Hierna nog 3 springlessen en 8 dressuurlessen te gaan deze maand *D !

Doel 98: Inmiddels een groep aangemaakt voor Bokt-mensjes die dat willen. Mizora en Yontheke hebben zich al toegevoegd. Ik zit inmiddels al op 29.200 rijstkorrels, waarvan 17.170 sinds de oprichting van de Bokt-groep (dat aantal is dus bij de groep te zien).

Doel 99: Vandaag het websiteformulier ingevuld. Ik heb een slaapplaats met ontbijt, en eventueel (los?) diner aangeboden, alsmede een dag of dagdeel helpen bij het zwerfafval verzamelen. Op de website staat dat Anne als allerlaatste de provincie Zuid-Holland aan zal doen, dus tegen die tijd wordt contact met alle aanmelders opgenomen. Ik ben benieuwd of, en zo ja, wanneer ik iets zal horen.

Edit: Hmm...toch niet zo "kort" geworden als ik dacht :') ...

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 21:37

Vandaag maar weer een blogje geschreven. Zo nog maar even iets aan freerice doen, om het er een beetje in te houden. Vandaag voor het eerst met de auto alleen gereden. Van Wageningen naar Hellevoetsluis via Rotterdam - Naaldwijk - Spijkenisse is toch niet heel erg om, toch? :P

Ik heb uiteindelijk toch maar de navigatie aan gezet, want ik had het gevoel dat ik nu toch echt te ver moest zijn gereden.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 21:56

Ik had eigenlijk mijn DZP maandag in laten gaan. Nou heb ik nogal een nare week gehad en er nog helemaal geen aandacht aan kunnen schenken, maar ergens komende dagen ga ik een nieuwe poging doen.. Enige waar ik nog een beetje tegenaanloop nu: hoe ga ik het vastleggen? Een blog is een leuk idee, maar eigenlijk heb ik daar niet zo'n zin in. Dan lijkt een schrift o.i.d. mij leuker, maar hoe doe je dat? Gewoon alles opschrijven wat je doet, in chronologische volgorde? Of voor elk doel een pagina? Dat trekt mij meer, denk ik. (Maar voor sommige doelen heb je misschien wel twee pagina's nodig en voor andere weer net één regeltje.. Ook weer zo'n gedoe.) Hoe doen jullie het? :)

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 21:57

Voor alle doelen 2 pagina's nemen en dan heb je meestal wel genoeg. En ookal schrijf je maar 1 regeltje, toch wat geschreven dan en heb je een pagina over :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 22:07

Ik schrijf wat ik aan doelen heb gedaan op een dag :) dus per dag :)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 22:08

Ik heb mijn blog en ik heb een lijst van doelen die ik bijhoud met kleurtjes (groen = af, blauw = bezig, rood = mislukt/niet mogelijk) en ev. een extra regeltje tekst.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 22:29

Ik denk dat ik er uit ben :j Ik ga het toch maar gewoon op papier opschrijven allemaal, en dan de hoeveelheid pagina's een beetje afstemmen op het doel of het één, een halve of zelfs meer pagina's worden. Bijvoorbeeld bij mijn 'lees 50 boeken' doel genoeg dat ik 50 regels heb om alle boeken op te schrijven, bij een doel als 'schrijf een brief aan je toekomstige ik' ruimte om een enveloppe waar de brief in gaat in te plakken en bij een doel als 'rijd 250 km in de auto' gewoon een half paginaatje om de datum op te schrijven wanneer ik dat doel heb gehaald. Zat alleen nog na te denken over hoe ik dat ging doen als ik ergens foto's van zou maken waarvan ik dat van te voren niet had bedacht, maar als ik geen ruimte vrij heb gelaten voor het inplakken daarvan, kan ik ze nog altijd met een plakbandje aan één kant vastplakken zodat je de foto 'op kan klappen'…

Nu is het enige probleem nog dat ik het boekje dat ik eigenlijk wil gebruiken om alles in te zetten bij mijn ouders heb laten liggen… :+

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 23:50

Jeej, lader gevonden en camera opgeladen :-)

Ik vink mijn behaalde doelen ook af en ik noteer op een papier( in mijn notitieboekje) hoeveel keer ik al geld in mijn spaarpot heb gestoken. Dat kan ik dan makkelijk controleren.

Ik hou geen blog bij, ik weet van mezelf dat ik daar te weinig tijd voor heb.

In mij schriftje neem ik per week 2 bladzijden. Links de to do's zoals bv vis eten (is een doel om dat een keer per week te eten), x€ in spaarpot steken, lader vinden, ...
Als ik daar iets van gehaald heb vink ik dat af en schrijf er de datum bij. Op mijn Geprinte lijst met doelen vink ik die ook nog eens af. Rechts heb ik de datums van die week staan waar ik dan per dag iets positief, leuk van die dag opschrijf. (is ook een doel om dat gedurende 1001 dagen vol te houden)

Op het einde kan ik dan alles eens doorlezen en zien wanneer ik wat behaalde en wat ik voor leuks, positief meemaakte die week.

