Wauw die is gaaf zeg.Ik wilde altijd al [en nog steeds] zo eentje in het echt zien. Heb vroeger wel een kleine gezien,die nam het dak van ons konijnehok mee toen.Die was ook best heftig,maar niet zo groot.Was in de jaren 60 in Eindhoven,die windhoos.
Hier nog geen regen gevallen vandaag............... wat een verschillen toch weer in zo'n klein landje.
unihorses
Geplaatst: 28-07-14 20:25
gefeliciteerd Pandora ! nou met opzet niet het bos in gegaan omdat buienradar een lijn aangaf ook over het noorden, is het helemaal uitelkaar gevallen... en totaal anders dan het was
Pandora2
Geplaatst: 28-07-14 20:27
Thanks Unihorses ! Vannacht toch maar de paarden binnenhalen heb ik zonet beslist....kmi geeft hier geen regen of onweer, maar ik vertrouw de zaak niet meer ...
Gohya en pandora, gefeliciteerd. Ben vandaag drie keer verzopen. Haha het regende zo hard dat een paar seconde voldoende was. Paarden vonden t volgens mij wel lekker. Het land is al flink opgedroogd. Geen plassen meer in ieder geval.
Pandora, jij ook van harte proficiat met je verjaardag
Hier is het nog steeds droog en zonnig en inmiddels al weer een aangename temperatuur ook. De voorspelde wateroverlast is in een ander deel van Nederland terechtgekomen !
Zag net beelden op tv gelderland, jeetje zeg. Hier een keer harde regen, straat stond blank maar toen het regenen was gestopt was de straat alweer droog. Op die beelden net was het een zwembad op de wegen en in de tuinen Krijg net wel een melding van buienalarm voor heel veel regen dus ben benieuwd.
Even een teken van leven. Ben in Italië aan het Comomeer. Hier nu een onweersbui waar Joolien helemaal blij van zou worden. Maar naar ik begrijp is het in Nederland ook spectaculair weer.