Wil wel foto's maken van bepaalde doelen als bewijs en lijkt me ook gewoon leuk om die te hebben. Die ga ik denk ik afprinten en dan samenvoegen met mijn notitieboekje. Hoe ik dat ga doen, nog geen idee, maar ik vind wel een oplossing,

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 07:53

TE5 schreef:
Ik denk dat ik er uit ben :j Ik ga het toch maar gewoon op papier opschrijven allemaal, en dan de hoeveelheid pagina's een beetje afstemmen op het doel of het één, een halve of zelfs meer pagina's worden. Bijvoorbeeld bij mijn 'lees 50 boeken' doel genoeg dat ik 50 regels heb om alle boeken op te schrijven, bij een doel als 'schrijf een brief aan je toekomstige ik' ruimte om een enveloppe waar de brief in gaat in te plakken en bij een doel als 'rijd 250 km in de auto' gewoon een half paginaatje om de datum op te schrijven wanneer ik dat doel heb gehaald. Zat alleen nog na te denken over hoe ik dat ging doen als ik ergens foto's van zou maken waarvan ik dat van te voren niet had bedacht, maar als ik geen ruimte vrij heb gelaten voor het inplakken daarvan, kan ik ze nog altijd met een plakbandje aan één kant vastplakken zodat je de foto 'op kan klappen'…

Zo doe ik het ook met mijn plak-,dagboek voor mijn DZP.

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 08:08

Ik ga opnieuw beginnen. Helemaal opnieuw. Ik heb niet goed nagedacht over mijn doelen, hoe ik het ga bijhouden, etc.
Deze keer neem ik langer de tijd om mijn doelen te bedenken, en ga ik het niet op internet bijhouden maar ouderwets in een schrift.

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 10:16

@ MMares: Fijn dat de lader weer terecht is! Nu kun je weer uitgebreid foto's nemen *D .

@ Erin_xx: Ik kan zo even jouw vorige lijst niet terugvinden in het topic en volgens mij heb je het van je blog verwijderd? Maar wat vond je bij nader inzien niet goed aan je doelen? Teveel dingen die je misschien alleen voor de leuk erop had gezet? Of waren ze onhaalbaar? Of had je ze (deels) van anderen overgenomen en pasten ze toch niet echt bij jou? Of...? Ik ben wel benieuwd hoe je lijst er straks uit ziet in vergelijking met je eerdere lijst. Waar zitten de verschillen dan in :)* .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 10:26

cnterpstra schreef:
@ Erin_xx: Ik kan zo even jouw vorige lijst niet terugvinden in het topic en volgens mij heb je het van je blog verwijderd? Maar wat vond je bij nader inzien niet goed aan je doelen? Teveel dingen die je misschien alleen voor de leuk erop had gezet? Of waren ze onhaalbaar? Of had je ze (deels) van anderen overgenomen en pasten ze toch niet echt bij jou? Of...? Ik ben wel benieuwd hoe je lijst er straks uit ziet in vergelijking met je eerdere lijst. Waar zitten de verschillen dan in :)* .

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :j
In elk geval +:)+ voor jou dat je kritisch kijkt en opnieuw begint als het je niet aanstaat :)

Zelf ben ik dus ook begonnen. Nog geen doelen gehaald maar wel wat voorbereidingen getroffen. Ik heb me aangemeld voor een online cursus die me supertof lijkt, heb een pot gehaald om als memoryjar te gebruiken en een wegwerpfotocameraatje gekocht om mee op pad te gaan als het mooi weer word :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-09-14 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 10:33

cnterpstra schreef:

Ik heb de lijst gemaakt in één avond, en er zaten gewoon doelen bij waar ik, bij nader inzien, niet blij mee was. Die ik alleen maar bedacht had om zsm aan genoeg doelen te komen... Mijn oude lijst was dit:

Citaat:
Day Zero Project:
001: Koop een spaarpot
002: Stop voor elk behaald doel 5 euro in die spaarpot
003: Geef geen geld uit die pot uit, voordat de 1001 dagen om zijn!
004: Maak van elk behaald doel een blogpost
005: Een brief naar mezelf schrijven en openen als de 1001 dagen om zijn

Koken/bakken:
006: Bak een taart
007: Bak pannenkoeken
008: Durf een gasfornuis aan te steken met een aansteker
009: Leer een nieuwe, gezonde, avondmaaltijd bakken

Gezond/bewust leven:
010: Iets nieuws eten
011: Eet een maand lang, elke dag een stuk fruit
012: Eet een week lang geen snoep of chocola
013: Douche een week lang minder dan 5 min. per dag
014: Een week lang, twee keer per dag tandenpoetsen én één keer per dag met de tandenstoker
015: Houd het jaar lang fysiotherapie vol
016: Een week lang alleen maar gezonde dingen mee naar school nemen
017: Een week lang niet computeren (op vakantie telt niet mee!)
018: Geld doneren aan het goede doel
019: Van mijn ondergewicht afkomen

Doen:
020: 101 boeken lezen (1/101)
021: 101 make-up items kopen (nagellak telt ook!) (0/101)
022: Wreck This Journal kopen
023: Naar de dierentuin gaan
024: Naar een pretpark gaan
025: Beschilder paaseieren met Pasen.
026: 's Nachts zwemmen
027: Een film uit je geboortejaar bekijken (2001)
028: Lord of the Rings marathon houden met iemand (Fiona?)
029: 10 nieuwe mensen leren kennen (0/10)
030: De '50 questions that will free your mind' beantwoorden
031: Op een kindje passen
032: Op een dier passen
033: Een verrassingsbezoekje aan een vriendin brengen
034: Een nieuwe passer kopen
035: Een nieuwe vriendin maken
036: 50 posts hebben op mijn blog (3/50)
037: Met Sinterklaas als verrassing een piñata met kadootjes in de tuin hangen
038: Voor iemand een speurtocht uitzetten
039: Een puzzelboekje kopen en alle puzzels maken
040: Stage lopen

Creatief:
041: Een maand lang een dromendagboek bijhouden
042: Een verhaal schrijven
043: Een verhaal schrijven met iemand anders
044: Een filmpje maken met Cute Cut
045: Een jaar lang, elke maand, een foto van dezelfde plek maken
046: Van die foto's een kalender maken
047: Een selfie met een dier maken (geen paard!)
048: Een selfie met Kinetics maken
049: Een onderwatercamera kopen
050: Mijn paardenplakboek bijhouden
051: Een nieuw vakantiedagboek kopen
052: Een wereldkaart maken en dan alle landen inkleuren waar ik geweest ben
053: Een visgraatvlecht maken bij iemand (paard of mens)
054: Een hengstenvlecht maken bij iemand (paard of mens)
055: Een piñata knutselen voor doel #037
056: Een liedje uit mijn hoofd leren op de piano
057: Een liedje op de piano leren en ook kunnen zingen

Paarden:
058: Een leasepony vinden
059: Op 10 nieuwe paarden rijden (0/10)
060: Een strandrit maken
061: Twee keer op ponykamp gaan (0/2)
063: Nog een keer op Luxor rijden
064: Van mijn springangst afkomen
065: Nog een keer op Kinetics rijden
066: Een eigen poetskist hebben
067: Een nieuwe cap kopen
068: Een capcamera kopen

Klusjes/huishouden:
069: Kamer grondig opruimen
070: Gevallen plank repareren
071: Wifi-antenne van mijn telefoon laten maken
072: Bureau opnieuw verven
073: Lampjes opnieuw ophangen
074: Oude kneedgum van de muur afhalen
075: Mijn kledingkast uitzoeken
076: Mijn laptop opruimen
077: Mijn kamer helemaal opnieuw inrichten

School:
078: Overgaan naar de vierde klas
079: Overgaan naar de vijfde klas
080: Een week lang, al mijn huiswerk maken
081: Voor vijf toetsen op rij een voldoende halen (0/5)
082: Een tien halen voor iets (toets, presentatie, verslag, mag alles zijn)
083: Een maand lang, geen enkel lesuur missen
084: Hoger dan een 7,5 halen voor wiskunde

Howrse:
085: In de top-100 van een klassement staan
086: 1001 dagen anciënniteit bereiken
087: 30 Rancho del Sol leden hebben (14/30)
088: Een verhalenclubje beginnen
089: Mijn vriendenlijst opruimen
090: Bedenken wat ik nou écht wil fokken

Overig (later bij bedacht):
091: Voor elke letter van het alfabet een film kijken (0/26)
092: Een dag lang, iedereen waar ik een gesprek mee heb, een complimentje geven
093: Voor elke letter van het alfabet een boek lezen (1/26) Ik heb gehad: de L,
094: Op vakantie om de dag vrijwillig afwassen
095: Al mijn vervelende herinneringen op een papier schrijven en die vervolgens verbranden
096: Heel veel nieuwe sokken kopen, totdat ik een maand lang geen sokkentekort meer heb
097: Het gat in mijn spijkerbroek dichtnaaien
098: Een week lang, reageren op alle Howrse berichten die ik krijg
099: Een week lang, elke dag voor 10 uur naar bed gaan
100: Een sneeuwengel maken
101: Een droompaard verzinnen

En ik had ook de behoefte om het lekker, ouderwets, in een schrift bij te houden in plaats van op internet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 10:43

Veel succes dan met het bedenken van je nnieuwe lijst :P
Kan het DZP niet meer tegenvallen als je zo kritisch was :)"

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 10:44

Ik ga in de loop van de tijd misschien ook enkele doelen veranderen... maar dat zie ik dan wel weer :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 10:45

Ik ben nu ook bezig, maar ik start pas in november. Ik wil graag doelen waar ik echt achter sta, niet 'lijst opvulling'...